Criteriul National

Campania umanitară ”Oameni Invizibili”-Constanța-o rază de umanitate şi speranţă!

decembrie 24
22:32 2015

o masa calda

În această perioadă specială a anului, Asociația ”Aura Ion ” și Asociația United Hands România și-au unit forțele și resursele pentru a desfășura două campanii umanitare cu scopul de a aduce tuturor o mică parte din ceea ce înseamnă cu adevărat spiritul Crăciunului.
Unul dintre proiectele comune pentru Constanța se intitulează ”Oameni Invizibili” şi vizează oamenii străzii din Constanța cărora le prinde bine o masă caldă în această perioadă rece a anului.
Pentru ca această campanie să aibă loc, aceste două asociaţii cât şi voluntarii implicaţi au reuşit să aducă în atenţie problema oamenilor străzii.
Campania umanitară, de într-ajutorare a avut în prim plan situaţia tragică a acestor oameni, fără ajutor, fără adăpost şi fără nicio speranţă!

Este inadmisibil ca în mileniul al treilea, atunci când îi întâlnim pe stradă, să nu le acordăm nimic, niciun pic de alinare, niciun pic de atenţie! Totodată, conştiinţa fiecăruia ar trebui formată în asemenea mod astfel că depăşirea anumitor bariere să fie un proces natural.

Într-adevăr, suntem educaţi de către societate şi de anumite convenienţe să privim mai mult la obiecte şi să nu mai preţuim omul. Cu atât mai mult, pe cei ce sunt fără o condiţie materială…De aceea, dincolo de hainele murdare, de aspectul fizic în faţa noastră, a celor ce formăm societatea civilă sunt şi aceste suflete năpăstuite ce aşteaptă ajutorul, aşteaptă o alinare.  
Nu uitati de ei Crăciunul aceasta, de omul invizibil, pe lângă care aţi trecut de atâtea ori până acum.Cu siguranţă că mulţi au rămas impresionaţi de reacţia acestora , dar şi de poveștile lor triste, sfâşietoare.
Voluntarii au reuşit tot ceea ce şi au dorit, adică oferirea unor mese calde, haine calduroase cât într un mod special crearea unei speranţe. Voluntarii au livrat aceste produse beneficiarilor în perioada 6-27 decembrie.
Astfel ei au luat acea atitudine plină de umanitate şi compasiune faţă de cei aflaţi în necazuri şi lipsuri, întingându-le o mână în aceste momente dificile.

În această campanie  intitulată atât de sugestiv, donațiile în bani se pot face în contul de la Banca Transilvania, cu mențiunea ”Constanța” : RO05BTRLRONCRT0298218501
www.auraion.co.uk
www.unitedhands.ro

De asemenea s-a reuşit să se strângă şi să se împartă şi saci de dormit, haine groase,medicamente atât de necesare oricărui om.

Persoana de contact a fost Dana Buda, cu  numărul de telefon 0762.304.627

În concluzie, fiecare a avut ceva de învățat din această experiență,iar promisiunea ce se leagă de viitor este aceea de a mai iniția asemenea proiecte, specifice ajutorării oamenilor străzii.

Menţionăm faptul că au existat o mulţime de persoane fizice şi agenţi economici ce , sub protecţia anonimatului au donat cu bucurie bani, obiecte etc şi în acest fel campania a avut o finalitate.

A fi om al străzii, nu este o alegere! Este o circumstanţă!De aceea, sensibilizaţi şi profund recunoscători pentru această campanie, redacţia ziarului Criteriul Naţional a dorit să scoată în evidenţă faptul că încă mai există umanitate, încă mai există solidaritate!

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo