Criteriul National

Brățara de Vacanță,ediția a 7-a

Brățara de Vacanță,ediția a 7-a
iulie 28
13:06 2016

Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța

IMG-20160721-WA0008
Ediţia a 7-a a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă” se desfăşoară în perioada 15 iulie – 15 august 2016. Sponsorii și susținătorii proiectului sunt „Vivat, din grijă pentru familie”, „Angelini“ „Crucea Roşie-filiala Constanţa” și i-tour.ro.
Parteneri: IPJ Constanța, Autoritatea Națională pentru Turism, Asociația Litoral Delta Dunării, Asociația „Ion Movilă“ Eforie Techirghiol, Asociația Patronală Mamaia, Asociația Națională a Salvamarilor și Scafandrilor Profesioniști.
Joi, 28 iulie, echipa Radio Vacanța și voluntarii de la Crucea Roșie vor distribui Brățara de Vacanță pe plaja din Eforie, iar vineri, 29 iulie, pe plaja din Mangalia.
Campania „Brăţara de Vacanţă – Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!”, aflată la a șaptea ediție, a debutat în acest sezon estival pe 16 iulie.
Primele două acțiuni au avut loc pe plajele de la Sulina și Mamaia. Peste 5.000 de brățări de vacanță au fost distribuite familiilor care au ales ca destinație de vacanță litoralul românesc.
În perioada următoare, sute de brățări vor fi distribuite și de polițiștii de la IPJ Constanța, în stațiunile de pe litoral, în cadrul acțiunilor de prevenire, iar Diana Slav, blogger, inițiatorul Constanța Free Tour, cea care organizează sesiuni turistice lunare și gratuite în zona veche a Constanței, le va oferi copiilor care vor participa la acțiune împreună cu părinții brățara de vacanță.
Brățările de vacanță sunt gratuite și pot fi luate și de la Telegondola din Mamaia sau de la sediul Radio Constanța/Radio Vacanța.
În această vară, pe plajă, dar şi în hotelurile şi taberele de la mare vor fi împărţite 20.000 de brăţări de vacanţă care îi vor ajuta pe copii să ajungă mai repede, înapoi la părinţi, în cazul în care se rătăcesc.
„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabiliate socială demarat de Studioul Regional Radio Constanţa.
„Brăţara de Vacanţă” este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatori.
Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani. Peste 200 de copii rătăciţi pe plaje au ajuns, în fiecare vară, înapoi la familiile lor, graţie „Brăţării de vacanţă”, un accesoriu obligatoriu pentru siguranţa şi liniştea familiilor venite pe litoral.
Campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brățara de Vacanță” a ajuns la a șaptea ediție, iar în primele șase sezoane care au fost distribuite în unităţile de cazare, la recepţie, la sediile poliţiilor din staţiunile de pe litoral, în farmaciile partenere din Constanţa, Tulcea şi din ţară.
Din 2010 şi până în prezent, au fost realizate peste 100.000 de brăţări, iar în programele Radio Constanţa/ Radio Vacanţa au fost difuzate peste 1.000 de anunţuri despre copiii care s-au rătăcit pe plajă şi care au ajuns înapoi la famiile lor prin intermediul brăţării de vacanţă.
În anul 2010, proiectul a fost nominalizat la gala PR Award România la categoria „Buget Mic/Creativitate Mare”.
Pentru vara 2016, vor fi realizate 20.000 de brăţări de vacanţă, model clasic, din hârtie cerată, pe care se trec numărul de telefon al părintelui şi numele copilului şi alte brăţări din material cauciucat care şi schimbă culoarea în momentul în care intră în contact cu razele UV. Au mai fost realizate hărţi de informare turistică în parteneriat cu i-tour.ro, dar şi accesorii pentru plajă, care vor fi oferite gratuit turiştilor.

Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte domnişoarei Adelina-Alexia Tocitu,Redactor Radio Vacanta-Radio Constanta
Tel: 0752.100.239
E-mail: adelinatocitu@radioconstanta.ro

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo