Criteriul National

Care sunt avantajele marketingului online comparativ cu marketingul traditional

Care sunt avantajele marketingului online comparativ cu marketingul traditional
octombrie 30
18:50 2017

Spre deosebire de marketingul traditional, marketingul online are in centrul sau consumatorii si foloseste media online, cum ar fi site-urile, pentru a realiza comunicarea cu acestia. O agentie de marketing online cunoaste faptul ca marketerii si consumatorii au o importanta egala, ambele parti fiind implicate activ in procesul de marketing.

De asemenea, o agentie interactiva stie foarte bine ca publicitatea nu ar trebui sa transmita acelasi mesaj tuturor, motiv pentru care colectarea si centralizarea de date este foarte importanta. O agentie interactiva lucreaza ca sa inteleaga motivele pentru care clientii aleg anumite produse in detrimentul altora. Uneori, agentia foloseste informatiile colectate pentru a transmite mesaje personalizate prin e-mail marketing, mobile marketing sau podcasting. In marketingul interactiv, exista doua „unelte” foarte puternice: internetul si mesajul personalizat. Indiferent daca ai o companie de consultanta in marketing online sau doar doresti sa te promovezi in comunitatile online, este foarte important sa colectezi informatii si date despre fiecare consumator in parte.

Cel mai evident factor distinctiv al marketingului online, comparativ cu cel traditional, il reprezinta folosirea computerelor si a telefoanelor mobile pentru a face trafic pe internet. O agentie interactiva va facilita, prin crearea de site-uri si prin alte instrumente de marketing online, interactiunea dintre consumatori si marketeri. In cazul companiilor de marketing traditional, publicitatea se face prin mijloace de comunicare care nu permit un feedback imediat de la clienti. In schimb, o agentie interactiva foloseste internetul pentru a primi feedback instantaneu de la client si astfel poate imbunatati in timp real campaniile de marketing interactiv. De asemenea, pentru consumatori, internetul este mediul perfect, deoarece pot primi ce vor, atunci cand vor.

Printre avantajele pe care le ofera o agentie interactiva se numara:

– un control mai bun asupra mesajelor companiei;

– o comunicare eleganta;

– dezvoltarea potentialului afacerii online;

– un serviciu pentru clienti mai performant;

– avantaje in fata competitorilor;

– reducerea costurilor.

Marketingul online mai este cunoscut si sub numele de Web marketing, Marketing pe internet, Marketing digital sau Search engine marketing (SEM). O agentie interactiva foloseste instrumentele specifice marketingului online pentru a conecta organizatiile cu potentialii clienti si pentru a dezvolta business-ul mult mai rapid si mai eficient decat in cazul marketingului traditional sau al publicitatii clasice.

Marketingul online combina instrumentele creative ale internetului (dezvoltare, vanzari, publicitate, design), in acelasi timp concentrandu-se pe modele de afaceri de baza:

– marketing afiliat;

– e-commerce;

– cautari locale;

– site-uri generatoare de lead-uri (clienti potentiali).

In ultimii ani, marketingul online a depasit atat calitativ, cat si cantitativ marketingul traditional si se afla in continua crestere.

Printre avantajele oferite de marketingul online se numara:

analytics: rezultatele statistice eficiente sunt obtinute fara costuri suplimentare;

targetare demografica: consumatorii pot fi targetati din punct de vedere demografic mult mai eficient in mediul online decat in mediul offline;

optiuni multiple: printre uneltele folosite de o agentie interactiva in marketingul online se numara e-mail marketing, publicitatea Pay-per-click (PPC) si integrarea cautarilor locale (de exemplu, prin Google Maps);

confort si flexibilitate: consumatorii pot achizitiona produse si servicii dupa bunul lor plac, in timpul liber;

costuri scazute: cu un buget de marketing online similar unuia traditional, poti ajunge la mult mai multi potentiali clienti.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo