Criteriul National

3 moduri inovative în care îți poți dezvolta afacerea

3 moduri inovative în care îți poți dezvolta afacerea
iulie 26
16:44 2017

Într-o vreme în care mediul afacerilor este din ce în ce mai ostil, companiile se confruntă deseori cu provocarea de a minimiza costurile fără a afecta prin aceasta imaginea organizației sau valoarea pe care aceasta o oferă clienților și investitorilor. Și, pentru că de cele mai multe ori bugetele de marketing sunt printre primele vizate de diminuările de buget, organizațiile trebuie să fie cât mai creative și inovative pentru a-și menține vizibilitatea pe piață.

În acest context provocator, există numeroase strategii la care companiile apelează pentru a ieși în evidență. Dintre acestea, mai jos am amintit câteva modalități prin care, fără prea mari investiții, îți poți dezvolta gradul de expunere al afacerii tale.

Scrie despre tine

O modalitate excelentă prin care să-ți promovezi afacerea fără investiții semnificative poate fi realizarea de articole pe subiecte care au legătură cu activitatea companiei tale. Câteva materiale scris corespunzător pot reprezenta o sursă gratuită de reclamă pentru afacerea ta, și pot duce la formarea unei reputații pozitive. Având în vedere că scopul tău este promovarea afacerii tale, articolele pot apărea în publicații care au ca public persoane interesate în activitatea pe care o desfășori.

Evenimente

Cu siguranță există oameni care ar fi interesați să învețe multe lucruri de la tine cu privire la domeniul în care activezi. Altfel, nu ai putea fi în domeniul afacerilor. Prin urmare, de ce să nu profiți de această oportunitate ca să-ți împărtășești experiența și totodată să-ți promovezi afacerea?

De exemplu, există companii care oferă servicii de fotografie profesională și organizează cursuri și seminarii de fotografie pentru formarea doritorilor în domeniu. Ulterior, compania le oferă participanților la cursuri oportunitatea de a colabora cu ei, și a-i ajuta prin urmare să dobândească și experiența profesională, nu doar teoretică. Astfel, compania își expune afacerea, în timp oferă oamenilor oportunitatea de a crește într-un domeniu ce reprezintă pasiunea lor.

Promovare grafică

După cum am menționat și până acum, este important ca oamenii să știe despre afacerea ta. Unul dintre cei mai eficienți pași pe care îi poți face este să-ți promovezi compania într-un mod vizibil pentru clienții și potențialii tăi clienți.

Astfel, fie că vorbim despre montarea unei firme luminoase la sediul companiei, de colantarea flotei de mașini cu logo-ul firmei sau de utilizarea unor steaguri publicitare pentru promovare, este important să iei în serios potențialul pe care îl are acest pas în dezvoltarea afacerii tale.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Miruna A

Miruna A

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu