Criteriul National

„Abordarea pro-client”, solutia recuperarii creantelor in perioada crizei COVID-19

„Abordarea pro-client”, solutia recuperarii creantelor in perioada crizei COVID-19
aprilie 06
10:44 2020

Coronavirusul a lovit foarte tare lumea intreaga si COVID-19 se raspandeste atat de repede incat a trebuit sa fie luate masuri importante pentru a combate virusul cat mai mult posibil. Nu numai ca frontierele sunt inchise si oamenii nu mai sunt lasati sa paraseasca locuintele, dar, de asemenea, multe companii sunt obligate sa isi suspende temporar activitatea sau sa isi trimita angajatii sa lucreze de acasa pe salarii mai mici pentru a asigura continuitatea. Aceste masuri, desi sunt necesare, au consecinte financiare majore pentru companii.

Guvernele din tarile europene iau diverse masuri pentru a proteja companiile de o criza financiara cauzata de pandemia COVID-19. In Romania, de exemplu, statul suporta plata a 75% din salariul angajatilor care au fost trimisi in somaj tehnic de catre firmele care sufera pierderi de cel putin 25% ca urmare a pandemiei COVID-19. Guvernul va acorda in total 200.000 de euro subventii producatorilor care isi adapteaza activitatea pentru a incepe sa produca produse sanitare, cum ar fi masti si dezinfectantii. De asemenea, procedurile de executare a creantelor fiscale au fost suspendate.

Intrebarea este „ce se intampla cu firmele si persoanele care nu mai pot plati datoriile”? O solutie vine din partea Kruk Romania, una din firmele importante pe piata de recuperare a creantelor, reprezentant local al liderul pietei de management al creantelor din zona Europei Centrale si de Est.

Pentru ca ne aflam intr-o situatie speciala, cand oameni din diferite domenii de activitate sunt afectati de pandemia de coronavirus (au ramas fara loc de munca, li s-au diminuat salariile, se confrunta cu probleme de sanatate), modalitatea de recuperare a creantelor ar trebui sa fie una diferita. Reprezentantii Kruk Romania pleaca de la premisa ca fiecare debitor se confrunta cu o anumita problema ce il pune in imposibilitate de plata. Astfel, Kruk se concentreaza pe o abordare pro-client. Altfel spus, pune pe primul loc oamenii care au de platit datorii, analizand fiecare caz in parte, pentru a oferi solutii „personalizate”.

Cea mai inteligenta abordare a celor de la Kruk este sa incheie o intelegere de plata cu debitorul, fie el client al unei banci, al unei companii de telefonie mobila, firme de leasing sau unor furnizori de utilitati, pentru a oferi clientului posibilitatea de a rambursa datoria in rate in functie de posibilitatile sale financiare.

Sfaturile tuturor specialistilor fata de recuperatorii de creante este sa tina cont ca pandemia COVID-19 afecteaza si economia globala si, prin urmare, recuperatorii trebuie sa se adreseze debitorul intr-un mod prietenos. Este esentiala realizarea unui acord de plata in rate pentru un debitor care se afla intr-o stare financiara dificila sau are o lipsa de lichiditati. La urma urmei, clientul poate fi dispus sa plateasca ratele, dar poate nu este in masura sa faca acest lucru imediat. Abordarea pro-client a celor de la Kruk Romania arata intelegerea circumstantelor si disponibilitatea de a-si ajuta clientii, ceea ce consolideaza relatia de afaceri.

Daca, de exemplu, un creditor se confrunta doar cu o luna dificila din cauza coronavirusului si a diminuarii recente a veniturilor, dar exista potential pentru recuperarea acestora, un aranjament de plata este mai mult decat necesar pentru ambele parti.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul