Criteriul National

Aspectele importante de care ar trebui sa tii cont inainte de a plasa comanda de flyere

Aspectele importante de care ar trebui sa tii cont inainte de a plasa comanda de flyere
octombrie 31
01:23 2019

Daca esti in cautare de nou si nu stii exact cum sa te promovezi este cel mai bine sa folosesti aceste instrumente de marketing pentru a intelege daca produsele sau serviciile oferite sunt in atentia potentialilor cumparatori. Sunt si oameni care nu mai au incredere in puterea acestor instrumente insa suntem de parere ca totul tine de prezentarea personalizata pentru servicii si produse, un design reprezentativ si atractiv si alte detalii care pot lua ochii.

 

Atunci cand plasezi comanda de achizitie a unui set de flyere care sa atraga, este esential sa tii cont de mai multe aspecte, care contribuie ca fluturasii publicitari sa fie unii de succes. Cu alte cuvinte, acestia trebuie sa aiba o mare putere de persuasiune si sa atraga, si asta din primele 5-7 secunde, daca nu mai rapid!

 

Inainte de a alegee tipografia cu care intentionezi sa colaborezi, ai grija, deci, de urmatoarele aspecte. Mai mult, este indicat sa ai, inca de la inceput, un raspuns detaliat si cat mai bine argumentat, la urmatoarele intrebari:

  • Care este impactul flyerelor pe care urmeaza sa le distribui? Vor fi ele suficient de atractive, astfel incat sa poata convinge si asta intr-un timp limitat?
  • Cum ar fi designul care sa reprezinte filosofia companiei pe care o manageriez, care sa transmita un mesaj clar si ferm potentialilor mei cumparatori?
  • Ce mesaj sa inserez astfel incat sa conving in aprox 5 secunde? Este acesta clar si concis?
  • Cum pot sa imbim cat mai bine elementele de grafica cu textul?
  • Nu cumva grafica face ca textul sa fie prea inghesuit si greoi de citit?

 

Odata ce ai raspusurile detaliate la fiecare dintre aceste intrebari, poti trece la treaba! Inseamna ca esti in masura sa ceri exact acele modele de flyere care sa te reprezinte si care sa fie compatibile cu tema/oferta de produse ori servicii pe care le promovezi. Pentru asta incearca si magazinele specializate precum e-flyere.ro!

 

Plasarea comenzii de fluturasi publicitari trebuie sa tina cont, in primul rand, de respectarea catorva aspecte importante, sa stii exact unde va trebui sa pui accentul. Trebuie sa stii si care este grupul tinta, la care vei dori sa ajunga flyere-le pe care le comanzi, si sa stii, de asemenea, si pe ce perioada vei dori sa se desfasoare o astfel de campanie de promovare cu flyere. In cazul in care vei avea un raspuns la toate aceste intrebari, atunci lucrurile sunt destul de simple, asa incat vei avea ocazia sa te bucuri de pe deplin de eficienta acestei metode pentru succesul afacerii tale.

 

Alege firma cu care urmeaza sa colaborezi

 

Un rol important in reusita unei campanii active de promovare in masa il are si compania cu care urmeaza sa colaborezi in vederea imprimarii si eventual a distributiei de flyere. In cazul in care nu dispui de resurse umane suficiente pentru a distribui acei fluturasi publicitari in locurile ideale, frecventate de catre potentialii tai clienti, este bine de stiut ca firmele care se ocupa cu realizarea de materiale promotionale dispun de personal specializat in distributia sistematica si eficienta de flyere. Astfel, vei putea economisi timp pretios, iar flyerele pe care le imparti vor ajunge la acel segment de populatie care sa converteasca in viitori clienti ai firmei.  Mai mult, personalul firmei care se ocupa cu distributia de flyere va avea grija sa iti furnizeze, in timp util, toate informatiile legate de status-ul campaniei, astfel incat tu sa fii la curent cu tot ce se intampla pe teren.

 

Ce trebuie sa retii?

 

In primul rand, trebuie sa ai in minte detalii legate de rezultatul final, inca dinainte de a incepe plasarea comenzii de flyere. In cazul in care lucrurile stau asa cum ti-ai planuit initial, atunci vei stii ce sortimente, modele de flyere sa ceri. Odata ce aceste criterii sunt intrunite, vei constata cat de simplu este sa primesti exact ceea ce ti-ai dorit.

 

Un alt aspect pe care nu l-am mentionat pana acum este cel al raportului dintre costul cu imprimarea fluturasilor publicitari si beneficiile obtinute, raport care este evident in beneficiul vanzatorului sau al furnizatorului de servicii. Mai exact, generand costuri de productie destul de reduse, aceste flyere garanteaza in mare masura reusita promovarii, dar si a vanzarii produselor vizate.

 

In al treilea rand, continutul acestor fluturasi publicitari pe care ii comanzi direct unei companii specializate in crearea si distributia de flyere trebuie sa fie mereu unul care poate capta rapid atentia posibililor clientilor, de aceea este recomandat sa optezi pentru un model atractiv de flyere.

 

De asemenea, design-ul flyere-lor este un aspect important de care va trebui sa tii cont la crearea lor, si trebuie sa expui firmei cu care vei alege sa colaborezi detalii despre ceea ce doresti. Apoi, urmeaza etapa de distributie pentru flyere. In aceasta etapa trebuie sa fi atent la grupul tinta, deoarece in acest fel vei mari foarte mult sansele, si multe persoane te vor suna ca urmare a primirii unui flyer reprezentand mesajul dorit. Degeaba ai un flyer captivant si frumos realizat, daca acesta nu ajunge la oamenii care chiar sunt interesati de produsele sau serviciile tale!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Nikolas

Nikolas

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei