Criteriul National

Cand se impun reparatii la cutia de viteze la camioane si autobuze

Cand se impun reparatii la cutia de viteze la camioane si autobuze
martie 30
10:02 2017

Autocamioanele si autobuzele sunt vehicule de dimensiuni impresionante menite sa transporte diferite tipuri de materiale, marfuri sau persoane. Pentru ca sunt vehicule foarte mari, manevrearea acestora necesita anumite cunostinte si responsabilitate maxima din partea soferului. Cutia de viteze este una dintre componentele esentiale ale autocamioanelor si autobuzelor care asigura functionarea impecabila si in siguranta a dispozitivelor.

Camioanele si autobuzele ce ruleaza pe soselele noastre sunt in general prevazute cu cutie de viteze automata sau cutie de viteze manuala. Aceste componente au rolul de a transmite si degaja puterea in roti, deci sunt componentele care regleaza viteza de rulare a autovehiculelor.

Defectiuni ce pot aparea la o cutie de viteze la camioane

Multe dintre defectiunile care apar la cutiile de viteze sunt cauzate fie de exploatare defectuoasa, fie de proasta intretinere, insa oricare ar fi motivul acestea trebuie reparate, pentru a beneficia de siguranta deplina in timpul functionarii.

  1. La camioanele cu cutie manuala, transmisia poate refuza sa se miste cand este apasata pedala de ambreaj si se actioneaza schimbatorul. Motivul pentru care poate aparea aceasta disfunctiune este nivelul scazut de lichid de transmisie.
  2. Prezenta in cabina a unui miros dulce de ars este un alt semn ca, cutia de viteze are o defectiune. Acest fenomen poate aparea din pricina supra-incalzirii transmisiei.
  3. Blocarea manetei de viteze din pricina lipsei de aer. Este o alta problema des semnalizata de soferii de autocamioane. Aceeasta situatie trebuie tratata cu mare raspundere pentru ca poate pune in pericol viata soferului.
  4. La camioanele cu cutie de viteze automata pot aparea vibratii pronuntate. Acest simptom poate fi din pricina unei defectiuni la convertizorul de cuplu.
  5. Aparitia golurilor de cuplu (patinajelor) poate fi un semn ca, convertizorul de cuplu nu functioneaza eficient.

Aceste defectiuni trebuie remeiate pentru ca autovehiculele – camioane, autobuze – sa poate fi corect si in siguranta exploatate.

Comentarii

Comentarii

Tags
Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo