Criteriul National

6 componente de baza ale unei strategii SEO eficiente pentru magazine online in 2020

6 componente de baza ale unei strategii SEO eficiente pentru magazine online in 2020
decembrie 09
14:41 2019

Una dintre principalele strategii de marketing online care pot ajuta magazinele online sa isi dezvolte afacerea pe internet cu succes este optimizarea site-ului pentru motoarelor de cautare prin SEO, care implica procesul de adaptare a platformei la algoritmii prin care Google si alte motoare de cautare asociaza relevanta la cautarile utilizatorilor.

Motoarele de cautare clasifica un site pe baza anumitor factori si semnale pe care un site le transmite si in functie de acestea, un magazin online poate sa aiba aiba succes sau nu.

Cu toate acestea, algoritmii motoarelor de cautare, indeosebi cele specifice lui Google, principalul motor de cautare utilizat in Romania, continua sa se schimbe odata cu evolutia si standardele din ce in ce mai ridicate ce tin de mediul online, asa ca fiecare retailer online trebuie sa evolueze cu acestia. Din acest motiv este bine sa te asiguri ca esti in permanenta la curent cu cele mai bune practici si strategii SEO, astfel incat sa beneficiezi de pozitii de top pentru cuvintele cheie importante pentru magazinul tau.

Daca doresti ca magazinul tau online sa ocupe pozitii de top in Google in 2020, iata 6 componenete de baza ale unei strategii SEO eficiente, pe care nu poti sa le ignori, care au fost de baza in trecut si care vor fi la fel de sanatoase si in viitor:

  1. Cuvinte cheie. Cercetarea cu cuvintelor cheie este primul pas catre o strategie SEO de succes. Cei care au succes prin SEO inteleg ce cauta oamenii atunci cand isi dezvolta afacerea cu ajutorul motorului de cautare. Acestea sunt cuvintele cheie pe care le folosesc pentru a conduce traficul direcționat către produsele lor. Începeți brainstorming potențialele cuvinte cheie și vedeți cum arată concurența folosind instrumentul Keyword Planner din Google Ads pentru cuvinte cheie. Daca observi ca unele cuvinte cheie din industria ta sunt prea competitive, poti alege expresii mai lungi, intre doua si chiar cinci cuvinte, ca prim obiectiv si care te vor ajuta sa obtii clasamente in Google mai usor. Cu cat cuvantul cheie este mai lung, cu atat vei avea mai putina concurenta, insa trebuie sa iei in considerare si ca potentialii clienti te vor gasi mai greu, iar eforturile tale de SEO trebuie sa se indrepte catre obiective din ce in ce mai importante.

  1. Meta tags. Meta titlurile si meta descrierile joaca un rol important in SEO. Daca vei cauta orice expresie intr-un browser, vei observa cu motorul de cautare va reda rezultatele, afisand acele pagini relevante la cautarea ta si, de cele mai multe ori acea expresie se regaseste atat in meta titlu cat si in meta descrierea paginii respective. Google indexeaza si proceseaza prin serverele sale meta titlul paginii ca un semnal de relevanta pentru acel cuvant cheie pe care l-ai implementat. Acelasi lucru este valabil si pentru meta descrierea paginii respective.

  1. Continutul. In lumea SEO se afirma ca “regele” este continutul si in cea mai mare parte este adevarat, daca acesta este optimizat. Google, cel mai mare si complex motor de cautare din lume, a afirmat prin reprezentantii sai de numarate ori ca un continut de cea mai buna calitate, este cel mai usor si mai eficient mod de a obtine pozitii de top in rezultatele sale pe cuvintele de interes, si, nu in ultimul rand, pentru experienta pozitiva a utilizatorilor, a caror necesitate este satisfacuta gasind ceea ce cautau. De asemenea, chiar daca SEO in sine este un proces cu rezultate solide intr-o perioada indelungata, este modul cel mai potrivit prin care iti poti educa consumatorii, poti comunica cu acestia, iti poti face cunoscut brandul, iar autoritatea crescuta in timp va conduce in mod evident si la cresterea numarului de clienti.

  1. Linkurile. Daca continutul este rege, linkurile reprezinta regina de tabla de sah. Trebuie sa iti amintesti ca in mediul online nu este vorba numai despre site-ul care are cele mai multe linkuri, dar si despre cine are cele mai bune linkuri ca referinta spre site-ul lor. In strategia ta SEO poti obtine linkuri prin trimiterea comunicatelor de presa si advertoriale lunare sau bi-lunare catre site-urile care se pliaza pe industria ta sau care acopera o audienta importanta sau chiar si la bloguri mai micute, dar care au vizitatori fideli. Colaborand detinatorii blogurilor populare sau din nisa ta poti obtine colaborari in vederea publicarii articolelor si obtinerea unor linkuri. Daca nu iti este dificil sau doresti sa se ocupe un specialist de aceste aspecte poti apela la firma SEO ADfel Digital Marketing, creand astfel un site mai puternic, mai popular si despre care oamenii sa vorbeasca cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferi.

  1. Social media. Algoritmii s-au schimbat cu adevarat de la aparitia platformelor social media. Multe siteuri cu continut text, media cu imagini sau video sunt orientate si distribuite aproape de fiecare data catre si in diferite comunitati. Distribuirea acestora pot face valuri de impresii, afisari, distribuiri, like-uri si alte tipuri de semnale sociale, care transmit motoarelor de cautare faptul ca site-ul tau devine din ce in ce mai popular si mai agreat de oameni. Cu toate ca acestea nu sunt un factor de ranking, cu certitudine isi aduc aportul considerabil in cresterea companiei in online. Prin urmare, magazinele online trebuie sa-si stabileasca o prezenta sociala cat mai puternica pe platforme precum Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter sau altele specifice pentru industria in care iti desfasori activitatea.

  1. Imagini de produs. Daca ai impresia ca imaginile nu joaca un rol important gresesti teribil. Cand multi consumatori cauta produse in Google, nu numai ca se uita la rezultatele afisate, dar se uita si la rezultatele imagini sau chiar video. Daca ai imagini de calitate ale acelui produs cautat in motorl de cautare, utilizezi denumirea potrivita si ai optimizat-o atribuindu-i textul alternativ (ALT) cu expresiile relevante, aceste imagini vor fi afisate si vor ocupa si ele o pozitie mai buna in randul altor imagini. Aceasta strategie SEO este o alta cale care va conduce mult trafic catre site-ul tau deoarece potentialii clienti vor vizita magazinul online prin imagine. Mai mult decat atat, utilizarea unor imagini de buna calitate si optimizate in site, determina de cele mai multe ori utilizatorul sa devina iti devina client, in special daca se identifica cu produsul din imagine.

Pe langa adoptarea acestor 6 componente ale unei strategii SEO de optimizare si imbunatatire a vizibilitatii unui magazin online, trebuie sa iei in considerare analiza concurentei, optimizarea on page, optimizarea off page prin analiza competitiva a linkurilor si implicarea in conturile sociale.

Daca doresti sa beneficiezi de acestea componente cheie ale unei strategii SEO eficiente, viziteaza site-ul adfel.ro si afla cat de rapid si eficient poti comunica cu oamenii in online, dar si cum iti poti imbunatati rezultatele prin servicii SEO.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul