Criteriul National

8 reguli de aur pentru o campanie de promovare SEO in 2017

8 reguli de aur pentru o campanie de promovare SEO in 2017
octombrie 11
15:53 2017

Importanta SEO nu poate fi supraevaluata in era internetului de astazi.

In prezent, aproximativ un miliard de site-uri web exista pe Internet, iar oamenii cauta expresii pe Google de peste 3 miliarde de ori pe zi pentru a gasi site-urile care le preintampina nevoile.

Cu acest tip de volum si cu atat de multe cautari, cum puteti contribui la o mai buna constientizare a site-ului dvs. in randul utilizatorilor virtuali?

O solutie potrivita este aceea de a rula o campanie de promovare seo SEO. Prin focalizarea pe subiecte specifice puteti sa aduceti in mod constant vizitatori pe site-ul dvs.

Dar o campanie SEO nu este la fel de usoara cum ar putea parea initial. Este nevoie de multa rabdare, concentrare si determinare pentru a va asigura ca respectiva campanie are succes. Bineinteles, aveti nevoie de o agentie de promovare seo care sa acorde suficient timp si atentie proiectului dumneavoastra. Insa asta este tot ceea ce conteaza? Sau puteti face si ceva pe cont propriu?

Deci, cum puteti face campania dvs. cea mai buna din nisa in care activati?

Cititi mai departe pentru a afla cinci sfaturi care va garanteaza succesul in cadrul unei campanii de optimizare seo.

Fii realist cu obiectivele tale

Nici o campanie nu poate incepe cu adevarat pana cand nu va stabiliti obiectivele pentru aceasta. Cu toate acestea, este incredibil de important sa fii realist cu aceste obiective.

Asigurati-va ca asteptarile dvs. sunt adecvate. Daca nu sunteti deja la un nivel destul de ridicat pentru un anumit cuvant cheie, trebuie sa intelegeti ca este putin probabil sa va aflati pe prima pagina de rezultate in Google dupa numai o luna.

Fii fericit cu micile victorii

Stabiliti obiective mici, individuale si simtiti satisfactie atunci cand le atingeti. Puteti construi mereu obiective mai mari si mai bune.

O campanie SEO este un maraton, nu un sprint. Puteti spera la cele mai bune rezultate prin seo, dar trebuie sa aveti rabdare daca doriti cu adevarat rezultate pe termen lung.

Ia campania de promovare SEO in serios

Campaniile de acest gen necesita angajament. Nu puteti doar sa sperati pentru rezultate excelente. Trebuie sa le castigati. Pentru campania dvs., va trebui sa cheltuiti timp si bani pentru a vedea imbunatatiri in clasament. De asemenea, este posibil sa incercati mai multe strategii diferite. Nu renuntati daca prima dvs. incercare nu functioneaza. Fiti deschisi fata de alte idei si fiti condusi spre succes de o echipa cu experienta.

Alegeti cuvintele cheie potrivite

Cand vine vorba de alegerea cuvintelor cheie potrivite, vrei sa fii cat mai specific posibil.

O regula buna de retinut este aceasta: cele mai bune cuvinte cheie nu sunt niciodata cele mai evidente. Doar pentru ca anumite cuvinte cheie au cel mai mare volum de cautari nu inseamna ca trebuie sa le utilizati.

Ce vrei sa faci este sa gasesti un echilibru

Grafic influente in seo

Descoperiti un subiect pe care oamenii il cauta. Acest subiect ar trebui sa fie, de asemenea, ceva ce concurentii dvs. nu acopera.

Deveniti un expert in acest domeniu. Oferiti perspective pe care nu le ofera alt site vizitatorilor vostri.

Testeaza si Pay-Per-Click Marketing

Dupa ce va simtiti destul de increzatori in cuvintele cheie pe care va concentrati, ar putea fi momentul sa faceti publicitate deplina. Una dintre cele mai accesibile si mai atragatoare modalitati de publicitate este marketingul cu plata-pe-clic.

In mod esential, site-urile web vor afisa anunturile dvs. in moduri diferite, pe care se poate face click, cum ar fi bannerele sau chiar mentiuni directe ale produselor. Aceste site-uri primesc plata de fiecare data cand cineva face click pe unul dintre anunturile dvs.

Principalul motiv pentru care plata-pe-click este o optiune atractiva se raporteaza la faptul ca ansamblul costurilor generale este destul de mic. Platiti numai atunci cand cineva face click pe anuntul dvs. si acceseaza site-ul dvs. De aceea, cheltuiti doar bani pentru vizite cuantificabile.

Exista o problema pe care ar trebui sa o abordati inainte de a efectua acest tip de marketing. Asigurati-va ca anunturile dvs. apar numai pe site-uri care sunt relevante pentru companie si nisa.

Interactionati cu publicul

Odata ce ati obtinut un anumit tip de audienta, veti dori sa faceti tot ce puteti pentru a o pastra. Dar care este cel mai bun mod de a face asta? De obicei, puteti sa va mentineti publicul angajandu-va in interactiuni cu acesta.Persoanele care viziteaza site-ul sau cumpara produsele dvs. doresc sa fie observate.

Daca raspundeti la comentariile lor sau raspundeti la acestea in cadrul retelelor sociale, acestia se vor vor bucura de atentie si isi vor aminti de afacerea dumneavoastra.

Twitter are peste 300 de milioane de utilizatori lunari, iar Facebook are peste 1 miliard de utilizatori zilnic. Configurati paginile Facebook si Twitter pentru afacerea dvs. Utilizati aceste platforme pentru a va conecta cu publicul.

Te lupti pentru a gasi o strategie de promovare SEO care sa functioneze pentru tine? Vrei ajutor cu urmatoarea campanie de marketing digital?

Echipa promovareseo.com va poate ajuta cu proiectele dvs. actuale si viitoare.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo