Criteriul National

3 motive pentru a apela la printuri în format mare pentru a-ți promova afacerea

3 motive pentru a apela la printuri în format mare pentru a-ți promova afacerea
septembrie 22
16:18 2020

În ciuda tuturor părerilor venite din partea diverșilor specialiști în mass-media, materialele printate nu sunt deloc pe cale de dispariție. De fapt, printul este viu și în continuă dezvoltate dacă ne referim la publicitate.

      Cercetările arată că 56% dintre consumatori au mai multă încredere în publicitatea tipărită decât alte forme de publicitate. Mai mult decât atât, 7 din 10 consumatori consideră că reclamele primite sub formă de pliante în poștă sunt mai „personale” decât reclamele digitale. Astăzi, 3 din 4 firme mici folosesc o combinație între publicitatea tipărită și cea online.

      Altfel spus, materialele printate vor fi mult timp la mare căutare, iar afacerea dumneavoastră poate beneficia de acest lucru. În acest sens, îți oferim câteva argumente pentru alegerea unei campanii publicitare bazate pe printare formate mari (bannere, mesh-uri, roll-up-uri, afișe etc).

Avantajele utilizării printurilor în formate mari

Printurile în formate mari sunt capabile să redea imagini frumoase, atrăgătoare, de dimensiuni impresionante. De câte ori nu ați rămas cu privirea fixă pe o reclamă uriașă postată pe clădirea unui mall sau a unui bloc, ori pe un banner impresionant pe sub care ați trecut în forfota orașului?

  1. Reprezintă imagini de înaltă calitate care vă promovează afacerea

Când o persoană aude o informație, își poate aminti doar aproximativ 10% din ea trei zile mai târziu. Însă, dacă adăugați o imagine la acele informație, vă puteți aminti 65% din ea peste câteva zile.

De ce imaginile joacă un rol atât de important în memorarea unei informații? Pentru că se remarcă într-o mare de texte. Când vine vorba despre cuvinte, creierul nostru trebuie să-și amintească fiecare cuvânt și fiecare propoziție. Când publicul va memora o imagine, cum ar fi cea prezentă pe un afiș publicitar, afacerea dumneavoastră va ieși în evidență. Și cu cât afișul publicitar este mai mare, cu atât șansele ca acesta să iasă în evidență, în ochii posibililor clienți, sunt mai mari.

  1. Creați afișe cu format larg pentru târguri sau expoziții

Târgurile promoționale sunt o modalitate excelentă de a vă pune în evidență afacerea și de a atrage noi clienți. În acest sens, posterele în format mare sunt foarte importante atunci când vorbim de organizarea standului firmei dvs. de la respectivul târg.

  1. Inscripționări auto în format mare pentru a echipa mașinile firmei
  • Mașinile inscripționate pot fi un instrument eficient de marketing. Printre numeroasele avantaje ale acestei metode de publicitate se numără următoarele:
  • Atrag atenția pe drum: o mașină inscripționată iese în evidență într-o mare de mașini aflate în trafic.
  • Oferă vehiculului dvs. un aspect profesional: angajații dvs. vizitează clienți sau oferă servicii de livrare la domiciliu. Clienții dvs. vă vor recunoaște continuu marca de fiecare dată când o văd.
  • Răspândește mesajul și marca companiei dvs.: O mașină inscripționată este ca un panou publicitar în mișcare.

 

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul