Criteriul National

5 greseli INVOLUNTARE care afecteaza optimizarea SEO a site-ului tau!

5 greseli INVOLUNTARE care afecteaza optimizarea SEO a site-ului tau!
iulie 17
12:12 2017

Fara indoiala, fiecare manager isi doreste ca afacerea pe care o conduce sa aiba vanzari cat mai mari sau contracte de prestari servicii incheiate pe perioade indelungate. Insa indeplinirea acestui scop depinde, in mare masura, de vizibilitatea pe Google a site-ului de prezentare, respectiv a magazinului online.
Intrucat oamenii acceseaza, cu precadare, primele rezultate obtinute in urma unei cautari, vizibilitatea in mediul online reprezinta, de fapt, pozitionarea unui site pe prima pagina a celui mai folosit motor de cautare, si anume Google.
Detii un site de prezentare sau un magazin online? Acesta nu apare pe prima pagina nici atunci cand cauti un cuvant reprezentativ pentru afacerea ta? In acest caz, trebuie sa citesti, in continuare, acest articol, caci vei gasi informatii foarte utile in legatura cu principalele greseli care afecteaza optimizarea SEO a acestuia!
Bineinteles, pentru a reusi sa ai performante, va trebui sa ai in vedere contactarea unei agentii pentru un audit SEO si optimizare, intrucat unele aspecte prezentate mai jos sunt tehnice, deci mai greu de identificat si de corectat! Firma SEOCupcake detine, in prezent, un portofoliu alcatuit din peste 70 de campanii active, din domenii diverse, motiv pentru care acestia ar putea sa iti acorde consultanta potrivita.

Iata ce greseli involuntare pot afecta optimizarea SEO a site-ului tau:

1.    Folosirea excesiva a cuvintelor cheie

Fara indoiala, una dintre cele mai grave greseli, pentru care motorul de cautare va taxa considerabil site-ul tau, o reprezinta folosirea in exces a anumitor cuvinte cheie. Aceasta este o greseala de incepator in domeniu, intrucat specialistii detecteaza instant, cu ajutorul unui tool special, densitatea cuvintelor folosite. De exemplu, daca detii o firma de asigurari si ai scris pe fiecare pagina din site, de foarte multe ori “firma asigurari”, site-ul tau nu va ajunge niciodata pe prima pagina din Google! De cate ori apar cuvintele relevante pentru business-ul tau pe site?

2.    Duplicitatea continutului

O alta greseala care priveste continutul se refera la duplicitatea acestuia. Ai pus doua poze identice pentru produse diferite? Ai aceeasi descriere pentru toate categoriile/subcategoriile? Ai modificat numai cateva cuvinte si ai folosit sinonime? In acest caz, nu trebuie sa ai asteptari prea mari, intrucat elementele enumerate sunt semnale de calitate scazuta pe care Google le identifica. Daca vrei continut unic si relevant, atunci apeleaza la servicii SEO de calitate si site-ul tau va creste!

3.    URL-uri care nu sunt user-friendly

Ce URL apare atunci cand un utilizator acceseaza o categorie/subcategorie din site-ul tau? Este format numai din cifre si litere fara sens? Atunci trebuie neaparat sa schimbi ceva! Acestea sunt denumite, de specialistii SEO, URL-uri non-friendly, intrucat unui vizitator nu ii spun nimic. In plus, pentru ca ele nu sunt optimizate, site-ului nu ii creste vizibilitatea. Transformarea acestora se face tinand cont de reguli clare, trimise de catre un manager SEO programatorului web, astfel incat site-ul sa nu fie afectat si mai tare!

4.    Continut invechit, neactualizat

Cand ai adaugat ultima data continut nou si relevant pentru vizitatorii site-ului tau? Continutul actualizat este un factor ignorat de multi manageri, intrucat presupune alocarea unui timp considerabil. Insa o sectiune de blog, cu informatii de interes pentru utilizatori, se poate dovedi un real ajutor pentru cresterea vizibilitatii unui site, iar o agentie SEO poate identifica subiectele de interes pentru orice domeniu!

5.    Inscrierea in directoare

Inscrierea in directoare reprezinta o practica veche, care, la un moment dat, s-a dovedit benefica pentru anumite business-uri. Insa a pune un site in directoare in zilele noastre inseamna penalizarea lui instanta de catre Google! De aceea, traficul organic adus de optimizarea SEO reprezinta un real ajutor pentru un manager care vrea ca business-ul sau sa ajunga in top 10 pe Google si sa ramana acolo pe o perioada indelungata.
Ai incercat, la un moment dat, sa iti optimizezi singur site-ul? Ai facut si tu greselile enumerate mai sus? In acest caz, nu mai pierde timpul, caci acesta inseamna si clienti pierduti care apeleaza la concurenta! Site-ul tau poate ajunge pe prima pagina din Google, iar cresterea traficului organic iti va aduce succesul dorit!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Raluca Ionescu

Raluca Ionescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro