Criteriul National

3 avantaje ale transportului rutier de marfă

3 avantaje ale transportului rutier de marfă
iulie 14
09:51 2021

Transporturile rutiere de mărfuri își au un loc binemeritat în topul variantelor alese de expeditori, pentru livrarea bunurilor spre diferite destinații, naționale și internaționale. 

 

De altfel, economia întregii lumi se bazează pe această variantă de transport vitală, datorită rețelei vaste de rute disponibile, dar și a soluțiilor eficiente pe care transportatorii le pot pune la dispoziție beneficiarilor acestor servicii, în funcție de particularitățile proiectelor. 

 

Iată care sunt cele mai importante 3 avantaje garantate de transportul rutier de marfuri:   

1. Accesibilitate garantată, indiferent de tipul mărfurilor 

Alegerea unei companii profesioniste, cu experiență în domeniul transporturilor de mărfuri pe cale rutieră, dar și cu o expertiză foarte bună pe zona de legislație din acest domeniu, este esențială pentru atingerea obiectivelor propuse. 

 

Este important de arătat încă din start complexitatea acestui domeniu de activitate – transportul rutier de mărfuri – printr-o clasificare rapidă a tipurilor de expediție la care companiile beneficiare pot avea acces, atunci când aleg să colaboreze cu un partener logistic experimentat: 

 

  • Transport rutier de mărfuri și bunuri generale 
  • Transport rutier de mărfuri perisabile 
  • Transport rutier de mărfuri periculoase 
  • Transport rutier de mărfuri în regim de grupaj 
  • Transport rutier de mărfuri agabaritice 
  • Transport rutier de mărfuri cu un anumit regim de temperatură 
  • Transport rutier de mărfuri cu mase sau dimensiuni depășite 
  • Transport rutier de autovehicule 
  • Transport rutier de vehicule specializate samd

 

SFATUL EXPERTULUI: 

 

  • Alege o companie de transport pe cale rutieră ce poate gestiona la parametri optimi fiecare etapă a proiectului pe care îl ai în plan, indiferent de tipul mărfurilor expediate, pe baza experienței și a diversității din parcul auto propriu. 

 

2. Ofertă variată de soluții pentru companiile beneficiare 

Atunci când alegi acest tip de transport al mărfurilor pe care le deții, spre un anumit punct de desfacere din țară sau străinătate, poți beneficia de extrem de multe soluții personalizate, adaptate specificului cursei respective. Soluțiile oferite de partenerul logistic pot viza: 

 

  • Timpii de transport asumați față de expeditorul bunurilor transportate; 
  • Costurile de transport și depozitare (ex: în cazul transportului în regim de grupaj); 
  • Nevoia de a comunica în permanență cu cei care fac posibilă îndeplinirea proiectului; 
  • Condițiile meteo, cele de trafic, sau alți factori ce pot îngreuna dinamica expediției; 
  • Spețe legislative din zona transportului rutier de mărfuri: regulile INCOTERMS, legislația vamală, normele de asigurare CMR, prevederile legale privind poluarea.

 

SFATUL EXPERTULUI: 

 

  • Alege o companie de transport mărfuri ce poate veni cu soluții concrete și în timp real, pentru toate aspectele ce țin de un astfel de proiect, pe care tu le consideri adevărate provocări. 

 

  • Cere lămuriri în privința acestora încă din etapele incipiente ale colaborării cu partenerul logistic ales, minimizând astfel încă din start lista cu posibile riscuri apărute inopinat, ce pot genera blocaje în fluxul operațional. 

3. Alternative de traseu simplu de ales în timp real 

Spre deosebire de alte tipuri de transport mărfuri (transportul maritim, transportul feroviar sau transportul aerian de mărfuri), varianta rutieră permite o libertate mult mai mare de adaptare în timp real. 

 

Alături de partenerul logistic cu care se implementează proiectul respectiv, partea beneficiară poate găsi soluții alternative ce țin de drum sau de membrii echipajului, datorită rețelei mai mult decat extinse de drumuri naționale și internaționale, precum și a legăturilor cu alți transportatori din zonele de tranzit, în cazul unor evenimente apărute pe traseu: 

 

  • Restricții cauzate de calamități, sărbători naționale, greve, avarii la nivel de tronson; 
  • Imposibilitatea membrilor echipajului de a continua expediția; 
  • Avarii ce necesită timp de remediere, privind sistemul de funcționare al camionului; 

 

SFATUL EXPERTULUI: 

 

  • Alege un transportator rutier ce se poate dovedi flexibil, atunci când problemele de mai sus apar inopinat în timpul desfășurării expediției, astfel încât obligațiile față de cel care primește mărfurile transportate pe cale rutieră să poată fi onorate. 

 

  • Iată ce opțiuni poate oferi un partener logistic pregătit să facă față situațiilor neprevăzute: stabilirea unui plan de criză, cu parteneri logistici regionali sau naționali, pentru finalizarea transportului; înlocuirea în timp optim a membrilor unui echipaj, sau a unor camioane avariate etc. 

 

Transporturile de marfă pe cale rutieră reprezintă cea mai fiabilă soluție pentru expedierea bunurilor, către destinații din țară și străinătate, datorită accesibilității facile la destinație, rețelei vaste de drumuri și a numărului mare de parteneri logistici, pregătiți să livreze, oricând și oriunde, încărcăturile stipulate în contract. 

 

De aceea, alegerea acestei variante de transport a mărfurilor reprezintă cea mai sigură, rapidă și eficientă varianta pe care companiile o au la dispoziție, mai ales în cazul în care variabile precum timpii de livrare sau bugetul dictează întreaga dinamică a proiectului avut în plan. 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Maria Popescu

Maria Popescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

http://buyabilify.us.com/investasi-lanjut-pastikan-bahwa-awal-judi-slot-dapat-dimainkan/

http://www.ultraboost.us.com/gagasan-alek-stasiak-memenangkan-gelang-kedua-tahun-wsop-judi-slot-berjalan/

http://www.supreme-clothing.us.com/saat-bermain-judi-slot-kita-sudah-alami-dealer-baik-serta-jelek/

http://www.hermes-belt.us.com/spesifikasi-runner-up-acara-utama-world-series-of-judi-slot-darvin-moon-meninggal-pada-usia-56/

http://www.burberryoutlet-store.us.com/jawaban-philadelphia-fusion-hasil-turnamen-los-angeles-judi-slot/

https://www.charmspandora.us.com/opsi-memilih-tempat-duduk-dalam-permainan-judi-slot-mempengaruhi-hoki-kemenangan/

http://www.coachoutletonline-sale.us.com/tabel-batas-waktu-dari-semua-jackpot-hari-untuk-beberapa-judi-slot/

http://www.curryshoes.us.com/aturan-taruhan-judi-slot-california-dicabut-dari-diskusi-untuk-tahun-ini/

http://www.yeezyboost350v2shoes.us.com/analogi-pertaruhan-judi-slot-online-dari-awal-anda-pasang-taruhan/

http://www.filashoes.us.org/ketahui-kunci-mendapatkan-keuntungan-dari-agen-judi-slot-paling-dipercaya/

http://prozac.us.com/hitung-biaya-untuk-bermain-penting-untuk-kesuksesan-judi-slot/

http://www.air-max.us.com/imbas-harapan-positif-tentang-kesempatan-pot-judi-slot-yang-semakin-tinggi/

http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/bagaimana-trick-mainkan-judi-slot-di-bawah-ini-panduan-judi-pemula/

http://www.louboutinshoes.in.net/pilah-bagian-dua-set-dan-perjalanan-pembicaraan-texas-judi-slot/

http://www.pandora-jewelrys.us.com/saran-penting-dalam-judi-judi-slot-online-untuk-naikkan-prosentase-win/

http://www.coach-factoryoutlets.us.com/taruhan-john-slapshot1085-forlenza-menangkan-wsop-online/

http://www.red-bottoms.us.com/celah-matt-berkey11_s4y-berkey-warga-las-vegas-judi-slot-mengalahkan-a-field-of-2-408/

http://www.michael-kors-handbags.us.org/tanggapan-bagaimana-argentina-lampropulos-pergi-ke-judi-slot-millionaire/

http://www.cheapmichaelkorshandbags.us.org/investasi-manajemen-perjudian-telah-memutuskan-mike-aponte-dipersilahkan-untuk-bermain/

http://synthroid.us.com/bagian-penting-analis-memprediksi-pendapatan-650-juta-tahunan-untuk-perjudian-online-michigan/

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul