Criteriul National

Alianța Familiilor: homosexuali împotriva „căsătoriilor” gay

iunie 16
19:43 2016
Lucrurile se încing în România. În următoarele luni România va fi prinsă în bătălia globală pentru familie, căsătoria naturală și valorile creștine. Vorbim de proiectul cetățenesc de revizuire a Articolului 48 din Constituție. În mai anul trecut cetățenilor Irlandei li s-a permis să decidă prin referendum soarta căsătoriei în țara lor și au ales eliminarea primordialității căsătoriei naturale între bărbat și femeie, singura căsătorie adevărată. Au avut dreptul sa o facă. Dar și românii au același drept. Să decidă, la fel ca irlandezii, ce tip de instituție a familiei și căsătorie își doresc. Nu suntem cu nimic mai prejos decât ei ori cetățenii altor țări care au putut vota modelul de căsătorie și familie pe care și-l doresc. Românii au dat 3 milioane de semnături cerând să li se permită și lor să voteze intr-un referendum național viitorul României.
Lucrurile se încing și pentru ca doi homosexuali, unul român și unul străin, au atacat în Curtea Constituțională Articolul 277 din Codul Civil care nu permite căsătorii între persoane de același sex în România. Ramâne de văzut dacă acest demers se va ridica de la pamânt deoarece e dubios ca un cetățean străin să poată ataca o lege organică a României în tribunalele românești ca fiind neconstituțională. Asta însă rămâne de văzut și vă vom ține la curent.
 
Remus Cernea propune parteneriatele unisex (din nou!)
11079146_831757773587474_82Lucrurile devin și mai serioase pentru că Remus Cernea(independent), Mihai Sturzu (independent), Dragoș Gunia(independent), Cristina Dumitrache (PSD), și Cristian Horia (PNL) au lansat un nou proiect de lege pentru legalizarea parteneriatelor între persoane de același sex în România. Dl Cernea a încercat de unul singur, dar fără succes, în 2013 și din nou în 2014. Încearcă din nou, dar acum în asociere cu încă doi independenți și cu câte un deputat din cele două mari partide politice din România. Vor reuși ei? Sperăm că nu. Mai ales după ce parlamentarii noștrii vor citi, sperăm, materialul nostru de astăzi.
 
Tot mai mulți homosexuali se împotrivesc căsătoriilor homosexuale
Subiectul acesta e tabu în cercurile homosexuale ori „progresiste”. Despre subiectul acesta nu am scris niciodată mai pe larg într-o editie de joi, dar am redat și încă redăm articole pe aceasta temă, scrise de homosexuali, în edițiile AFR de marți. În ultimii ani, și mai ales anul acesta, tot mai mulți homosexuali scriu și difuzează opinii negative despre căsătoriile homosexuale. Homosexualii, ne spun ei, ne-au păcălit să le acordăm un drept la căsătorie. Două argumente principale sunt propuse de către homosexuali împotriva căsătoriilor homosexuale: (1) homosexualii nu se „căsătoresc”; și (2) casatoria, ori de care fel ar fi ea, între persoane de același sex ori de sex opus, nu e compatibilă cu stilul de viață caracterizat de promiscuitate al homosexualilor.
Cernea a greșit nu doar pentru că homosexualii cu discernământ se opun căsătoriilor homosexuale ci și pentru ca tocmai Curtea Europeană a Drepturilor Omului continuă să respingă noțiunea unui drept la căsătorii între persoane de același sex. Decretează că un astfel de drept nu există în Convenția Europeană a Drepturilor Omului. Periodic, din 2004 până în iunie anul acesta, CEDO a decis din nou și din nou că nu există un drept la căsătorii homsoexuale. Ultima decizie a fost dată săptămâna trecută în cazul Charpentier v. Franta . [Decizia poate fi citită aici: http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-163436]
 
Homosexualii nu se „căsătoresc”!
Căsătoriile homosexuale sunt o modă trec10891506_829468970425899_3671528045736793832_natoare, dar cu consecințe negative. Generația tânără devine tot mai puțin interesată în familie, căsătorie, ori viață de familie. Din asta societatea are numai de pierdut. Am facut afirmația asta încă în 2008 și percepția noastră încă este valabilă.  Evidența că, de fapt, căsătoriile homosexuale sunt o modă trecătoare, se acumulează de la zi la zi. Spre exemplu, mai devreme în an BBC a publicat un dosar privind subiectul, conform căruia în primele 15 luni dupa legalizarea „căsătoriilor” homosexuale în Marea Britanie, doar 15.098 de cupluri homosexuale s-au „căsătorit”, adica cam 30.000. De atunci numărul e în scădere. [Detalii:http://www.bbc.com/news/magazine-36168415]
La fel în Irlanda unde căsătoriile homosexuale au fost legalizate în mai anul trecut. În timp de un an doar 412 de cupluri homosexuale s-au „căsătorit” acolo, adică 824 de homosexuali. [Detalii http://www.irishmirror.ie/news/irish-news/over-400-same-sex-marriages-8016442] A fost justificată abolirea căsătoriei naturale în favoarea căsătoriei nenaturale când doar un număr așa de mic de cupluri unisex se „căsătoresc”? Absolut nu. Numărul acesta va scădea până când va deveni infim, dar va continua să submineze confidența tinerilor în instituția căsătoriei și familiei.
 
Homosexualii, împotriva căsătoriilor homosexuale
Privind subiectul de astăzi redăm în traducere românească câteva pagini dintr-un aticol lung publicat în mai de homosexualul Jason D. Hill, profesor de filosofie la Universitatea De Paul din Chicago. Remarcăm că în toți anii de când monitorizăm comentarii și articole pe această temă, nu am aflat niciodată un articol mai bine argumentat de către un homosexual, mai vitriolic, ori cu argumente mai lucide și variate împotriva căsătoriilor homosexuale. Autorul conchide ceea ce am spus și noi încă din 2008: stilul de viață promiscuu al homosexualilor nu e compatibil cu căsătoria, ori de care fel și ori cum ar fi ea definită. Autorul etichetează homosexualii narcisiști, singuratici, dezorientați, dependenți de droguri și de sex. Critică societatea civilă pentru naivitatea ei cedând presiunilor homosexualilor pentru a le împlini capriciile. Atacă chiar și Curtea Supremă a Statelor Unite pentru că a legalizat căsătoriile unisex, o instituție care e împotriva naturii, fără niciun rost, o aberație de la normalitatea și firescul experiențelor sociale umane. Redăm câteva pagini din articol urmând ca cei interesați să-l citească în întregime, în engleză, aici: http://thefederalist.com/2016/05/16/loveless-narcissistic-sex-addicts-a-gay-man-critiques-his-community/
Recomandăm acest articol tuturor. Vă rugăm postați, dați mai departe. Toți politicienii României trebuie să citească materialul de astăzi, și mai ales articolul întreg a lui Jason D. Hill. Materialul a fost abreviat și tradus de Cezarina Ghioc, voluntar AFR din Timișoara. Ii multumim. Traducerea e impecabilă. Titlul articolului e Loveless, narcissistic, sex addicts: a gay man critiques his community („Fără dragoste, narcisiști, dependenți de sex – un homosexual își critică propria comunitate”)
 
„Fara dragoste, narcisisti, dependenți de sex”…: un homosexual isi critica propria comunitate
Hotărârea Curții Supreme din Statele Unite la 26 iunie 2015, care a legalizat căsătoria intre persoanele de acelasi sex în toate cele 50 de state a fost zi de referinta in istoria SUA. Cu toate acestea, eu [Jason D. Hill] ma aflu la o răscruce morală profundă și simt un total disconfort  in legatura cu acesta decizie. Sunt gay, jamaican, și un democrat convins. Consider că o căsătorie între doi bărbați, în cultura noastră contemporană, este o colosală risipă de timp, o fără de speranță întreprindere sortita eșecului, și, în mod fundamental, un efort naiv, profund în contradicție cu natura culturii gay de sex masculin si cu un ethos hipersexual, realmente distrus.
Problema este că întregul mediu în care are loc o socializare morala si sexuala a barbatilor gay e atât de profund compromis, astfel ca angajamentul monogam de lunga durata e lipsit de sens durabil fata de o căsătorie în sensul tradițional (ceea ce, eu cred ca barbatii homosexuali încearcă sa savarseasca in vietile lor), si deci,  imposibil de realizat intre homosexuali. În cazul în care nu este imposibil, atunci căsătoria între doi bărbați ar putea schimba pentru totdeauna natura fundamentală a căsătoriei.  Majoritatea bărbaților homosexuali, cu preferința lor transparentă și flagrantă pentru relații deschise/relatii poliamoroase și aventuri multiamoroase, vor inunda cultura de masă cu „experimente pe viu”, fapt care va modifica radical peisajul sexual al culturii noastre.
Oameni pentru care o relație deschisă/poliamorie ar fi fost de neconceput, vor privi acest aspect ca pe ceva ”pur barbatesc”, pentru a trăi o viață plină și interesantă. Dependența de „petreceri”, relatii sexuale variate, consumul de droguri, reprezinta  o trăsătură constitutivă a culturii gay de sex masculin, care va fermeca acea trăsătură a culturii noastre și o va transforma intr-o eventuală normă/in normal, mai degrabă, decât sa fie o excepție a vieții cotidiene.
 
Sexul promiscuu și consumul de droguri nu sunt curente excepționale sau marginalizate în cultura gay. Ele reprezinta o forță omniprezenta în fiecare registru și nisa a  lumii gay. Noul si deranjantul  „POZ Me”, tendință care fuzionează în cultura gay trebuie să fie luata in considerare la nivel național. Această cultură constă în site-uri online clandestine, unde bărbații homosexuali care sunt HIV negativ „agata’’ bărbați  gay care nu sunt negativi și efectiv cerșesc sa  fie infectati de către bărbați HIV-pozitivi.
O lectură plină de compasiune și psihologică a acestui fenomen nu este greu de înțeles. Astăzi, „cultura noastra gay„ e descrisă ca fiind o era de singurătate; una în care  intimitatea și conectivitatea profunda sunt absente iar izolarea emoțională devine mod de trai pentru o majoritate tot mai mare de vieți omenești. Este un strigăt disperat dupa intimitate si de contact profund  cu o altă ființă – literalmente vorbind – în forma cea mai profundă: un schimb corporal de fluide infestate. Este aproape ca și în cazul în care participanții sexuali non-HIV se rezvratesc împotriva regulilor de ”sex sigur „sau ” sex protejat „, iar prima întrebare între potențialii parteneri înainte de angajarea în sex sa fie: „Esti curat?” Limbajul în sine este unul tehnic, care indica izolarea umana și non-conectivitate emoțională.
Până când bărbații gay vor reuși să ”contrafacă” un nou contract moral care să combată utilizarea disproporționată de droguri, relatii sexuale promiscue, bolile cu transmitere sexuală, depresia, sinuciderile  – până atunci cultura gay va muri, nu de o lovitură apocaliptica, ci, mai degrabă, prin sângerarea miilor de zgârieturi mici. Această moarte se bazează pe o formă letală și patologică a individualismului/singuratatii care afecteaza barbatii gay mai mult decât orice alt grup de persoane. Este ideea că „eu sunt deja întreg. Sunt complet. Am nevoie doar de cineva care să mă completeze.”
Această minciună ce ne-o spunem ne împinge să ne cautam aprecierea, completarea și integritatea în moduri foarte nesănătoase. Oamenii fericiți, încrezători în sine și completi, nu au impulsuri maniace de a consuma  droguri, de a frecventa bai publice infestate si de a participa la petreceri subterane ilegale care au menirea de a le umple un sfâșietor gol, evident, acestor suflete singure. Căsătoria ca si instituție înseamnă lumea intreaga pentru mine, și nu doar pentru că eu provin dintr-o familie despartita – părinții mei au divorțat când aveam șase ani. Mai important, eu cred în sensul moral al căsătoriei.
Căsătoria este, mai presus de toate, exercitarea anumitor valori – cele mai înalte valori la care se poate aspira, cum ar fi: dragostea, prietenia, angajamentul, formarea unei familii, responsabilitatea reciprocă, și relationare profundă. Oferindu-i căsătoriei poziția centrală, atunci e nevoie de a fi stimați de către persoanele din viața noastră, și având în vedere nevoia psihologică de a fi stimați în sfera publică, înțelegem căsătoria ca, printre altele, un însemn de aprobare și recunoaștere publică a alegerii facute de doi bărbați. Legislația statului face ca aceasta uniune să fie sacră. Puțin morală și radicala revoluție în cultura mediul gay – mediul în care cei mai mulți bărbați homosexuali socializeaza sexual astazi – aduce minoritatii gay morale,  speranțe și aspirații catre o căsătoria tradițională care insa e obliterata de forțe culturale mai mari din cadrul culturii gay nihilista contemporana.
 
Incompatibilitate cu căsătoria naturală
gay-adoptionCâteva caracteristici constitutive ale culturii gay sunt endemice și formative a identității majorității barbatilor gay care îi aparțin și care, prin urmare, sunt inundate cu cutumele, normele și ethosul lor. În primul rând, insatienabila promiscuitate sexuală vorace care funcționează ca o activitate de agrement, si care nu încetează odata cu căsătoria sau cu un parteneriat pe termen lung și care crește odată cu vârsta.
Pentru cea mai mare parte a relațiilor homosexuale, semnificația cuvintului „angajament” sau  „monogamie”, are un sens radical diferit decât în căsătoriile heterosexuale. In toate statisticile pe care le-am studiat, 43% dintre toți bărbații gay din democrațiile occidentale au afirmat că au avut mai mult de 500 de parteneri în timpul vieții lor, și 28 % au susținut ca au avut mai mult de 1.000 parteneri. Aventurile sexuale ale unor astfel de oameni nu au scăzut semnificativ după căsătorie, pentru simplul motiv ca 50 % din totalul căsătoriilor gay din Statele Unite încep ca fiind relații deschise, în care barbatii continuă să aibă relații sexuale cu alți bărbați.
Promiscuitatea sexuala în rândul barbatilor gay este o dependență care are prea puțin de-a face cu …cucerirea și simpatia. La un moment dat în viața unui om heterosexual, lipsit de rațiune și chiar maniac sexual, începe, la fel ca si pentru femei, căutarea biologică pentru o pereche ideală, care sa fie adecvata pentru a fi mama viitorilor lui copii. Acest imperativ biologic împinge  sexele unul catre celălat și temperează  impulsul maniacal pentru sex. Criteriile inconștiente care evaluează alura unei femei sunt legate de starea ei fizică pentru procreare. Criteriile, pentru majoritatea barbatilor care nu sunt burlaci convinsi, nu mai iau în considerație  forma fizică a sânilor, feselor și șoldurilor. Aceste criterii includ acum o serie de caracteristici care includ capacitatea de fidelitate, loialitate, capacitatea de relaționare, încrederea, și monogamia sexuală. Aceleași criterii au la baza și femeile heterosexuale când evaluează potențialul bărbaților. Oricare dintre aceștia  nu vor doar sex și pasiune, ci, mai important, un partener care va oferi copii sănătoși. Acest imperativ biologic  împinge  sexele unul catre celălat și temperează  impulsul maniacal pentru sex și de asemenea îi temperează să caute plăceri anonime în afara căminului.
Mediul cultural hipersexualizat în care are loc socializarea sexuală pentru bărbați gay determina un  comportament de netăgăduit în care majoritatea bărbaților gay sunt dependenți sexual sau sunt predispuși la dependența de sexualitate. Că cei mai mulți bărbați homosexuali sunt dependenți sexual este un motiv suficient pentru a se face o pauza  si a lua in considerare dacă legalizarea casatoriilor gay ar rezolva temporar sau aparent aceasta situație dificilă de a trai astfel in aceasta lume.Screen-Shot-2015-06-29-at-2.24.52-AM
 
Heteronormalitate este conceptul că ființele umane se încadrează în genuri distincte și complementare (barbati și femei), cu roluri naturale în viața lor. Se postulează că heterosexualitatea trebuie să fie regula / norma / normalul, și că relațiile sexuale și maritale sunt cele mai multe (sau numai) prin acuplarea între persoane de sex opus. Pentru unii critici, heteronormalitatea creează o „ierarhie de sex”, care gradează practicile sexuale din punct de vedere moral, ca find bune sau rele. Distrugerea heteronormalității civilizaționale e ca o trăsătură constitutivă a culturii homosexuale masculineși a barbatilor gay care  socializeaza sexual si etic in cadrul acestei  matrici.
Sexul gay, ca și activitate de-a lungul vieții, chiar dacă se poate practica  în cadrul legal al unei căsătorii, nu a fost niciodată din punct de vedere istoric, un criteriu și niciodată nu va fi. Mai important, aceasta poate și ar trebui să nu fie criteriu, deoarece desființează principiul de regenerare al procreării biologice.
Heteronormalitatea este standardul normativ al unei realități sexuale obiective, deoarece  este singurul mijloc care face posibila regenerarea traditiilor,  a normelor, a valorilor,  a principiilor și, prin urmare, a unei civilizații rațional posibile. Și o civilizație este singurul mediul social în care orice ființă umană se poate inregistra ca fiind umana, mai repede decât ca un animal sau o monstruozitate socială.
În cazul în care civilizația ar fi lăsata exclusiv în mâinile barbatilor homosexuali și heterosexualii ar fi eliminati de pe pământ, este nu numai evident că specia ar muri. Ce este mai puțin evident este acest lucru: s-ar trăi într-o stare de infectie morală. Acest lucru se datorează faptului că baza pentru moralitatea evolutivă provine dintr-o etica de ingrijire, unde impulsul de procreere e centrat pe grija pentru tinerii neajutorati. Într-o lume în care morala imaginației nu trebuie să se extindă dincolo de plăcerile sexuale, pentru a putea  avea grijă de urmasi, unul este descurajat de la crearea unui sistem de moralitate care vorbește despre păstrarea perpetuarii speciei .
Baza evolutivă pentru moralitate provine dintr-o etica de îngrijire, de la care impulsul procreativ, centrat pe grija pentru tineri neajutorați creste. În cazul în care statutul moral al sexului heterosexual, comparativ cu sexul homosexual urmau să fie măsurate în funcție de valoarea morală care stă la baza heteronormalitatii, atunci sexul heterosexual din punct de vedere moral e superior sexului homosexual de orice fel, deoarece – încă o dată – oferă axa fundamentală de-a lungul căreia se află traditiile, normele și principiile civilizaționale care securizeaza bunăstarea și longevitatea înfloritoare a speciei umane, precum și condițiile sociale și morale pentru un etos de îngrijire extinsă.
 
Consecințe catastroficep1744gj4lmkg895fk57frg31s0_35759
Legile  heteronormalitatii sunt la fel de invariante ca și legile naturii. Homosexualitatea este exclusivă. Generic vorbind, incapabilă de a produce strategii evolutive din care să derive moralitatea. Nu este exagerat  să se afirme că mulți progresiștii gay albi  au declarat război „persoanelor  heterosexuale albe și majoritatii heteronormativelor.” Cufundati în propriile lor ideologii rasiale si etnice,  se desfăta într-o mizerabila și somnolentă înșelăciune, care le permite să evite sa se autoexamineze, înainte de a aduce altor persoane acuzatia de bigotism. Gradul de vinovăție heterosexuala care devine rapid o realitate în politica de identitate sexuală a Statelor Unite ale Americii acordă homosexualilor o  stima de sine recompensatorie, care se exprimă ca Putere gay. Dar această putere în mod paradoxal, o face tot mai greu să fie autentic gay în America de azi. Conferă un fals sentiment de invulnerabilitate, in care isi ascund,  majoritatea homosexualilor, anxietățile lor sexuale, de inferioritate, de rușine sexuală și, în ciuda  tendinței de creștere spre o mai mare toleranță sexuală, de diminuare sexuala, care este o diminuare in mod reflexiv  negata de catre mai mulți homosexuali, care însă, din motive subînțelese psihologic, se tem să nu ajungă victime.
 
Progresiștii de azi vor trebui să se confrunte cu o nouă schimbare de paradigmă. Copiii lor vor suferi o transformarea morală și sexuală, care îi va lăsa cu gura căscată. Imaginația sexuală a bărbaților homosexuali va inunda imaginația sexuală a copiilor lor, așa cum sexul homosexual inundă imaginația sexuală de masă, și nu o vor popula uimitor cu  moduri noi de functionare sexuala, doar că vor savura un grad de carnalitatea biologică, care va decupla sexul -cel puțin – de sensul dragostei. Bărbații homosexuali care sunt obsedați de cultul frumuseții, a superficialității, a drogurilor și efemeritatii sexuale trebuie sa preia un nou contract moral. Acest contract moral, eu cred,  va crea o nouă cultură, în care un mediu de respect și de validare autentică  va transcende obsesia validării de sine și celorlati prin a face apel la farmecul/sex appeal si anatomia sexuala.
Nu este clar cum va arăta noul contract moral. Eu cred că divergența dintre bărbații homosexuali care doresc o viață socială și romantică durabilă și o cultură concomitentă, va sprijini aceasta și vor face reguli pentru lunga durata pe care să le respecte. Oricare ar fi acele reguli de angajament, însă, pare puțin probabil să fie autentice, dacă nu admitem că, în ciuda acceptării tot mai mare a homosexualității, trauma  lor psihologica e in creștere, pentruca  trăiesc într-o lume care inca este condusă în principal de barbati heterosexuali, este inca o lume plina de suferinta.
 Sursa: Alianta Familiilor

Resurse:

SITUL AFR ANTIPORNOGRAFIE
 
Vă invităm să continuați să vizitați situl antipornografie AFR www.PornografiaRaneste.ro în număr cât mai mare. Vă invităm deasemenea să deveniți prietenii noștri pe site. De când a fost lansat, pe site am postat zeci de articole, studii, materiale video și mărturii. Situl a fost facut de domnul Alexandru Dragoman (AFR Constanta). Îi mulțumim.
 
SITUL AFR ANTIPROSTITUTIE
 
Postăm materiale și pe situl AFR antiprostitutie http://www.antiprostitutie.ro/category/stiri/. Vă rugăm să-l vizitați. Situl e administrat de dl Sorin Balajel, voluntar AFR. Îi mulțumim. 
 
BROSURILE AFR
 
În septembrie 2014 am tipĂrit 5000 de brosuri informative AFR În care ne identificăm ca organizație, cine suntem, ce facem, ce am făcut, ce planuri de viitor avem. Grație unora dintre cititorii noștri și a membrilor AFR, până la finele anului 2014 am distribuit toate pliantele. În ianuarie 2015 am mai tipărit 5000 de exemplare pe care deja le-am epuizat. Am mai tipărit încă 5.000 din care încă mai avem disponibile câteva mii. Pliantele sunt gratuite. Cei care doriți să le aveți și, mai ales, să le dați celor din comunitățile dvs, inclusiv biserici ori parohii, vă rugăm să ne scrieți și vi le vom trimite pe cheltuiala noastră. Avem nevoie doar de numele dvs, telefonul și adresa. Scrieți-ne la office@alianta-familiilor.ro
 
VREȚI SĂ FIȚI INFORMAȚI?
 
Buletinul informativ AFR apare în fiecare Marți și e dedicat mai mult știrilor de ultimă oră, iar publicația AFR online apare în fiecare Joi și e dedicată mai mult comentariilor și opiniilor. Cei care doriți să primiți săptămânal știri și comentarii la zi privind valorile și evenimentele legislative, politice și sociale care vă afectează familiile, atât la nivel național cât și la nivel unional și internațional, sunteți invitați să vă abonați la buletinul informativ săptămânal AFR. Cum? Înregistrându-vă numele și adresa electronică pe pagina home a sitului nostru electronic www.alianta-familiilor.ro
 
FACEȚI-NE CUNOSCUTI!
 
Faceți-ne cunoscuți familiilor și prietenilor d-tra. Dați mai departe mesajele noastre și incurajați-i să se aboneze. Vă mulțumim.  
 
ANUNȚURI
 
Cei care doriți să faceți anunțuri prin intermediul AFR privind evenimente legate de familie și valori vă rugăm să ni le transmiteți la office@alianta-familiilor.ro.

 

ALIANȚA FAMILIILOR DIN ROMÂNIA
Str. Zmeica nr. 12, sector 4, Bucuresti

Tel. 0741.103.025 Fax 0318.153.082
www.alianta-familiilor.ro

 

Articol preluat cu amabilitatea colegilor de la publicația Din Port cărora le mulțumim cu această ocazie!

Redacția ziarului Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro