Criteriul National

Cartile de vizita a 10 celor mai cunoscuti oameni din lume

Cartile de vizita a 10 celor mai cunoscuti oameni din lume
iulie 17
14:42 2017

Cartea de vizita este elementul esential al prezentarii unui CEO si al primei impresii pe care o lasa asupra celorlalti. Aceasta nu are rolul de a transmite toate informatiile despre tine sau business-ul tau, ci doar sa prezinte o imagine profesionista pe care oamenii sa o retina. Este recomandat sa o oferi la inceputul unei intalniri de afaceri pentru ca interlocutorul sa iti retina numele tau si al companiei, si la finalul conversatiei, in cazul unei intalniri sociale.

O carte de vizita bine realizata trebuie sa cuprinda:

    • Numele firmei, logo-ul si sloganul
    • Numele si prenumele detinatorului

 

  • Functia

 

  • Datele de contact: adresa, telefon, website, adresa de mail

Atunci cand iti construiesti cartea de vizita trebuie sa ai in vedere:

  • Design-ul care trebuie sa fie cat mai simplu si elegant totodata si sa determine interlocutorul sa o pastreze. De asemenea, trebuie sa reprezinte business-ul respectiv si aria de activitatea a persoanei careia ii apartine.

Alege cat mai putine culori; e de preferat sa optezi pentru cele existente deja in logo. Dimensiunea textului trebuie sa il faca pe acesta vizibil si sa se incadreze bine in spatiul oferit de cartea de vizita. Alege pentru text un font usor descifrabil si in armonie cu tipul afacerii pe care o desfasori, recomandat in nuanta de negru, pentru a fi mai vizibil.

  • Materialul este un alt aspect de care trebuie sa tii cont. Opteaza pentru un carton de calitate, care nu se indoaie sau deterioreaza cu usurinta.  
  • Originalitatea. Cauta inspiratie de design pentru cartea ta de vizita, dar nu copia. Aceasta trebuie sa fie sugestiva pentru business-ul tau. Incearca sa exprimi intr-un mod cat mai original esenta afacerii tale, caci doar asa va deveni recognoscibila.

10 carti de vizita ale celor mai faimosi oameni din lume

Hillary Clinton

hillary clinton

Barack Obama

obama

Vladimir Putin

putin carte de vizita

Steve Jobs

steve jobs

Mark Zuckerberg

mark


Evan Williams

twitter

Bill Gates

bill gates


Houdini

houdini

 

Albert Einstein

einstein

Adolf Hitler

hitler

Comentarii

Comentarii

Tags
Share

Despre autor

Miruna A

Miruna A

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro