Criteriul National

ACTUAL! 45 DE MII DE NAVIGATORI DIN CONSTANTA NU SE SIMT BINE NICI IN LARG NICI PE USCAT!

iulie 25
11:15 2015

 

 45 DE MII DE NAVIGATORI DIN CONSTANTA NU SE SIMT BINE NICI IN LARG NICI PE USCAT

Acest document a fost scris si acordat cu amabilitate de catre Alberto Rodrigues ce in calitate de cercetator in stintele economice si digital va demonstra cate ceva in acest domeniu in care multi asa-zisi specialisti se cramponeaza…

Oportunitati de afaceri Constanta 7

 Statisticile ne arata ca Judetul Constanta are peste 45 000 de navigatori si ca ei aduc o contributie uriasa in economie, insa din pacate din cauza unor probleme despre care voi vorbi in acest document cat si intr-un altul de aceeasi factura, ei nu se simte bine nici in larg si nici pe uscat !
Ca sa incep aceasta discutie pe limba lor, in materie de afaceri si de oportunitati pentru familia lor , pentru copii adolescenti ,pentru elevi si studenti intodeauna au fost o serie de tendinte care au fost pe val si care puteau sa aduca intregii familii satisfactie ,insa din pacate pana acum nimeni nu s-a gandit sa le ofere informatiile despre astfel de oportunitati !

Avand in vedere ca in calitate de cercetator in stintele economice si digitale, din cauza faptului ca cei peste 45 000 de cetateni care pleca in voiaje aduc o contributie uriase in economia din Constanta ,am obligatia sa le ofer o serie de informatii despre astfel de tendinte si oportunitati.

Pana atunci, trebuie sa le mai spun ca aceleasi date statistice ne mai arata ca majoritatea celor care navigheza ar dori sa deschida o afacere ,sa inmulteasca banii pe care-i castiga,sa initieze o mica afacere ,care sa poata fi condusa fara probleme de catre familiile lor si care apoi sa fie manageriata peste 5-10 -15 ani de catre copii si nepotii lor . Dar, din pacate, de frica sa devina victimele abuzurilor care se comit impotriva oamenilor de afaceri din Constanta …ei prefera sa nu faca nimic.

De aceea, domnul Alberto Rodrigues ofera urmatoarele solutii referitoare la :

1) Afacerile care aduc profit relativ mare in scurt timp
2) Domeniile de activitati unde banii investiti luni incepe sa aduc profit mare in scurt timp

3) Tipul de afaceri pe care multi dintre cei 45 000 de navigatori pot sa le initieze azi si care apoi sa fie continuate in urmatori 5-10 -15 ani de catre urmasii lor

4) O lista intreaga de afaceri moderne care nu necesita nici un fel de autorizatie ,de bligatie de a detine sediul de lucru,spatiul de magazinare ,logistica de transport ,si care spre bucuria celor care vor face astfel de afaceri ,nu se pot trezi niciodata la usa cu fel si fel de controale abuzive ,ce sunt trimise de multe ori ca sa stranga bani pentru partidele politice.

5) Oportunitati de afaceri care nu necesita nici un fel de contact cu birocratie si care se adapteaza perfect cu activitatea pe care urmasii celor care navigheaza in acest moment vor dori sa faca peste 5-10-15 ani

6) Afacerile pe care cei care navigheaza ii poate controla usor prin intermediul unui smartphone ,deoarece intreaga procedura poate fi facuta de catre un program care functioneaza pe automat .

7) Oportunitatile de afaceri care inca de la inceput aduc satisfactie si bucurie pentru intrega familie a celor care navigheza si in acelasi timp ajuta pe micuti ,pe adolescenti ,pe elevi si studenti ,ale tuturo celor care pleca in voiaje sa fie priviti cu simpatie la gradinita ,scoala ,liceu sau facultate, acolo unde invata

8) Domeniile de activitati care ofera oportunitatea ca micutii ,elevii si studentii ,a celor care pleca in voiaje sa faca ceea ce ii plac cel mai mult ,sa fie implicati intr-o ativitate care i tin mereu in priza motivationala si in felul acesta sa evite in acele situatie in care din lipsa de activitate sa ajunga sa faca parte din anumite anturaje care se drogheaza sa ,fumeze sau sa bea alcool etc

Avand in vedere ca acelasi tip de afaceri poate fi implementat in mod diferit pentru o familie sau alta ,deoarece in anumite cazuri trebuie adaptat modelul de afaceri in functie de aptitudini in functie de posibilitatea micutilor ,a elevii si studentilor , a tuturor copiilor celor care navigheaza-dupa ce voi prezenta un rezumat a acestor tipuri de afaceri, va voi trimite pe email mai multe informatii care se poate adapta pentru fiecare caz in parte.

Oportunitati de afaceri in Constanta

Pana atunci trebuie sa retineti faptul ca peste 45 de mii de constanteni de ani de zile se tot gandesc la astfel de oportunitati de afaceri pe care in 5-10 -15 ani copii ,adolescentii lor sa ajunga sa-i conduca cu mare placere ,insa din pacate pana acum nimeni nu le-a oferit informatiile despre care astfel de oportunitati de afaceri pot avea impact si rezultate.

Avand in vedere faptul ca acest subiect a trezit un anume interes atat in randul celor care navigheaza cat si in randul rudelor, a famillilor acestora, vom reveni cu un articol pentru a le prezenta mai multe informatii despre acest subiect!

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro