Criteriul National

Aveți milă de bieții jurnaliști constănțeni ,nici câinii nu se joacă cu ei…

Aveți milă de bieții jurnaliști constănțeni ,nici câinii nu se joacă cu ei…
decembrie 19
15:38 2015

 

ddd1Stimați cititori, poate sunteți obișnuiți deja cu implicarea ziarului nostru în multe acțiuni umanitare, ecologice și culturale făcând, sperăm noi, dovada altruismului comunitar. Din această cauză nu putem să nu observăm nevoia colegilor de breaslă care suferă grav de lipsa de atenție a publicului. Mândri și siguri pe ei, au ieșit astfel pe stradă la cerșit atenție postând afișe mari cu dânșii prin oraș.

poza_articol

Dacă cei mai neinspirati jurnaliști și-au câștigat notorietatea prin documentarea aprofundată a subiectelor prezentate în propriile articole sau emisiuni tv menite să prezinte condiția societății contemporane încercând totodată și să trezească conștiința cetățenilor cu privire la problemele urbei, alții și-au utlizat întreaga experiență de lenevit în scaun pe internet concepând originala idee de a-și face reclamă prin oraș cu afișe publicitare precum super-ofertele la castraveți și alte legume. Pe surse am aflat că este vorba despre foști jurnaliști care si-au pierdut această calitate devenind blogerii Dorian Hapurnea și Valentin Coman. Privirea dânșilor din afișele stradale poate stârni compasiune.Ei par atât de triști că ai impresia ca nici câinii nu vor să se joace cu ei.

11695418_881924228552818_8566172914371685730_n

Am depus eforturi susținute să găsim evenimentele importante din activitatea dânșilor și am reușit să identificăm o acțiune care probabil i-a propulsat în lumea elitelor jurnalistice. Fermecați poate de inteligența rujatei Corina Martin care sârguincioasă poate își cara bidoanele pline cu suc la conferințele cu jurnaliști, s-au decis să susțină campania dumneaei de promovarea a stațiunii. S-au întâlnit, au dezbătut ore întregi până au făcut dovada harului lor scriitoricesc reușind cele mai bune slogane de promovare ale stațiunii:  ,,I love Mamaia”, respectiv ,,Am ales Mamaia” – senzațional! – felicitări!

Suntem mândri că avem asemenea colegi în breasla cărora le datorăm și capacitatea de trezire a atenției cetățenilor în legătură cu problemele orașului dar și a administrației care a reușit apoi să dezvolte cu succes nenumărate lanțuri de saloane erotice și saormerii la bulevard ca dovadă a propășirii mândrei urbe ce o locuim.

Ne bucurăm să încheiem acest articol cu un moment artistic în ton cu frumoasele creații ce promovează stațiunea așa că am ales pentru dumneavoastră melodia La Constanta – PLUS 2

 

2

 

Sursa foto: facebook.com

 

 

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo