Criteriul National

7 lucruri de care sa te feresti atunci cand alegi o firma de promovare

aprilie 20
07:46 2017

seo2

Orice site si orice afacere online nou initiata este evident ca are nevoie de promovare online. Pentru a ajunge cunoscut pe piata online, firmele de promovare actioneaza pentru a va pune in topuri si pentru a atrage cat mai multi vizitatori pe site-ul dumneavoastra.

Cu cat atrageti mai multi vizitatori, cu atat aveti mai multi posibili clienti, ceea ce este perfect. O campanie de promovare nu numai ca poate dura destul de mult dar depinde si de cat de ampla doriti sa fie. Toate aceste aspecte le discutati cu firmele de promovare online dar fiti mereu atenti la contractele pe care le semnati.

Orice firma de promovare online va va oferi promisiuni de optimizare extraordinare dar realizati daca aceste puncte ar putea fi atinse sau nu. Nu va aruncati la intalnirea primei firme de promovare online. Studiati piata, preturile, parerile celorlalte persoane si de-abia apoi optati pentru o firma pe care sa o verificati din toate punctele de vedere.

Este o etapa extrem de importanta atunci cand vine vorba de alegerea unei firme de promovare online, de aceea  articolul acesta isi propune s ava prezinte care sunt cele  7 lucruri de care sa va feriti atunci cand alegeti o astfel de firma. Speram ca veti reusi sa intelegeti care sunt aspectele pe care trebuie sa le analizati si cu siguranta, la sfarsitul acestui articol veti fi in masura sa alegeti cea mai buna firma de promovare.

De ce sa ne ferim atunci cand alegem o firma de promovare?

1.In primul rand incercati sa evitati si sa nu colaborati cu nici un consultant SEO, serviciu sau agentie care nu ofera transparenta in ceea ce priveste metodele de promovare web. In acelasi timp, dumenavoastra trebuie sa stiti tot ceea ce presupune promovarea, cum va decurge ea, cine sta in spatele acesteia, care sunt scopurile si cat de mult se doreste acest lucru. Nu lasati aceste aspecte nediscutate si neanalizate.

2.Evitati sa colaborati cu firmele de promovare online care nu va vor afisa reclamele si anunturile dumneavoastra pe cele mai populare blog-uri si forum-uri online. Ganditi-va ca toate aceste servicii dumneavoastra le platiti, iar munca lor este sa va promoveze site-ul cat mai bine.Feriti-va de firmele care va posteaza anunturi si reclame pe blog-uri si forum-uri cu rulaj al vizitatorilor foarte mic.

  1. Nu colaborati cu firmele de publicitate online care nu doresc si nu sunt dispuse sa creeze impreuna cu dumneavoastra un brand. Succesul dumneavoastra in aceste conditii va fi imposibil de atins. Firmele de promovare trebuie sa fie langa dumneavoastra si sa faca tot posibilul pentru a va face cunoscut si pentru a va atrage cat mai multi vizitatori si eventual clienti.
  2. Un alt lucru de care trebuie sa fiti constient este faptul ca nu multe din firmele de promovare va vor oferi consultanta de calitate. Va sugeram sa evitati sa colaborati cu firmele de promovare online care nu va ofera consultata non-stop si care nu sunt dispuse sa remedieze problemele in cel mai scurt timp sau sa lucreze uneori suplimentar pentru a va aduce in top.
  3. Feriti-va de firmele de promovare fantoma care de-abia au intrat pe piata. Nu puteti sti cat de serioase sunt si daca va pot ajuta cu adevarat. Daca doriti sa nu intampinati probleme si aveti nevoie de o promovare corect efectuata si de un numar de vizitatori cat mai mare intr-un timp cat mai scurt, apelati la firmele cu experienta in acest domeniu.
  4. Incercati sa evitati sa lucrati cu firmele de promovare care nu doresc sa semnati nici un contract inaintea inceperii acestui program de promovare si este extrem de important sa cititi cu atentie clauzele din contract. Ganditi-va ca orice firma de promovare va incerca sa isi asume cat mai putine lucruri in cazul unui esec. Discutati cu acestea, cititi contractul complet si deabia apoi daca sutneti multumiti, semnati contractul.
  5. Evitati sa alegeti o firma de promovare online care nu va garanteaza ca va va distribui anunturile si reclamele dumneavoastra pe blog-urile, forum-urile si retelele sociale arhicunoscute. Daca acest lucru nu este specificat in contract , atunci ar fi cazul sa renuntati la ei pentru ca e posibil sa nu fie seriosi. Dumneavoastra cu siguranta cautati succesul, de aceea este extrem de important sa fiti cat se poate de prudenti in alegerea firmei de promovare.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

SmartSEO

SmartSEO

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo