Criteriul National

Bilete ieftine și autocare de ultimă generație pentru curse transport de persoane în Anglia

Bilete ieftine și autocare de ultimă generație pentru curse transport de persoane în Anglia
decembrie 22
23:35 2016

În ciuda Brexit-ului, Anglia rămâne în continuare una dintre țările pe care românii le preferă în căutarea unui loc de muncă în străinătate, asta și pentru că Londra este considerată principalul centru financiar al lumii, potrivit Indicelui Centrelor Financiare Globale. O statistică recentă a Ministerului de Externe arată că, oficial, în Marea Britanie sunt înregistrați 170.000 de români, însă sunt evaluări potrivit cărora în Regat ar fi 400.000. Pe lângă cei care caută locuri de muncă, foarte mulți români aleg Anglia ca destinație turistică.

Indiferent de scopul pentru care vrei să ajungi în Anglia, transportul până în Marea Britanie este primul pas de care trebuie să ții cont. Pentru cei care vor să scape de stresul de a șofa zeci de ore sau de zborul cu avionul, vă recomandăm să apelați la o firmă specializată care să vă ofere transport în Anglia.

Sugestia noastră este VioTur, o companie cu o experiență de 13 ani în domeniul transportului de persoane, care pune la dispoziția clienților 50 de autocare și microbuze de ultimă generație. VioTur asigură plecări din toate orașele din România către toate orașele din Anglia (și invers), garantând curse până la adresa ta exactă de destinație și cele mai bune prețuri de pe piață. În plus, dacă alegi VioTur vei beneficia pe drum, gratuit, de o masă caldă la restaurant și poți călători cu un bagaj de 45 de kg fără să plătești vreo taxă suplimentară. Prețul unui bilet până în Anglia variază între 80 și 120 de lire în funcție de destinație.

Comparativ cu firmele concurente, firma de transport internațional de persoane VioTur este recunoscută pentru ofertele avantajoase oferite pentru biletele de autocar, condițiile optime de transport și un grad de siguranță crescut. Plecările în străinătate se fac în aproape toate zilele săptămânii, existând totodată și un orar flexibil care să vă permită timpul necesar pregătirii pentru o astfel de excursie. Autocarele puse la dispoziție funcționează după standarde de înaltă clasa și în conformitate cu normele impuse pentru a putea asigura o călătorie fără probleme.

Cele mai multe autovehicule VioTur provin de la mărci de renume în lumea transportului de călători, precum Mercedes și Setra (clasa de lux de la Mercedes) cu câte 55 de locuri de persoane, respectiv 70 de locuri de persoane. În ceea ce privește microbuzele VioTur, acestea sunt majoritatea de la marca Mercedes Sprinter și fac parte din categoria de 8 plus 1, dar și microbuze de 17 locuri și de 22 de locuri.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu