Criteriul National

Alege avantajele vehiculelor electrice

Alege avantajele vehiculelor electrice
martie 04
10:40 2020

trotineta-electrica-ryde500-rosu-4_0

Desi trotineta electrica nu este tocmai un vehicul, aceasta poate fi incadrata usor la dispozitive electronice de transport. Aceste inventii, inca de la conceperea lor, au beneficiat de o simpatie foarte mare din partea publicului, deoarece sunt usor de folosit, nu necesita permis special pentru a fi conduse si ofera flexibilitate in marile orase. Spre deosebire de traditionala trotineta, cea electrica nu necesita prea mult efort fizic, un punct in plus mai ales pentru cei care vor sa ajunga la serviciu fara sa transpire. Este mijlocul de transport cel mai bun, mai ales in orasele mari sau capitale, unde traficul poate fi de-a dreptul frustrant.

In ziua de astazi este usor sa faci rost de o trotineta electrica, deoarece sunt o multime de magazine online care vand produse foarte bune calitativ, iar preturile pot varia in functie de modelul ales de catre clienti.

Pachetul cu trotineta electrica pliabila RYDE 400 albastra + scaun pliabil reprezinta o investitie cu adevarat buna, deoarece scaunul poate fi indepartat atunci cand utilizatorul nu mai are nevoie. In plus, avand un scaun, acest lucru mareste gradul de confort pe trotineta. Trotineta electrica pliabila RYDE 400 – seria 10” este cu adevarat un mijloc de transport inovator. Aceasta va ofera un motor electric de 400W suficient pentru drumurile zilnice, o autonomie de pana la 20-25 de km, calculata la o viteza cuprinsa intre 15-25 km/h. Motorul este de tip HUB Brushless pentru a garanta eficienta maxima si un ciclu de viata mai lung. Trotineta RYDE 400 – Seria 10″ este certficata ISO9001.

Motorul este foarte silentios si suficient de puternic pentru a face fata cu brio provocarilor de zi cu zi din trafic. Trotineta este echipata cu un display inteligent ce iti permite reglarea vitezei, fiind disponibile trei trepte de putere, pana la maximul de 35 km/h. Trotineta este realizata din materiale foarte rezistente, are o greutate totala de numai 17 kg si poate suporta o sarcina maxima de 150 kg.

De asemenea, alaturi de aceasta trotineta electrica veti beneficia de urmatoarele elemente integrate: sistem de semnalizare, sistem de inchidere inteligent cu cheie, incarcator de 54.6V.

Trotineta electrica are avantajul ca se poate strecura printre pietoni sau masini blocate in trafic, pe strazi inguste sau pe drumuri pe care, pana acum, nu aveai acces cu masina personala. In plus, exista suficiente piste pentru biciclisti pe care poti circula, fara probleme.

Nu doar ca scutesti timp pretios, ci te bucuri si te aerul proaspat al diminetii si, de ce nu, de miscare sanatoasa. Poti sa o pedalezi ca pe o trotineta clasica si astfel arzi calorii si te vei mentine in forma. Unde mai pui ca, oriunde ai avea biroul, ajungi la timp! Fara intarzieri, fara scuze si fara mustrari din partea sefilor! In functie de model, o trotineta electrica are o viteza de 30 de km la ora.

Trotineta electrica este o investitie foarte buna pentru un viitor cat mai verde. Folosind doar un motor electric, aceasta nu necesita nicio picatura de combustibil sau ulei. Deci, trotineta electrica nu elimina noxe, fiind vehiculul ideal pentru marile orase!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul