Criteriul National

5 motive sa achizitionezi piese auto online

5 motive sa achizitionezi piese auto online
mai 05
08:20 2017

Piata de piese auto este din ce in ce mai dezvoltata, in asa fel incat vei gasi o multime de magazine care te atrag in momentul in care ai nevoie de o piesa. Vei gasi zeci de magazine la colt de strada, cu care toata lumea este obisnuita si magazine de piese auto online, care desi sunt prezente de ceva timp, inca atrag clienti noi.

Consideram cu tarie ca achizitia de piese auto online este o achizitie mult mai inteligenta decat achizitia de piese auto dintr-un magazin fizic iar motivele sunt urmatoarele.

Poti sa faci cea mai ieftina alegere

Primul lucru la care te uiti atunci cand faci o achizitie este buzunarul. Nu vrei sa cheltuiesti multi bani pentru o piesa auto si nici nu trebuie sa o faci. Daca alegi sa cumperi online, ai marele avantaj de a putea compara preturile diverselor produse intre ele si de a gasi cel mai mic pret pentru piesa pe care o cauti. Evident, cel mai mic pret poate sa vina cu anumite neplaceri, iar aici cade in responsabilitatea ta sa te asiguri ca magazinul pe care il alegi este ok, ca nu are costuri ascunse si ca livreaza gratuit piesele. Partea buna este ca nu trebuie sa pierzi timp si bani pentru a lua decizii corecte.

Poti economisi timp

Economia merge mai departe, ajungand in axa timpului. Timpul omului modern este un bun mai valoros decat banii, asadar, conteaza daca pierzi 3-4 ore cautand o piesa de care ai nevoie sau daca pierzi 3-4 minute. In mediul online nu iti ia mai mult de cateva minute sa gasesti acea piesa care iti poate oferi toate avantajele sale.

Ai flexibilitate

Orice piesa comandata are posibilitatea de a fi returnata in termen de 14 de zile. Astfel, daca ai facut greseala sa comanzi o piesa gresita, nu exista nicio repercursiune.

Ai diversitate mare de produse

Un avantaj urias al magazinelor online de piese auto este faptul ca nu au nevoie de depozite, asadar pot oferi o diversitate uriasa de produse. In felul acesta iti poti alege magazinul preferat si poti gasi orice piesa doresti sa gasesti.

Gasesti informatii

Un client fericit este un client informat. In mediul online gasesti toate informatiile de care ai nevoie despre brandul pe care l-ai ales si despre produsele pe care acesta le comercializeaza.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro