Criteriul National

7 lucruri de care sa te feresti atunci cand alegi o firma de promovare

aprilie 20
07:46 2017

seo2

Orice site si orice afacere online nou initiata este evident ca are nevoie de promovare online. Pentru a ajunge cunoscut pe piata online, firmele de promovare actioneaza pentru a va pune in topuri si pentru a atrage cat mai multi vizitatori pe site-ul dumneavoastra.

Cu cat atrageti mai multi vizitatori, cu atat aveti mai multi posibili clienti, ceea ce este perfect. O campanie de promovare nu numai ca poate dura destul de mult dar depinde si de cat de ampla doriti sa fie. Toate aceste aspecte le discutati cu firmele de promovare online dar fiti mereu atenti la contractele pe care le semnati.

Orice firma de promovare online va va oferi promisiuni de optimizare extraordinare dar realizati daca aceste puncte ar putea fi atinse sau nu. Nu va aruncati la intalnirea primei firme de promovare online. Studiati piata, preturile, parerile celorlalte persoane si de-abia apoi optati pentru o firma pe care sa o verificati din toate punctele de vedere.

Este o etapa extrem de importanta atunci cand vine vorba de alegerea unei firme de promovare online, de aceea  articolul acesta isi propune s ava prezinte care sunt cele  7 lucruri de care sa va feriti atunci cand alegeti o astfel de firma. Speram ca veti reusi sa intelegeti care sunt aspectele pe care trebuie sa le analizati si cu siguranta, la sfarsitul acestui articol veti fi in masura sa alegeti cea mai buna firma de promovare.

De ce sa ne ferim atunci cand alegem o firma de promovare?

1.In primul rand incercati sa evitati si sa nu colaborati cu nici un consultant SEO, serviciu sau agentie care nu ofera transparenta in ceea ce priveste metodele de promovare web. In acelasi timp, dumenavoastra trebuie sa stiti tot ceea ce presupune promovarea, cum va decurge ea, cine sta in spatele acesteia, care sunt scopurile si cat de mult se doreste acest lucru. Nu lasati aceste aspecte nediscutate si neanalizate.

2.Evitati sa colaborati cu firmele de promovare online care nu va vor afisa reclamele si anunturile dumneavoastra pe cele mai populare blog-uri si forum-uri online. Ganditi-va ca toate aceste servicii dumneavoastra le platiti, iar munca lor este sa va promoveze site-ul cat mai bine.Feriti-va de firmele care va posteaza anunturi si reclame pe blog-uri si forum-uri cu rulaj al vizitatorilor foarte mic.

  1. Nu colaborati cu firmele de publicitate online care nu doresc si nu sunt dispuse sa creeze impreuna cu dumneavoastra un brand. Succesul dumneavoastra in aceste conditii va fi imposibil de atins. Firmele de promovare trebuie sa fie langa dumneavoastra si sa faca tot posibilul pentru a va face cunoscut si pentru a va atrage cat mai multi vizitatori si eventual clienti.
  2. Un alt lucru de care trebuie sa fiti constient este faptul ca nu multe din firmele de promovare va vor oferi consultanta de calitate. Va sugeram sa evitati sa colaborati cu firmele de promovare online care nu va ofera consultata non-stop si care nu sunt dispuse sa remedieze problemele in cel mai scurt timp sau sa lucreze uneori suplimentar pentru a va aduce in top.
  3. Feriti-va de firmele de promovare fantoma care de-abia au intrat pe piata. Nu puteti sti cat de serioase sunt si daca va pot ajuta cu adevarat. Daca doriti sa nu intampinati probleme si aveti nevoie de o promovare corect efectuata si de un numar de vizitatori cat mai mare intr-un timp cat mai scurt, apelati la firmele cu experienta in acest domeniu.
  4. Incercati sa evitati sa lucrati cu firmele de promovare care nu doresc sa semnati nici un contract inaintea inceperii acestui program de promovare si este extrem de important sa cititi cu atentie clauzele din contract. Ganditi-va ca orice firma de promovare va incerca sa isi asume cat mai putine lucruri in cazul unui esec. Discutati cu acestea, cititi contractul complet si deabia apoi daca sutneti multumiti, semnati contractul.
  5. Evitati sa alegeti o firma de promovare online care nu va garanteaza ca va va distribui anunturile si reclamele dumneavoastra pe blog-urile, forum-urile si retelele sociale arhicunoscute. Daca acest lucru nu este specificat in contract , atunci ar fi cazul sa renuntati la ei pentru ca e posibil sa nu fie seriosi. Dumneavoastra cu siguranta cautati succesul, de aceea este extrem de important sa fiti cat se poate de prudenti in alegerea firmei de promovare.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

SmartSEO

SmartSEO

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo