Criteriul National

Aflați mai multe despre noile piese de motocicletă prezentate la ultimul salon moto din Bucureşti

Aflați mai multe despre noile piese de motocicletă prezentate la ultimul salon moto din Bucureşti
iunie 30
10:17 2017

În ultima perioadă, datele statistice arata ca transportul pe două roți a devenit tot mai popular. Povestea pe succes a vehiculelor pe două roți este strâns legată de multipletele avantaje pe care motocicletele le prezintă, în special traficului infermal din Capitală. Moderne, practice, acestea reușesc să se ”strecoare” cu mare dibăcie printre mașinile ce merg ”bară la bară” în special la orele de vârf din cursul diminetii si al serii.

Luând exemplul marilor orașe europene pentru descongestionarea traficului, românii iubitori de aventuri extreme au început să se implice tot mai mult în demersul pentru asigurarea unui transport civilizat. Asadar, alternativa vehiculelor pe două roți este una binevenită, atât din punct de vedere al rapidității si pragmatismului de care dă dovadă, cât și din cea a eliminării stresului declansat de aglomerația din mijloacele de transport public.

Având în vedere că vehiculele pe două roți sunt în permanență supuse uzurii, experții și producătorii au ajuns la un ”numitor comun” în privința necesității lansării unor noi categorii și variante de piese motociclete.

Pe lângă faptul că au menirea de a asigura o înlocuire promptă și eficientă a componentelor moto originale, piesele noi, au rolul de a custumiza funcționarea în parametri optimi a motorului, a sistemelor de direcție, frănare și ambreiaj si de a îmbunătăți performanțele acestora.

 

Salonul de Motociclete, Accesorii si Echipamente Bucureşti – ultimele  noutăți în materie de piese motociclete

În perioada 21-23 aprilie 2017, la Pavilionul C1 din cadrul Complexului Expozițional Romexpo a avut loc ediția a XV-a a Salonului de Motociclete, Accesorii și Echipamente București. Expoziția și-a propus drept obiectiv atragerea atenției asupra necesității asumării și susținerii transportului pe două roți ca soluție facilă în vederea descongestionării traficului și reducerii poluării.

Nu mai puțin de 40000 de vizitatori au luat cu asalt standurile dealerilor și comercianților de piese de motociclete. Aceștia au avut, astfel, posibilitatea de a expune în fața publicului curios aparițiile de ultimâ oră în materie de vehicule pe două roți și componente ale pentru acestea.

Motorul este principala componentă de care depinde durata de viată, rezistența și performanțele unei motociclete. Ca atare, micii comercianți, dar și marele reprezentanțe, cum ar și Honda, Suzuki, Yamaha sau Aprilia oferă posibiliatea rapidă de înlocuire a micilor accesorii stricate. Neavând cine știe ce experiență, vizitatorii cumpărători au tendința de a minimiza rolul rulmenților, garniturilor sau pinioanelor de motor.

Rulmenții au rolul de a constrânge mișcarea rotativă și de a reduce fricțiunea de la niveul elemetelor motorului.

Pinionul are misiunea de a asigura o transmisie optimă pe lanț pe spatele motocicletei, conferind o bună aderență și o bună fiabilitate și se poate folosi în structura roților sau a cutiei de viteze.

Plăcuțele de frână se înscriu și ele în rândul celor mai importante pise de motocicletă. În funcție de scopul pentru care sunt utilizate, producătorii le împart în trei mari categorii. Din prima categorie fac parte plăcuțele de frână de siguranță, ce sunt fabricate din materiale de fricțiune metalice sau siterizate speciale, pentru a aigura un nivel sporit de asistență la frânare sau parcare.

Plăcuțele de spate se remarca printr-o duritate mai scăzută și protejează discurile de frână de uzura prematură. Cele de față au o grosime mai redusă față de precedentele și asigură tracțiunea.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu