Criteriul National

Care sunt cele mai aglomerate drumuri din Romania si cum se pot evita atunci cand traficul este infernal

Care sunt cele mai aglomerate drumuri din Romania si cum se pot evita atunci cand traficul este infernal
martie 12
17:52 2018

In perioada concediilor sau in zilele de weekend, majoritatea romanilor pleaca din localitile in care isi traiesc vietile, cautand momente de relaxare. Tocmai de aceea, aglomeratia din orase se transfera pe drumurile nationale si pe autostrazile patriei. Traficul pe DN1 poate sa devina un adevarat chin, autostrazile catre mare sau catre Pitesti ajung si ele extrem de aglomerate iar frustrarea poate sa puna stapanire pe orice sofer in cazul in care isi mareste perioada de calatorie cu cateva ore. Tocmai de aceea, o informare corecta si luarea unor decizii intelepte inainte de o calatorie sunt extrem de importante.

Care sunt cele mai aglomerate drumuri din Romania si cum se pot evita perioadele extreme?

Cei de la i-drpciv.ro ofera informatia conform careia Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a facut un top al celor mai tranzitate drumuri. Cum era de asteptat, drumurile care au directa legatura cu Bucurestiul pot ajunge pline pana la refuz, insa nu traficul pe Valea Prahovei pune cele mai multe probleme de-a lungul anului. Conform CNADNR, topul celor 5 drumuri extrem de tranzitate este urmatorul:

  • DN1 Bucuresti-Otopeni. Drumul National 1, care face legatura intre Bucuresti si Nord Vestul tarii are momente in care este extrem de aglomerat. Cauza aglomeratiei este, cel mai adesea, soseaua de centura a Bucurestiului, pe unde zilnic circula nu mai putin de 65000 de masini. Pentru a evita perioadele foarte aglomerate, este bine sa se urmareasca sectiunile de infotrafic ale site-urilor de profil.
  • DN2A. Este drumul care leaga orasele Urziceni de Constanta si care atrage zilnic 36000 de autovehicule. Aceasta este o medie insa, in conditiile in care perioada de vara poate sa aduca un numar mult mai mare. Cea mai aglomerata portiune este cea de 9 km, care precede intrarea in Constanta.
  • Zona Ploiesti-Buzau de pe DN1. Revenind la DN1, poate fi descoperita o alta zona foarte aglomerata, intre Pliesti si Buzau. Cu 33000 de masini zilnic, cei 7 km situati intre DN1A si DN1B pot sa fie extrem de neplacut de parcurs.
  • Autostrada A1. Este singura autostrada care poate sa devina foarte aglomerata, iar zona unde se intalnesc adeseori blocaje este cea de la iesirea din Bucuresti. Media de 32000 de masini zilnic poate sa fie dublata cu usurinta in momentele in care bucurestenii pleaca in vacante.
  • DN2 la intrarea in Buzau. Este cel de-al 5-lea cel mai aglomerat drum national si desi este unul dintre cele mai bine ingrijite drumuri din tara, este tranzitat de foarte multe masini si poate duce la blocaje.

Solutiile pe termen lung pentru rezolvarea problemelor de acest fel sunt date de largirea tronsoanelor foarte aglomerate. Pe termen scurt insa, verificarea sectiunilor de infotrafic Valea Oltului si in general, informatiile legate de drumul ce urmeaza a fi parcurs, pot sa ajute extrem de mult.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Pericolul autocrației din Europa - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Motto ”Democraţia este nonautocraţie, contrariul perfect al autocraţiei. Aceasta înseamnă că democraţia denotă un sistem politic caracterizat prin refuzul puterii personalizate, a puterii asupra cetăţenilor. Puterea nu este «proprietatea» nimănui. Aşadar, conducătorii vor deţine această funcţie ca urmare a desemnării libere, neîngrădite, de către cei care urmează să fie conduşi. Cu alte cuvinte, oricând puterea celorlalţi de a desemna pe cineva este contrafăcută sau anihilată pentru că dezacordul este zădărnicit ori nu ni se oferă alternative – democraţia este ucisă chiar când începe să funcţioneze.”

definiţie de Giovanni Sartori

Recursul emoțional al tuturor teoriilor conspirației reziduale, care se multiplică și iau amploare duce la instabilitate. Totul se metamorfozează, iar formele de impunere, de guvernare își pierd din atribuțiile esențiale. Mecanismul este unul atent monitorizat , dar pretutindeni au apărut chiar unii ce se erijează în „specialiști” care, foarte bine și temeinic pregatiți au drept obiectiv propagarea acestor forme autoritare de impunere a sclaviei postmoderniste în ”adevăruri indubitabile” care se află și nu se elimină decât până la următoarea formă. De fapt, fără să ne mai ferim de cuvinte, tot acest angrenaj face parte din proiectul denumit The New Order, despre care se cunosc foarte puține aspecte.

Mecanismul presupune un efort corelat, susținut, pe deplin integrat în structurile fiecăruia dintre noi, îndeosebi în cele psiho-somatice, în care acești „apologeți ai Noii Ordini” fac eforturi susținute și doresc să-i acceptăm cu toate idiosincraziile lor.
Totuși, dacă de la naștere am primit de la Dumnezeu daruri și haruri precum inteligența, intuiția, analiza, comparația,evaluarea etc ca metode chiar și gradul de receptivitate al nostru poate să ne dea semnale puternice. O importanță aparte, din stadiul de zvon până la cel de informație pe deplin asumată, conștientizată și reverificată ne revine pe deplin, ad integram.Totul se poate lumina, se poate limpezi, numai cercetând cu atenție, argumentând sau identificând cauzele și mai apoi, descoperind chiar ” firul roșu”, în toată splendoarea și eficacitatea, simplitatea sa.

Din capul locului vă spun că nu am pretenția că le-aș fi descoperit recent sau discutat în premieră. Suma totală de elemente care alcătuiesc acest tablou aflat mereu în mișcare poate surprinde pe absolut oricine. Însă, nu fac apologia vreunei direcții sau regimuri (de orice natură),ci, doresc doar să vă semnalez pericolele mascate foarte bine de către „înalta clasă” care are scopul bine conturat de a ne îngrozi și a ne asupri în continuu.

În cele ce urmează, urmând „politica pașilor mărunți” am să vă expun, câte ceva din trend-ul general, pe deplin meschin al actualei cât și viitoarei configurații a ceea ce denumim a fi construcție cu caracter politic, guvernamental.
Toate acestea se petrec chiar sub ochii noștri, ai tuturor celor care viețuim pe aceste meleaguri. Sumă de evenimente necesită o tratare mult mai amplă, chiar mai serioasă, dar din lipsă de timp ,energie și spațiu,voi încerca să rezum sau să realizez un fel de frescă, fără a avea la dispoziție vreo culoare sau opinie vehiculată, interpretată sau răstălmăcită.…...

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu