Criteriul National

Ai facut accident cu o masina inchiriata in sistem rent a car? Iata ce trebuie facut

aprilie 05
14:45 2017

rent_a_car_accident

Chiar daca un accident este ultimul lucru la care te gandesti atunci cand vrei sa pleci in vacanta, asta nu inseamna ca nu trebuie sa fii pregatit si informat, mai ales daca se intampla la volanul unei masini inchiriate in sistem rent a car. Poti fii tentat sa crezi ca un accident la volanul unei masini inchiriate nu este cu nimic diferit de unul care are loc cu masina personala, insa adevarul este ca exista diferente clare si un protocol special care trebuie urmat cu strictete, prevazut in contractul pe care il inchei cu o companie de rent a car.

In primul rand, daca ai ghinionul de a avea un accident, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa te asiguri ca toti insotitorii tai sunt vii si nevatamati si sa verifici daca au fost implicate si alte masini. In caz ca cineva are nevoie de o ambulanta, suna de urgenta la 112. Daca masina a fost afectata serios si suspectezi ca exista pericol de explozie, elibereaza zona si indeparteaza-te cat poti de mult de automobil.

Dupa ce te-ai asigurat ca toata lumea de la fata locului este in siguranta, fa schimb de date de contact si de asigurare cu partile implicate si fotografiaza masinile avariate, din cat mai multe unghiuri posibile. Iti recomandam sa nu spui celorlalte parti implicate in accident ca masina ta este inchiriata in sistem rent a car, deoarece este posibil sa incerce sa profite de acest aspect.

Dupa ce ai parasit in siguranta locul accidentului, contacteaza cat mai repede posibil reprezentantii companiei de rent a car de la care ai inchiriat automobilul si informeaza-i in legatura cu accidentul. Ofera detalii cat mai precise si, in acelasi timp, cere-le indicatii clare despre cum trebuie sa procedezi mai departe.

FocusRent, companie cu sedii in Bucuresti si Otopeni, ofera servicii de rent a car cu asigurari RCA si full CASCO incluse, precum si inlocuirea masinii in caz de avarie, in maxim 5 ore de la semnalarea accidentului. Insa, pentru a beneficia de aceste facilitati, trebuie sa respecti cateva conditii in calitate de client al serviciilor de rent a car FocusRent.

Conform termenilor si conditiilor contractuale, clientul este responsabil in totalitate si este de acord sa acopere toate cheltuielile aferente pagubelor produse asupra masinii inchiriate in sistem rent a car in urmatoarele situatii:

– daca accidentul s-a produs in urma consumului de alcool, al medicamentelor, al somniferelor sau al altor substante care pot influenta capacitatea de a conduce
– daca, in urma accidentului, clientul fuge de la locul faptei si nu declara accidentul in termenul prevazut de lege
– daca accidentul s-a produs din vina clientului in timpul savarsirii unei infractiuni

De asemenea, in caz de accident, clientul se angajeaza, prin semnarea contractului, sa apere interesele companiei de rent a car si ale companiei de asigurari prin:

– obtinerea numelor si adreselor martorilor oculari si ale partilor implicate;
– neparasirea masinii inchiriate fara a fi pazita;
– anuntarea telefonica a reprezentatilor FocusRent, in cel mult 3 ore de la producerea accidentului;

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro