Criteriul National

Balena albastră versus caracatiţa roşie

Balena albastră versus caracatiţa roşie
aprilie 09
20:49 2017

 

Mediafax_Foto-Andreea_Alexandru

La începutul protestelor, toată protipendada pesedistă era iritată de participarea copiilor la proteste. S-au făcut plângeri la Protecţia copilului, emisiuni de înfierare a părinţilor şi de culpabilizare a binomului copil-părinte. Motivul real a fost că nu s-a putut interveni în forţă pentru dispersarea protestatarilor şi decredibilizarea lor.

Acum se folosesc din nou copiii în preambulul suspendării preşedintelui Iohannis şi a unei eventuale campanii electorale prezidenţiale anticipate. Parcă văd antagonismul dintre o mamă eroină care păstoreşte copiii din şcoli şi imposibilitatea medicală de a fi părinte. Mai trebuia doar să spună în Postul Paştelui: “Lăsaţi copiii să vină la Mine!”

 

Ridicolă este şi prezenţa ministrului de Interne. Eu ştiam că angajaţii de la acest minister au o predilecţie pentru uniformele albastre, girofare albastre … Dar când am văzut-o pe doamna ministru îmbrăcată în alb, am crezut că e pe secţie, de la Interne, vizitându-şi pacienţii. Era să fac o indigestie. “Dar halatul, cât e halatul?” Parcă la Pungeşti aveau alt tip de abordare (nu că aş avea nostalgii). Infracţionalitatea cibernetică se combate cu halate albe sau doar populaţia care protestează paşnic are parte de interceptări telefonice şi supraveghere digitală?

S-a încercat o credibilizare a unor ştiri “fake news” despre “balena albastră”, când de fapt situaţia reală este o caracatiţă roşie cu ochi albastri care controlează România dupa înlăturarea lui Ceauşescu. E doar o problemă de daltonism.

Mai sunt câteva zile până la bilanţul de 100 de zile al guvernării PSD-ALDE, din 13 aprilie 2017 (13 o fi cu ghinion?). Abia aştept … să aflu că au secat robinetele cu lapte şi miere. Bineînţeles că guvernul Dragnea-Grindeanu-Iordache n-are nicio vină, pentru că n-au fost lăsaţi să lucreze (“Noaptea ca hoţii!”) de Soros şi 600.000 de protestatari.

Aştept şi prima rectificare bugetară negativă. Salariile vor creşte abia din 2021. Pentru că Iohannis, Cioloş, Soros.

Dar până atunci, alţi scriitori vor intra în închisori. Direct din Parlament. Pentru că DNA.

Sursa foto  https://video-images.vice.com/articles/58e3abea97467f150dfe6cbc/lede/1491316573614-7423955-Mediafax_Foto-Andreea_Alexandru.jpeg

Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte domnului Doru Apostol pentru excelentul meterial oferit în exclusivitate!

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo