Criteriul National

Care sunt cele mai bune variante de a calatori pentru un Brasovean?

Care sunt cele mai bune variante de a calatori pentru un Brasovean?
februarie 06
01:07 2018

Desi este cel de-al 7-lea oras din Romania ca numar de locuitori, Brasovul inca nu are un aeroport functional, asadar, optiunile de calatorie ale brasovenilor sunt oarecum limitate. Este adevarat ca aeroportul este in constructie si planurile sunt mari, insa Autoritatea Judeteana nu dispune de toate fondurile necesare pentru a duce la bun sfarsit acest proiect, asadar, s-ar putea sa mai fie de asteptat pana cand primul calator va zbura din Brasov.

Lipsa aeroportului nu ii face pe Brasoveni sa renunte la a calatori, ba din contra. Conform celor de la transport-bv.ro, locuitorii din acest judet se afla printre cei mai activi atunci cand vine vorba despre calatorii, indiferent ca este vorba despre turism intern sau extern.

Care sunt cele mai bune optiuni pentru calatorie pe care le are un Brasovean?

Exista destul de multe variante, incepand cu automobilul propriu, continuand cu inchirieri de microbuze sau autocare si terminand cu calatoriile pe linia ferata sau cu autocare ale firmelor de transport. Fiecare vine cu avantaje si dezavantaje:

1. Masina personala. Este cea mai la indemana varianta si este cea care este adoptata cel mai des. Problema apare in momentul in care trebuie sa calatoreasca mai multe persoane, deoarece calatoria cu mai multe masini poate sa devina destul de costisitor. E De asemenea, in momentul in care se paraseste tara cu masina personala pot aparea multe costuri legate de parcari, taxe de autostrada, etc.

2. Trenul. Este o varianta de calatorie atractiva, care ofera un aer nostalgic. Este foarte placut sa calatoresti cu trenul aproape oriunde in Europa, insa in Romania aceasta solutie poate fi destul de neplacuta. De regula, viteza medie cu care circula un tren este de 50 de km pe ora, iar aceasta poate sa aiba de suferit daca sunt conditii meteo nu tocmai placute sau daca apar situatii neprevazute. De cele mai multe ori, aceste situatii neprevazute apar.

3. Inchirieri microbuze Brasov. Exista din ce in ce mai multe firme care ofera inchirieri microbuze Brasov sau chiar autocare. Pare exagerata inchirierea unor vehicule atat de mari, insa daca se doreste calatoria intr-un grup mare, este o varianta mai mult decat atractiva. O astfel de solutie este rapida, este ieftina atata vreme cat numarul de persoane care calatoresc este unul suficient de mare, ofera suficient loc de bagaje pentru toata lumea si este foarte confortabila. In ultima vreme, firmele care inchiriaza astfel de vehicule se focuseaza pe achizitia unor modele din ce in ce mai noi si mai bine dotate.

4. Calatoria pana la primul aeroport. Exista aeroporturi in apropiere, sau cel putin relativ in apropiere: Otopeni, Sibiu sau Targu Mures iar firmele de transport ofera posibilitatea de a ajunge pana la acestea. Pentru calatoriile in strainatate, o astfel de solutie pare a fi o varianta foarte buna, insa costurile nu sunt intotdeauna cele mai mici, adaugandu-se atat costurile de transfer, cat si cele pentru biletele de avion. Evident, daca se opteaza pentru calatorii planificate din timp, biletele de avion pot fi foarte atractive.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu