Criteriul National

Care sunt cei mai importanți pași în vederea optimizării SEO a unui site pentru firmă de curățenie?

Care sunt cei mai importanți pași în vederea optimizării SEO a unui site pentru firmă de curățenie?
mai 05
16:17 2020

Dacă doriți o prezență online care să se adreseze tuturor clienților vizați, va trebui să acordați atenția cuvenită tuturor aspectelor esențiale pentru o prezentare cât mai actuală și mai detaliată a afacerii voastre.

Iată mai jos care sunt cele mai importante elemente, ce trebuie să fie bifate:

  • În primul rând va trebui să solicitați ajutorul unei firme de web design care să vă ajute să realizați un site cu o grafică cât mai prietenoasă și un conținut cât mai atrăgător pentru clienții pe care doriți să îi targetați.
  • Acordați o atenție sporită experienței utilizatorilor și faptului că cele mai multe accesări au loc astăzi de pe dispozitive mobile. Toți clienții care consultă o pagină sau site-ul, indiferent de gradul de experiența cu mijloacele de informare de pe internet, trebuie să poată naviga cât mai ușor în site.
  • Optați pentru o structurare cât mai clară și mai detaliată a site-ului, care să permită  motoarelor de căutare să înțeleagă mai bine site-ul și care să ajute clienților să se orienteze în site și să ajungă rapid la informația și detaliile pentru care v-au accesat.
  • Acordați o mare atenție calității conținutului afișat. Este foarte important ca textele de prezentare să fie clare, scrise corect, cât mai amănunțite, să facă o impresie bună. Nu puteți spune că promovați curățenia și ordinea, dacă site-ul vostru este un amalgam nediferențiat de informații. Alegeți imagini reprezentative, care să ajute clientul să identifice mai ușor serviciul dorit și care să se încarce repede.
  • Nu uitați de exigențele impuse de algoritmii motoarelor de căutare de pe care știți că va fi accesat site-ul vostru. Dacă nu le respectați, puteți să fiți penalizați și să ajungeți mult mai greu pe pagina și în poziția dorită. Pentru piața din România motorul de căutare utilizat în proporție de peste 90% este Google.
  • Apelați la o agenție SEO specializată, care să vă ajute să aveți un site cât mai bine pus la punct din toate punctele de vedere, care să obțină o vizibilitate cât mai bună și un trafic care să producă conversia dorită.
  • Apelați și la forme de publicitate plătită. Orice strategie SEO pentru site firme de curățenie începe să producă rezultate abia după șase luni. De aceea, chiar dacă nu face parte direct dintre măsurile SEO, apelarea la publicitate plătită prin Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. etc. contribuie și ea la o mai bună vizibilitate și la o rankare mai bună.

Vezi articolul complet: Care sunt cei mai importanți pași în vederea optimizării SEO a unui site pentru firmă de curățenie?

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul

Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul