Criteriul National

Cand se impun reparatii la cutia de viteze la camioane si autobuze

Cand se impun reparatii la cutia de viteze la camioane si autobuze
martie 30
10:02 2017

Autocamioanele si autobuzele sunt vehicule de dimensiuni impresionante menite sa transporte diferite tipuri de materiale, marfuri sau persoane. Pentru ca sunt vehicule foarte mari, manevrearea acestora necesita anumite cunostinte si responsabilitate maxima din partea soferului. Cutia de viteze este una dintre componentele esentiale ale autocamioanelor si autobuzelor care asigura functionarea impecabila si in siguranta a dispozitivelor.

Camioanele si autobuzele ce ruleaza pe soselele noastre sunt in general prevazute cu cutie de viteze automata sau cutie de viteze manuala. Aceste componente au rolul de a transmite si degaja puterea in roti, deci sunt componentele care regleaza viteza de rulare a autovehiculelor.

Defectiuni ce pot aparea la o cutie de viteze la camioane

Multe dintre defectiunile care apar la cutiile de viteze sunt cauzate fie de exploatare defectuoasa, fie de proasta intretinere, insa oricare ar fi motivul acestea trebuie reparate, pentru a beneficia de siguranta deplina in timpul functionarii.

  1. La camioanele cu cutie manuala, transmisia poate refuza sa se miste cand este apasata pedala de ambreaj si se actioneaza schimbatorul. Motivul pentru care poate aparea aceasta disfunctiune este nivelul scazut de lichid de transmisie.
  2. Prezenta in cabina a unui miros dulce de ars este un alt semn ca, cutia de viteze are o defectiune. Acest fenomen poate aparea din pricina supra-incalzirii transmisiei.
  3. Blocarea manetei de viteze din pricina lipsei de aer. Este o alta problema des semnalizata de soferii de autocamioane. Aceeasta situatie trebuie tratata cu mare raspundere pentru ca poate pune in pericol viata soferului.
  4. La camioanele cu cutie de viteze automata pot aparea vibratii pronuntate. Acest simptom poate fi din pricina unei defectiuni la convertizorul de cuplu.
  5. Aparitia golurilor de cuplu (patinajelor) poate fi un semn ca, convertizorul de cuplu nu functioneaza eficient.

Aceste defectiuni trebuie remeiate pentru ca autovehiculele – camioane, autobuze – sa poate fi corect si in siguranta exploatate.

Comentarii

Comentarii

Tags
Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo