Criteriul National

4 detalii de care turistii tin cont atunci cand isi aleg cazarea pentru vacanta

4 detalii de care turistii tin cont atunci cand isi aleg cazarea pentru vacanta
august 22
16:19 2017

Cu certitudine, primul lucru de care se ocupa turistii atunci cand vine vorba despre planificarea unei vacante este alegerea locului in care acestia se vor caza. Desi studiile realizate recent au aratat ca cei mai multi dintre acestia isi aleg hotelul in functie de pret, se pare ca nu sunt dispusi sa renunte la conditiile de confort, care le pot face sederea cat mai placuta cu putinta. Din acest motiv, daca activezi in domeniul hotelier sau daca planuiesti sa iti deschizi o afacere in acest sector, ar trebui sa cunosti care sunt detaliile de care turistii tin cont atunci cand isi aleg cazarea pentru vacanta.

Iata care sunt principalele detalii pe care clientii le au in vedere atunci cand aleg un hotel:

  • Locatia hotelului

Desi cei mai multi dintre turisti isi aleg cazarea pentru vacanta in functie de pret, un lucru la care acestia nu sunt dispusi sa renunte este locatia hotelului. In general, oamenii care sunt in vizita intr-un oras necunoscut isi doresc ca principalele obiective turistice sa se afle in proximitatea cazarii. In acest mod, pe langa faptul ca au parte de confort, sansele ca turistii sa se rataceasca sau sa aleaga o ruta ocolitoare din nestiinta, scad. Asadar, daca intentionezi sa incepi o afacere in domeniul hotelier, asigura-te ca alegi o locatie potrivita, astfel incat sa satisfaci nevoile clientilor tai si, implicit, sa ai succes in business-ul tau.

  • Lenjeriile

lenjerie-pat-material-satinat Calitatea produselor folosite intr-o unitate de cazare reprezinta detaliul pe care turistii nu il trec niciodata cu vederea. Tinand cont de faptul ca o camera de hotel sau o camera dintr-o pensiune trebuie sa le ofere oaspetilor posibilitatea de a se odihni intr-un mediu curat si linistit, obiectele precum lenjeria de pat si prosoapele sunt primele pe care acestia le vor verifica. Drept urmare, pentru a atrage cat mai multi clienti in hotelul tau, asigura-te ca folosesti doar lucruri de calitate. In acest sens, poti achizitiona material satinat, panza, prosoape si lenjerii de pat de pe https://www.sabaev.ro/material-satinat, depozitul online ideal pentru orice spatiu hotelier. Fara indoiala, daca vei tine cont de acest aspect, vei reusi sa atragi din ce in ce mai multi turisti.

  • Meniurile

Atunci cand vine vorba despre restaurante, turistii sunt mult mai pretentiosi, comparativ cu alegerea unei camere de hotel sau pensiune. In fond, o experienta culinara excelenta este sustinuta de felul in care arata toate lucrurile de pe masa. Si pentru ca primul obiect cu care clientii intra in contact este meniul, trebuie sa te asiguri ca acesta are un aspect imaculat. Pentru a reusi sa pastrezi intacte meniurile cu care zeci, poate chiar sute de persoane intra in contact zilnic, comanda de pe https://a4office.ro/categorie-produs/folii-de-laminare/ folii de laminare cu dimensiuni diferite. In plus, poti folosi aceste obiecte si pentru laminarea altor hartii si cartoane, cum ar fi harta pentru iesirea de urgenta sau meniul cu produsele din minibar. Garanteaza-le oaspetilor tai experiente inedite, oferindu-le  servicii de calitate atat in cadrul hotelului, cat si in restaurantul hotelului si sigur vei reusi sa te detasezi de concurenta.

  • Conexiunea la internet

conexiune-internet Unul dintre cele mai importante aspecte pe care turistii le iau in considerare atunci cand isi aleg hotelul este conexiunea rapida la internet. In ziua de azi, tehnologia este pentru multi oameni un factor important, mai ales atunci cand se afla in vacanta si isi doresc sa incarce rapid pe retelele de socializare fotografii sau vor sa vizioneze un film intr-o zi ploioasa. Mai mult decat atat, un studiu realizat recent a confirmat faptul ca 72% dintre turisti isi aleg locul de cazare in functie de disponibilitatea Wi-Fi-ului, iar pentru 21% dintre acestia internetul este un factor esential atunci cand isi aleg hotelul in care isi vor petrece vacanta. In consecinta, pentru a le raspunde intr-un mod pozitiv cerintelor clientilor tai, asigura-te ca acest element nu lipseste din unitatea hoteliera pe care o conduci.

Iata, asadar, care sunt cele mai importante patru detalii de care turistii tin cont atunci cand isi aleg cazarea pentru vacanta.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Raluca Ionescu

Raluca Ionescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo