Criteriul National

3 moduri inovative în care îți poți dezvolta afacerea

3 moduri inovative în care îți poți dezvolta afacerea
iulie 26
16:44 2017

Într-o vreme în care mediul afacerilor este din ce în ce mai ostil, companiile se confruntă deseori cu provocarea de a minimiza costurile fără a afecta prin aceasta imaginea organizației sau valoarea pe care aceasta o oferă clienților și investitorilor. Și, pentru că de cele mai multe ori bugetele de marketing sunt printre primele vizate de diminuările de buget, organizațiile trebuie să fie cât mai creative și inovative pentru a-și menține vizibilitatea pe piață.

În acest context provocator, există numeroase strategii la care companiile apelează pentru a ieși în evidență. Dintre acestea, mai jos am amintit câteva modalități prin care, fără prea mari investiții, îți poți dezvolta gradul de expunere al afacerii tale.

Scrie despre tine

O modalitate excelentă prin care să-ți promovezi afacerea fără investiții semnificative poate fi realizarea de articole pe subiecte care au legătură cu activitatea companiei tale. Câteva materiale scris corespunzător pot reprezenta o sursă gratuită de reclamă pentru afacerea ta, și pot duce la formarea unei reputații pozitive. Având în vedere că scopul tău este promovarea afacerii tale, articolele pot apărea în publicații care au ca public persoane interesate în activitatea pe care o desfășori.

Evenimente

Cu siguranță există oameni care ar fi interesați să învețe multe lucruri de la tine cu privire la domeniul în care activezi. Altfel, nu ai putea fi în domeniul afacerilor. Prin urmare, de ce să nu profiți de această oportunitate ca să-ți împărtășești experiența și totodată să-ți promovezi afacerea?

De exemplu, există companii care oferă servicii de fotografie profesională și organizează cursuri și seminarii de fotografie pentru formarea doritorilor în domeniu. Ulterior, compania le oferă participanților la cursuri oportunitatea de a colabora cu ei, și a-i ajuta prin urmare să dobândească și experiența profesională, nu doar teoretică. Astfel, compania își expune afacerea, în timp oferă oamenilor oportunitatea de a crește într-un domeniu ce reprezintă pasiunea lor.

Promovare grafică

După cum am menționat și până acum, este important ca oamenii să știe despre afacerea ta. Unul dintre cei mai eficienți pași pe care îi poți face este să-ți promovezi compania într-un mod vizibil pentru clienții și potențialii tăi clienți.

Astfel, fie că vorbim despre montarea unei firme luminoase la sediul companiei, de colantarea flotei de mașini cu logo-ul firmei sau de utilizarea unor steaguri publicitare pentru promovare, este important să iei în serios potențialul pe care îl are acest pas în dezvoltarea afacerii tale.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Miruna A

Miruna A

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo