Criteriul National

Camerele de bord si asigurarea auto

Camerele de bord si asigurarea auto
ianuarie 03
13:02 2020

In miezul actiunii, chiar si atunci cand credeti ca aveti o vedere completa asupra drumului, exista totusi momente in care ratam ceea ce s-a intamplat cu adevarat in timpul unui accident. O camera de bord poate fi raspunsul la solutionarea litigiilor si a cererilor de asigurare si va poate ajuta sa imbunatatiti modul de a sofa.

Ce este o camera de bord?

Sunt sisteme de camere pentru masini care fac o inregistrare video si audio a calatoriei dvs. Constientizarea publicului cu privire la necesitatea camerelor auto a crescut si multe polite de asigurare accepta deja dovezi filmate cu camera de bord in cazul unui incident auto.

Unele camere de bord includ chiar si un mod de parcare, care incepe inregistrarea ori de cate ori este detectat un impact. Daca cineva loveste una din oglinzi sau va loveste masina cand parcheaza si nu lasa vreun mesaj, veti avea sanse mai mari de a afla ce s-a intamplat si cine este responsabil pentru daune.

camere-video-auto

Exista 3 tipuri principale de camere de bord:

  • Camerele cu vedere frontala sunt printre cele mai bune camere de bord pentru a captura tot ce este in fata dvs., inclusiv traficul. Sunt cele mai ieftine de pe piata, dar nu au capacitatea de a vedea ce s-a intamplat in spatele dvs.
  • Camerele cu vedere din fata si din spate ofera avantajul de a inregistra atat imaginea din fata, cat si din spatele masinii. Majoritatea accidentelor pe sosea se produc cu viteza mica si implica coliziuni din spate. Investitia intr-o camera de bord care ofera ambele vederi ar putea merita cheltuiala suplimentara in cazul in care sunteti implicat intr-un accident.
  • Camerele de bord cu vedere la cabina va ofera o vedere panoramica asupra a ce s-a intamplat in masina dvs. Utilizat mai ales in taxiuri si servicii auto, s-ar putea sa fie pe placul dvs. daca imprumutati o masina sau poate doriti sa va verificati propriile obiceiuri de conducere. Pe siteul bestautocam.ro gasiti mai multe despre camerele video auto si un top al celo mai bune modele.

De ce sa instalati o cameră de bord?

Le-ati vazut pe la stiri, emisiuni despre infractiuni si unele dintre materialele video chiar sunt virale pe social media. Si devin din ce in ce mai populare in randul soferilor din Marea Britanie. De fapt, din cercetarile pe care le-am efectuat, numarul celor care detin camere de bord a trecut de la 1% la 15% în doar 4 ani.

Sunt o modalitate eficienta de a vedea modul in care noi si altii conducem si sunt utile pentru a afla cine a fost de vina intr-un accident de masina. Si daca vreodata se defecteaza, camerele de bord pot actiona ca un tracker GPS care poate ajuta serviciile de urgenta sa va gaseasca si sa va scoata din necaz.

Daca banuiti ca ati fost victima unei fraude de tip accident contra bani, depunerea de dovezi cu ajutorul camerei de bord va poate ajuta sa primiti compensatiile corespunzatoare si sa impiedicati sa se repete acelasi lucru si cu altii.

Politia foloseste deja videoclipuri filmate cu camera de bord din masinile ei, iar materialele pe care le inregistreaza sunt adesea luate ca probe atunci cand ii urmaresc pe soferii indisciplinati sau periculosi.

Care este diferenta dintre o camera de bord si o cutie neagra pentru masini?

Atat camerele de bord cat si o cutie neagra (sau cutie telematica) ofera informatii valoroase despre calatoriile pe care le faceti in fiecare zi. In timp ce camerele de bord ofera o inregistrare vizuala a calatoriei dvs., o caseta telematica contine datele care va arata stilul de conducere.

Utilizarea combinata si pe scara larga a camerelor de bord si a cutiilor negre in viitor ar putea ajuta asiguratorii sa decida primele de asigurare.

Camerele de bord si politele de asigurare

Multe accidente auto sunt neclare. Daca exista vreo indoiala cu privire la vina si daca este cuvantul tau impotriva lor, filmarile inregistrate de o camera de bord pot ajuta la rezolvarea rapida a litigiului. Daca materialul video dovedeste ca cealalta parte a avut vina, este posibil sa nu fiti nevoit sa va platiti presupusa greseala sau daca ati platit deja, suma poate fi rambursata.

Dovada ar putea duce, de asemenea, la facilitarea reducerii primei de asigurare (NCD). Pe masura ce camerele de bord devin mai frecvente, acestea ar putea reduce primele de asigurare auto, reduc furtul si ar putea ajuta la descurajarea fraudei de asigurare.

camere-de-bord

O camera de bord va schimba modul in care conduceti?

Poate. Pe langa faptul ca deveniti mai experimentati pe drumuri, camerele de bord ar putea oferi, de asemenea, soferilor care inca invata, incepatori si celor care se intorc la volan, informații nepretuite despre ceea ce fac la volan.

Daca folositi semnalizarile gresit sau nu pastrati o distanta suficient de sigura fata de masina din fata dvs., o camera auto va poate ajuta sa scapati de orice obiceiuri proaste si sa imbunatatiti modul de a conduce pe soselele noastre in ansamblu.

Camerele de bord sunt una dintre cele mai utile inventii ale tehnologiei din masina, in special pentru cei care petrec mult timp la volan. Chiar daca sunteti un sofer atent si precaut, pot avea loc accidente si poate fi dificil sa rezolvati rapid revendicarile fara dovezi obiective.

Inregistrarile video facute de camera de bord va pot ajuta asiguratorul sa solutioneze un revendicare de creanta fara dificultati, lasandu-va sa va ocupati de lucrurile mai importante din viata dvs.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Maria

Maria

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei