Criteriul National

3 moduri inovative în care îți poți dezvolta afacerea

3 moduri inovative în care îți poți dezvolta afacerea
iulie 26
16:44 2017

Într-o vreme în care mediul afacerilor este din ce în ce mai ostil, companiile se confruntă deseori cu provocarea de a minimiza costurile fără a afecta prin aceasta imaginea organizației sau valoarea pe care aceasta o oferă clienților și investitorilor. Și, pentru că de cele mai multe ori bugetele de marketing sunt printre primele vizate de diminuările de buget, organizațiile trebuie să fie cât mai creative și inovative pentru a-și menține vizibilitatea pe piață.

În acest context provocator, există numeroase strategii la care companiile apelează pentru a ieși în evidență. Dintre acestea, mai jos am amintit câteva modalități prin care, fără prea mari investiții, îți poți dezvolta gradul de expunere al afacerii tale.

Scrie despre tine

O modalitate excelentă prin care să-ți promovezi afacerea fără investiții semnificative poate fi realizarea de articole pe subiecte care au legătură cu activitatea companiei tale. Câteva materiale scris corespunzător pot reprezenta o sursă gratuită de reclamă pentru afacerea ta, și pot duce la formarea unei reputații pozitive. Având în vedere că scopul tău este promovarea afacerii tale, articolele pot apărea în publicații care au ca public persoane interesate în activitatea pe care o desfășori.

Evenimente

Cu siguranță există oameni care ar fi interesați să învețe multe lucruri de la tine cu privire la domeniul în care activezi. Altfel, nu ai putea fi în domeniul afacerilor. Prin urmare, de ce să nu profiți de această oportunitate ca să-ți împărtășești experiența și totodată să-ți promovezi afacerea?

De exemplu, există companii care oferă servicii de fotografie profesională și organizează cursuri și seminarii de fotografie pentru formarea doritorilor în domeniu. Ulterior, compania le oferă participanților la cursuri oportunitatea de a colabora cu ei, și a-i ajuta prin urmare să dobândească și experiența profesională, nu doar teoretică. Astfel, compania își expune afacerea, în timp oferă oamenilor oportunitatea de a crește într-un domeniu ce reprezintă pasiunea lor.

Promovare grafică

După cum am menționat și până acum, este important ca oamenii să știe despre afacerea ta. Unul dintre cei mai eficienți pași pe care îi poți face este să-ți promovezi compania într-un mod vizibil pentru clienții și potențialii tăi clienți.

Astfel, fie că vorbim despre montarea unei firme luminoase la sediul companiei, de colantarea flotei de mașini cu logo-ul firmei sau de utilizarea unor steaguri publicitare pentru promovare, este important să iei în serios potențialul pe care îl are acest pas în dezvoltarea afacerii tale.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Miruna A

Miruna A

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo