Criteriul National

3 pasi care transforma orice strategie de marketing online intr-una de succes!

3 pasi care transforma orice strategie de marketing online intr-una de succes!
mai 31
07:25 2017

agentie_seo
Foarte multi antreprenori traiesc cu impresia ca marketingul online este un domeniu extrem de complicat, pe care nu il pot deslusi, din cauza faptului ca unele eforturi de marketing nu dau absolut deloc roade, in timp ce alte businessuri care le aplica au parte de profituri uriase de pe urma acestora. Ei presupun ca performanta este in directa legatura cu bugetul alocat marketingului online, cum se comercializeaza si de catre cine se comercializeaza.

Desigur, toti acesti factori pot fi foarte importanti, insa uneori, cheia succesului sta in modul in care dezvolti si aplici strategia de marketing online. Nu conteaza daca ai un magazin online aflat la inceput de drum si ai un buget limitat sau daca detii un brand mare cu un buget alocat lunar de sase cifre, acesti trei pasi te vor ajuta sa dezvolti o strategie de marketing online de succes.

1. Identifica clientul perfect pentru produsul sau serviciul pe care il pui la dispozitie.

Trebuie sa stabilesti care este clientul ideal si cum il pot ajuta produsele sau serviciile pe care le oferi. De exemplu, daca ai o afacere bazata pe produse sau servicii medicale, atunci trebuie sa identifici cu exactitate care este publicul tinta vizat si sa transmiti, prin intermediul continutului livrat, cu ce ii poti veni in ajutor. Atunci cand stii care este publicul tinta, acest lucru iti permite sa iti personalizezi continutul si sa creezi o oferta care sa se potriveasca de minune cu cererea celor vizati.

De asemenea, trebuie sa te asiguri ca preturile produselor sau serviciilor tale sunt in concordanta cu bugetul publicului tinta. Nu poti atasa un pret premium produsului sau serviciului pe care il oferi in momentul in care clientul vizat are un venit mediu sau sub medie. Ai putea oferi cele mai bune produse sau servicii, dar daca acestea nu sunt accesibile din punct de vedere al costurilor, publicul tinta nu le va achizitiona prea curand.

2. Atrage clientul perfect prin intermediul marketingului online inteligent

In ce consta, mai exact, marketingul online inteligent? In primul rand, asa cum am spus ceva mai sus, este important sa iti adaptezi mesajul in functie de segmentul de persoane vizat. De asemenea, trebuie sa alegi pe ce tipuri de canale transmiti respectivul mesaj.
Asadar, daca publicul tau tinta este segmentul cu varste cuprinse intre 35 si 45 de ani si doresti sa promovezi un tip de asigurare de viata, Youtube-ul sau Snapchat-ul nu sunt canalele potrivite pentru acest interval de varsta. Anunturile Facebook bine directionate ar functiona mult mai bine in acest caz.

Iata cateva lucruri de care trebuie sa tii cont in momentul in care stabilesti o strategie de marketing online:

– Pe ce platforme de social media este activ publicul tau tinta;
– Ce site-uri viziteaza regulat;
– Ce foloseste mai des pentru a naviga pe internet: PC-ul, laptopul, tableta sau telefonul mobil;
– Daca publicul tinta va fi receptiv la ofertele primite prin e-mail

Dupa ce vei stabili aceste aspecte, vei avea o imagine mult mai clara asupra tacticilor de marketing online pe care trebuie sa le aplici pentru a-ti promova produsele si serviciile. Astfel, vei sti pe ce retele sociale si pe ce site-uri ar trebui sa iti promovezi continutul si ce dispozitive trebuie sa vizezi. Daca publicul tinta se situeaza pe palierul de varsta 18-50 de ani, trebuie sa te axezi pe platformele de mobil, iar daca publicul tau tinta se afla pe palierul 50+ de ani, atunci trebuie sa iti adaptezi continutul pentru desktop.

3. Asigura-te ca publicul tinta interactioneaza cu brandul tau si cu mesajele pe care le transmiti

Interactiunea publicului tinta cu mesajele tale este scopul final pe care trebuie sa il ai in vedere atunci cand dezvolti o strategie de marketing online, deoarece aceasta este responsabila de generarea vanzarilor si de crearea de fani ai brandului tau care, cu timpul, se transforma in clienti fideli.

De exemplu, poti promova un anunt foarte atractiv pe Facebook, care sa directioneze direct clientii catre o oferta activa. Vei obtine like-uri si share-uri, insa obiectivul principal este numarul de clickuri facute pe linkul care face trimitere catre oferta, deoarece acest tip de interactiune se poate transforma in profit.

Nu uita: daca iti doresti ca brandul tau sa devina unul cunoscut si ca veniturile tale sa se rotunjeasca, atunci acesti trei pasi simpli ar trebui sa constituie piatra de temelie a strategiei tale de marketing online.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro