Criteriul National

5 Beneficii ale Email Marketing pentru afacerea ta

5 Beneficii ale Email Marketing pentru afacerea ta
iulie 08
11:06 2019

Cu popularitatea în continuă creștere a rețelelor Social Media, în special a Instagram, ai putea presupune că email marketing este pe moarte, nu-i așa? Greșit – Email Marketing este cât se poate de actual și rămâne unul dintre cele mai profitabile mijloace de promovare aplicate de o agenție de marketing.

Promovarea prin Email Marketing prezintă numeroase oportunități pentru afacerea ta și la acest moment generează un return of investment (ROI) de până la x20. Prin campanii pe acest canal, poți construi relații de încredere și de lungă durata cu o bună parte din publicul tău țintă la un cost mult mai mic decât prin mijloacele tradiționale de marketing. Cele mai populare beneficii ale acestui canal sunt:

  1. Creșterea notorietatii brandului

Cu fiecare email trimis, abonații tăi sunt expuși afacerii și brandului tău. Cu o planificare strategică, un design user friendly și un conținut targetat, afacerea ta va aduce mereu valoare adăugată abonaților din lista de email. Făcând acest lucru, atunci când cineva are nevoie de un produs din gama ta, vei fi prima opțiune la care se vor gândi.

  1. Construirea relațiilor de durată – loialitate și încredere

Campaniile de Email Marketing sunt o modalitate excelentă de a construi relații de durata cu actualii și potențialii clienți. Prin crearea de newsletters bine scrise și user-friendly, cititorii vor ajunge să cunoască, să îndrăgească și să aibă încredere în brandul tău – iar oamenii cumpără produsele brandurile în care au încredere.

  1. Cost scăzut și ROI bun

Comparativ cu alte canale de marketing, email marketing costă foarte puțin. În plus, ROI-ul (Return of Investment) este foarte bun: pentru fiecare 1 euro investit în promovarea prin acest canal, se pot întoarce până la 40 euro în business – mai ales în spațiul Ecommerce

  1. Crește traficul către site-ul tău

Email marketing-ulîți poate aduce doar trafic relevant către site – desigur, acest lucru presupune să creezi un conținut atractiv și relevant, și să incluzi un Call To Action irelevant, care să determine abonații să se îndrepte înapoi către site.

  1. Este un canal ușor de folosit și de măsurat

Rezultatele unor astfel de campanii sunt ușor de măsurat, căci la fiecare email trimis sunt disponibile rapoarte privind rata de deschidere, rata de click-through sau bounce  – analizează aceste date pentru a vedea ce funcționează și ce are nevoie de îmbunătățiri. Mai mult, integrând acest canal cu mecanisme de tracking precum Google Analytics, se poate vedea direct suma generată în vânzări de pe urma campaniilor lansate

În peisajul schimbător al marketingului digital, email marketing rămâne un element de bază al marketing mix-ului. Dacă nu l-ai luat încă în considerare pentru afacerea ta, acum este timpul! Colaborarea cu o agenție marketing specializată va face ca procesul să fie unul simplu și eficient din punct de vedere al costurilor. Cu o abordare strategică și un mesaj puternic, va aduce numai beneficii afacerii tale.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei