Criteriul National

8 reguli de aur pentru o campanie de promovare SEO in 2017

8 reguli de aur pentru o campanie de promovare SEO in 2017
octombrie 11
15:53 2017

Importanta SEO nu poate fi supraevaluata in era internetului de astazi.

In prezent, aproximativ un miliard de site-uri web exista pe Internet, iar oamenii cauta expresii pe Google de peste 3 miliarde de ori pe zi pentru a gasi site-urile care le preintampina nevoile.

Cu acest tip de volum si cu atat de multe cautari, cum puteti contribui la o mai buna constientizare a site-ului dvs. in randul utilizatorilor virtuali?

O solutie potrivita este aceea de a rula o campanie de promovare seo SEO. Prin focalizarea pe subiecte specifice puteti sa aduceti in mod constant vizitatori pe site-ul dvs.

Dar o campanie SEO nu este la fel de usoara cum ar putea parea initial. Este nevoie de multa rabdare, concentrare si determinare pentru a va asigura ca respectiva campanie are succes. Bineinteles, aveti nevoie de o agentie de promovare seo care sa acorde suficient timp si atentie proiectului dumneavoastra. Insa asta este tot ceea ce conteaza? Sau puteti face si ceva pe cont propriu?

Deci, cum puteti face campania dvs. cea mai buna din nisa in care activati?

Cititi mai departe pentru a afla cinci sfaturi care va garanteaza succesul in cadrul unei campanii de optimizare seo.

Fii realist cu obiectivele tale

Nici o campanie nu poate incepe cu adevarat pana cand nu va stabiliti obiectivele pentru aceasta. Cu toate acestea, este incredibil de important sa fii realist cu aceste obiective.

Asigurati-va ca asteptarile dvs. sunt adecvate. Daca nu sunteti deja la un nivel destul de ridicat pentru un anumit cuvant cheie, trebuie sa intelegeti ca este putin probabil sa va aflati pe prima pagina de rezultate in Google dupa numai o luna.

Fii fericit cu micile victorii

Stabiliti obiective mici, individuale si simtiti satisfactie atunci cand le atingeti. Puteti construi mereu obiective mai mari si mai bune.

O campanie SEO este un maraton, nu un sprint. Puteti spera la cele mai bune rezultate prin seo, dar trebuie sa aveti rabdare daca doriti cu adevarat rezultate pe termen lung.

Ia campania de promovare SEO in serios

Campaniile de acest gen necesita angajament. Nu puteti doar sa sperati pentru rezultate excelente. Trebuie sa le castigati. Pentru campania dvs., va trebui sa cheltuiti timp si bani pentru a vedea imbunatatiri in clasament. De asemenea, este posibil sa incercati mai multe strategii diferite. Nu renuntati daca prima dvs. incercare nu functioneaza. Fiti deschisi fata de alte idei si fiti condusi spre succes de o echipa cu experienta.

Alegeti cuvintele cheie potrivite

Cand vine vorba de alegerea cuvintelor cheie potrivite, vrei sa fii cat mai specific posibil.

O regula buna de retinut este aceasta: cele mai bune cuvinte cheie nu sunt niciodata cele mai evidente. Doar pentru ca anumite cuvinte cheie au cel mai mare volum de cautari nu inseamna ca trebuie sa le utilizati.

Ce vrei sa faci este sa gasesti un echilibru

Grafic influente in seo

Descoperiti un subiect pe care oamenii il cauta. Acest subiect ar trebui sa fie, de asemenea, ceva ce concurentii dvs. nu acopera.

Deveniti un expert in acest domeniu. Oferiti perspective pe care nu le ofera alt site vizitatorilor vostri.

Testeaza si Pay-Per-Click Marketing

Dupa ce va simtiti destul de increzatori in cuvintele cheie pe care va concentrati, ar putea fi momentul sa faceti publicitate deplina. Una dintre cele mai accesibile si mai atragatoare modalitati de publicitate este marketingul cu plata-pe-clic.

In mod esential, site-urile web vor afisa anunturile dvs. in moduri diferite, pe care se poate face click, cum ar fi bannerele sau chiar mentiuni directe ale produselor. Aceste site-uri primesc plata de fiecare data cand cineva face click pe unul dintre anunturile dvs.

Principalul motiv pentru care plata-pe-click este o optiune atractiva se raporteaza la faptul ca ansamblul costurilor generale este destul de mic. Platiti numai atunci cand cineva face click pe anuntul dvs. si acceseaza site-ul dvs. De aceea, cheltuiti doar bani pentru vizite cuantificabile.

Exista o problema pe care ar trebui sa o abordati inainte de a efectua acest tip de marketing. Asigurati-va ca anunturile dvs. apar numai pe site-uri care sunt relevante pentru companie si nisa.

Interactionati cu publicul

Odata ce ati obtinut un anumit tip de audienta, veti dori sa faceti tot ce puteti pentru a o pastra. Dar care este cel mai bun mod de a face asta? De obicei, puteti sa va mentineti publicul angajandu-va in interactiuni cu acesta.Persoanele care viziteaza site-ul sau cumpara produsele dvs. doresc sa fie observate.

Daca raspundeti la comentariile lor sau raspundeti la acestea in cadrul retelelor sociale, acestia se vor vor bucura de atentie si isi vor aminti de afacerea dumneavoastra.

Twitter are peste 300 de milioane de utilizatori lunari, iar Facebook are peste 1 miliard de utilizatori zilnic. Configurati paginile Facebook si Twitter pentru afacerea dvs. Utilizati aceste platforme pentru a va conecta cu publicul.

Te lupti pentru a gasi o strategie de promovare SEO care sa functioneze pentru tine? Vrei ajutor cu urmatoarea campanie de marketing digital?

Echipa promovareseo.com va poate ajuta cu proiectele dvs. actuale si viitoare.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo