Criteriul National

Antreprenoriat din dragoste pentru bijuterii

Antreprenoriat din dragoste pentru bijuterii
iulie 20
15:52 2017

Termenul antreprenoriat provine din cuvântul francez care se scrie la fel, iar antrepenor, conform dex-ului, reprezintă persoana care conduce o antrepriză. Termenul antreprenor implică mai multe aspecte care aduc motivație: independența (deciziile și direcția sunt luate de către aceste, fără implicarea altor persoane), autorealizarea (întreprinzătorul, deţinând o afacere proprie, nu mai întâmpină piedici în autorealizare, singurele fiind cele determinate de propria sa capacitate şi creativitate), posibilitatea unui câştig nelimitat, punerea în practică a idelor creative și altele. Pe lângă toate acestea există și riscuri în activitatea de antreprenor: precum pierderea capitalului investit, povara responsabilităţii totale, programul de lucru foarte încărcat etc

2016-09-17_11_13_06 (1)

Considerăm ce primul impuls când se deschide o afacere/firmă nouă este atracția către un anumit produs sau domeniu. Așa a luat naștere proiectul https://ingriko.ro/ – magazin online de bijuterii personalizate- deținut de o familie din Bacău. Povestea a început în anul 2013 și totul a plecat de la pasiunea din dragoste pentru accesorii simple care transmit dincolo de frumusetea lor, sentimente și gândurile bune. Viziunea acestori antreprenori se bazează pe transmiterea optimismului și a bucuriei către clienții finali. În acest an s-a ales un nou logo care să exprime eleganța și stilul Ingriko.

Bijuteriile Ingriko sunt create cu grijă și atenție pentru detalii. Materialele de calitate, precum aurul sau argintul, contribuie la sentimentul de satisfacție al celor care aleg aceste accesorii.

Fiecare piesa spune o poveste, aduce aminte de iubire, prietenie si momente speciale. Motiv pentru care cele mai comandate produse sunt cele personalizate cu numele sau chipul persoanelor dragi. Bratarile de copii Ingriko aduc un sentiment inedit și prețios dragostei părintești.

bratara copil 3

Avantajele internetului și ale curieratului au făcut ca barierele de distanță să fie ușor depășite iar clienții primesc produsele rapid. Iar bucuria este foarte mare când primești bijuteria personalizată.

Principalele produse disponibile sunt: brățările pentru adulți, bratarile pentru copii, colierele personalizate cu poză sau cu numele celui care le poartă, inele și brelocuri.

Vei putea afla mult mai multe despre brățările pentru copii și descoperi modelele Ingriko la: https://ingriko.ro/bratari-copii

Prezența online se face cu ajutorul conturilor de social media https://www.facebook.com/ingriko.ro/  Instagram  https://www.instagram.com/INGRIKO_/

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul

Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo