Criteriul National

10 schimbari pe care sa le faci in luna februarie pentru sanatatea ta

10 schimbari pe care sa le faci in luna februarie pentru sanatatea ta
ianuarie 31
16:32 2019

Daca ti-ai propus la inceputul anului sa adopti un stil de viata sanatos, insa nu ai reusit in prima luna sa faci schimbarile necesare, nu inseamna ca trebuie sa te dai batut! Niciodata nu este prea tarziu sa faci ceva benefic pentru tine si pentru sanatatea ta, atat fizica, cat si psihica.

Inceputul este, poate, cel mai greu pas, insa, odata ce l-ai facut, iti va fi usor sa iti creezi un obicei pe care sa il respecti. Specialistii afirma ca dietele alimentare drastice si schimbarile bruste in stilul de viata nu sunt cea mai potrivita alternativa, pentru ca, in general, nu au o durabilitate foarte mare. In schimb, poti incepe cu lucruri aparent banale, dar care te vor ajuta sa ajungi acolo unde doresti. Daca nu stii care sunt acestea, dar iti doresti o transformare de durata in viata ta, lista de mai jos este pentru tine!

Vezi care sunt cele mai benefice lucruri pe care le poti face pentru tine

Alimentatie

Nu se poate vorbi despre un stil de viata sanatos fara o alimentatie echilibrata. Foarte multe persoane apeleaza la diete drastice pentru a pierde kilogramele in plus, dar se amagesc crezand ca acestea sunt cheia pentru o silueta de invidiat. In realitate, ele pot avea efecte devastatoare asupra organismului, pe termen lung. In schimb, renuntarea la anumite alimente sau inlocuirea acestora cu altele mai sanatoase iti vor ajuta organismul sa fie mai puternic si sa slabesti. Mai mult decat atat, aceste schimbari mici sunt usor de facut si pot deveni permanente, ceea ce iti va fi foarte benefic, nu doar pe termen scurt.

 

  • Foloseste ingrediente bio

Unt de arahide bio - managisbio.ro

Continutul ridicat de zahar, sare, conservanti si aditivi care se regasesc in majoritatea produselor de la raft reprezinta unul dintre cele mai mari motive pentru care organismul are de suferit. Acestea exista chiar si in ingredientele la care nu te astepti, si, consumate regulat, duc la aparitia problemelor de sanatate. Alternativa este sa achizitionezi produse bio, ce sunt preparate in mod natural si sa le folosesti atunci cand gatesti. Daca vrei sa descoperi o gama variata, intra aici si alege ce este pe placul tau, la preturi accesibile. Vei observa, in cel mai scurt timp, beneficiile aduse organismului tau! De asemenea, pe cat posibil, mananca fructe si legume proaspete, in fiecare zi.

 

  • Tine cont de piramida alimentara

Nutritionistii recomanda sa tii cont de aceasta atunci cand iti planuiesti mesele zilnice. La baza piramidei stau alimentele care sunt o buna sursa de energie, precum legumele, fructele, cerealele integrale (secara, orez brun, paste din faina integrala), uleiurile sanatoase. Acestea trebuie consumate cu regularitate. Apoi, urmatorul nivel este format din carne de peste, carne de pasare, oua, lactate, nuci si seminte. Acestea pot fi mancate in combinatie cu cele mentionate anterior. In varful piramidei se afla alimentele pe care este bine sa le mananci mai rar, cu atentie: carne rosie, unt, paine si paste din faina alba, bauturi si preparate dulci, cartofi.

 

  • Bea mai multa apa

Cel mai probabil, ai auzit acest indemn de nenumarate ori. Insa, acum este momentul sa il urmezi! Pentru a functiona corect, organismul tau are nevoie de hidratare constanta. Limiteaza cantitatea de bauturi carbogazoase dulci si bea mai multa apa!

Odihna

Odihna este foarte importanta, atat pentru fizic, cat si pentru psihic. Ce poti imbunatati la acest capitol:

 

  • Dormi intre 6 si 8 ore pe noapte
  • Trezeste-te in fiecare zi la aceeasi ora si culcate-te cand te simti obosit - in acest fel, organismul se va regla de la sine

 

  • Incearca sa dormi in intervalul 22.30 – 06.30 – conform cercetatorilor, in acest timp, creierul si corpul se odihnesc cel mai bine

Sportul si miscarea fizica

Un alt aspect foarte important al unui stil de viata sanatos este activitatea fizica sustinuta. Aceasta are beneficii multiple atat la nivel fizic, cat si psihic. Daca nu esti obisnuit sa faci sport, iata ce pasi poti urma:

  • Renunta la lift - alege intotdeauna scarileExercitii fizice pentru acasa - sursa storyblocks.com

 

  • Mergi pe jos in fiecare zi - chiar daca distantele sunt relativ scurte, vei observa, in timp, o diferenta mare in felul in care te simti
  • Fa-ti un abonament la sala – in mod ideal, daca ai si un partener va puteti sustine reciproc. In plus, odata ce ai platit abonamentul, iti va parea rau sa nu te folosesti de suma cheltuita.

 

 

  • Fa miscare acasa - daca nu ai inca curajul de a merge la sala, poti face exercitii eficiente si acasa, in fiecare zi.

Luna februarie este momentul perfect pentru a face schimbarile la care ai visat! Organismul tau va deveni mai puternic si mai sanatos ca niciodata, iar acest lucru va avea un efect minunat si asupra psihicului tau!

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Raluca Ionescu

Raluca Ionescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei