Criteriul National

Aflați mai multe despre noile piese de motocicletă prezentate la ultimul salon moto din Bucureşti

Aflați mai multe despre noile piese de motocicletă prezentate la ultimul salon moto din Bucureşti
iunie 30
10:17 2017

În ultima perioadă, datele statistice arata ca transportul pe două roți a devenit tot mai popular. Povestea pe succes a vehiculelor pe două roți este strâns legată de multipletele avantaje pe care motocicletele le prezintă, în special traficului infermal din Capitală. Moderne, practice, acestea reușesc să se ”strecoare” cu mare dibăcie printre mașinile ce merg ”bară la bară” în special la orele de vârf din cursul diminetii si al serii.

Luând exemplul marilor orașe europene pentru descongestionarea traficului, românii iubitori de aventuri extreme au început să se implice tot mai mult în demersul pentru asigurarea unui transport civilizat. Asadar, alternativa vehiculelor pe două roți este una binevenită, atât din punct de vedere al rapidității si pragmatismului de care dă dovadă, cât și din cea a eliminării stresului declansat de aglomerația din mijloacele de transport public.

Având în vedere că vehiculele pe două roți sunt în permanență supuse uzurii, experții și producătorii au ajuns la un ”numitor comun” în privința necesității lansării unor noi categorii și variante de piese motociclete.

Pe lângă faptul că au menirea de a asigura o înlocuire promptă și eficientă a componentelor moto originale, piesele noi, au rolul de a custumiza funcționarea în parametri optimi a motorului, a sistemelor de direcție, frănare și ambreiaj si de a îmbunătăți performanțele acestora.

 

Salonul de Motociclete, Accesorii si Echipamente Bucureşti – ultimele  noutăți în materie de piese motociclete

În perioada 21-23 aprilie 2017, la Pavilionul C1 din cadrul Complexului Expozițional Romexpo a avut loc ediția a XV-a a Salonului de Motociclete, Accesorii și Echipamente București. Expoziția și-a propus drept obiectiv atragerea atenției asupra necesității asumării și susținerii transportului pe două roți ca soluție facilă în vederea descongestionării traficului și reducerii poluării.

Nu mai puțin de 40000 de vizitatori au luat cu asalt standurile dealerilor și comercianților de piese de motociclete. Aceștia au avut, astfel, posibilitatea de a expune în fața publicului curios aparițiile de ultimâ oră în materie de vehicule pe două roți și componente ale pentru acestea.

Motorul este principala componentă de care depinde durata de viată, rezistența și performanțele unei motociclete. Ca atare, micii comercianți, dar și marele reprezentanțe, cum ar și Honda, Suzuki, Yamaha sau Aprilia oferă posibiliatea rapidă de înlocuire a micilor accesorii stricate. Neavând cine știe ce experiență, vizitatorii cumpărători au tendința de a minimiza rolul rulmenților, garniturilor sau pinioanelor de motor.

Rulmenții au rolul de a constrânge mișcarea rotativă și de a reduce fricțiunea de la niveul elemetelor motorului.

Pinionul are misiunea de a asigura o transmisie optimă pe lanț pe spatele motocicletei, conferind o bună aderență și o bună fiabilitate și se poate folosi în structura roților sau a cutiei de viteze.

Plăcuțele de frână se înscriu și ele în rândul celor mai importante pise de motocicletă. În funcție de scopul pentru care sunt utilizate, producătorii le împart în trei mari categorii. Din prima categorie fac parte plăcuțele de frână de siguranță, ce sunt fabricate din materiale de fricțiune metalice sau siterizate speciale, pentru a aigura un nivel sporit de asistență la frânare sau parcare.

Plăcuțele de spate se remarca printr-o duritate mai scăzută și protejează discurile de frână de uzura prematură. Cele de față au o grosime mai redusă față de precedentele și asigură tracțiunea.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro