Criteriul National

Aflați mai multe despre noile piese de motocicletă prezentate la ultimul salon moto din Bucureşti

Aflați mai multe despre noile piese de motocicletă prezentate la ultimul salon moto din Bucureşti
iunie 30
10:17 2017

În ultima perioadă, datele statistice arata ca transportul pe două roți a devenit tot mai popular. Povestea pe succes a vehiculelor pe două roți este strâns legată de multipletele avantaje pe care motocicletele le prezintă, în special traficului infermal din Capitală. Moderne, practice, acestea reușesc să se ”strecoare” cu mare dibăcie printre mașinile ce merg ”bară la bară” în special la orele de vârf din cursul diminetii si al serii.

Luând exemplul marilor orașe europene pentru descongestionarea traficului, românii iubitori de aventuri extreme au început să se implice tot mai mult în demersul pentru asigurarea unui transport civilizat. Asadar, alternativa vehiculelor pe două roți este una binevenită, atât din punct de vedere al rapidității si pragmatismului de care dă dovadă, cât și din cea a eliminării stresului declansat de aglomerația din mijloacele de transport public.

Având în vedere că vehiculele pe două roți sunt în permanență supuse uzurii, experții și producătorii au ajuns la un ”numitor comun” în privința necesității lansării unor noi categorii și variante de piese motociclete.

Pe lângă faptul că au menirea de a asigura o înlocuire promptă și eficientă a componentelor moto originale, piesele noi, au rolul de a custumiza funcționarea în parametri optimi a motorului, a sistemelor de direcție, frănare și ambreiaj si de a îmbunătăți performanțele acestora.

 

Salonul de Motociclete, Accesorii si Echipamente Bucureşti – ultimele  noutăți în materie de piese motociclete

În perioada 21-23 aprilie 2017, la Pavilionul C1 din cadrul Complexului Expozițional Romexpo a avut loc ediția a XV-a a Salonului de Motociclete, Accesorii și Echipamente București. Expoziția și-a propus drept obiectiv atragerea atenției asupra necesității asumării și susținerii transportului pe două roți ca soluție facilă în vederea descongestionării traficului și reducerii poluării.

Nu mai puțin de 40000 de vizitatori au luat cu asalt standurile dealerilor și comercianților de piese de motociclete. Aceștia au avut, astfel, posibilitatea de a expune în fața publicului curios aparițiile de ultimâ oră în materie de vehicule pe două roți și componente ale pentru acestea.

Motorul este principala componentă de care depinde durata de viată, rezistența și performanțele unei motociclete. Ca atare, micii comercianți, dar și marele reprezentanțe, cum ar și Honda, Suzuki, Yamaha sau Aprilia oferă posibiliatea rapidă de înlocuire a micilor accesorii stricate. Neavând cine știe ce experiență, vizitatorii cumpărători au tendința de a minimiza rolul rulmenților, garniturilor sau pinioanelor de motor.

Rulmenții au rolul de a constrânge mișcarea rotativă și de a reduce fricțiunea de la niveul elemetelor motorului.

Pinionul are misiunea de a asigura o transmisie optimă pe lanț pe spatele motocicletei, conferind o bună aderență și o bună fiabilitate și se poate folosi în structura roților sau a cutiei de viteze.

Plăcuțele de frână se înscriu și ele în rândul celor mai importante pise de motocicletă. În funcție de scopul pentru care sunt utilizate, producătorii le împart în trei mari categorii. Din prima categorie fac parte plăcuțele de frână de siguranță, ce sunt fabricate din materiale de fricțiune metalice sau siterizate speciale, pentru a aigura un nivel sporit de asistență la frânare sau parcare.

Plăcuțele de spate se remarca printr-o duritate mai scăzută și protejează discurile de frână de uzura prematură. Cele de față au o grosime mai redusă față de precedentele și asigură tracțiunea.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo