Criteriul National

Cât timp pierd angajaţii de formaţie umanistă efectuând task-uri bazate pe cifre?

Cât timp pierd angajaţii de formaţie umanistă efectuând task-uri bazate pe cifre?
mai 05
11:28 2017

De ce sunt nevoiţi angajaţii de pe posturile umaniste sa se preocupe de documente, de formule matematice, de statistici ale activităţii organizaţiei si aşa mai departe? De ce cade în sarcina celor cu o educaţie, o formaţie si aptitudini într-un sens anumite task-uri şi de ce toată activitatea internă trebuie să fie atât de anevoioasă?

Se estimează că până la zece procente din timpul de lucru este ocupat de astfel de activităţi, sau că sunt alocate activităţilor repetitive şi muncii de sisif, până la urmă. Poate că acest timp ar fi fost pierdut oricum cu alte chestiuni, dar, privind pe termen lung şi luând în calcul pierderile financiare şi gradul de motivaţie a angajaţilor, aceasta reprezintă o problemă.

Când angajaţii scapă de surplusul de activitate

Atunci când managementul ia decizia externalizării serviciilor IT, precum şi decizia eficientizării comunicării interne în cadrul companiei, lucrurile bune nu întârzie să apară – după o perioadă scurtă de timp în care implicarea şi răbrarea trebuie să fie amândouă mari.

Este vorba că se poate apela la o echipă interdisciplinară de IT care să ofere consultanţă şi suport firmei care, în sfârşit, se pot concentra pe realizarea activităţilor pe care le stăpânesc, pe care le le preferă şi pentru care s-au angajat.

“Mai puţine documente” este mereu o veste bună pentru orice companie din orice sector de activitate (mai puţin din domeniile de drept, cele de arhivă ş.a.m.d.).

Cum se poate ţine contabilitatea într-o companie

Privind de partea cealaltă, cei cu abilităţi în ale contabilităţii, angajaţi pe postul de contabili, de experţi contabili, nu îşi doresc nicidecum externalizarea serviciilor de contabilitate, încât acest lucru rezultă în disponibilizarea lor. Aceştia vor doar să presteze o muncă folosindu-se de instrumente adaptatate prezentului. De aceea se dezvoltă programe de contabilitate de la Ciel Romania care sunt uşor de obţinut, datorită tarifelor convenabile percepute şi fiabilităţii lor.

Acele procente economisite din timpul de lucru şi acea calitate şi anvergură a datelor obţinute pot fi folosite pentru a oferi companiei o şi mai mare plusvaloare. Practic, plusvaloarea creată de angajaţi este generatoare de venit şi, de ce nu, de profit pentru companie. Pe de altă parte, fidelizarea angajaţilor este mult mai uşor de obţinut dacă aceştia sunt motivaţi.

Aşadar, după principiul “Daţi-i Cezarului ce-i al Cezarului”, este mult mai bine ca angajaţii de formaţie umanistă să se concentreze pe domeniul lor de expertiză, iar ceilalţi să aibă la îndemână tool-urile necesare unei desfăşurări facilitate.

Un simplu exemplu: o companie de impresariat artistic nu ar mai trebui să se complice cu angajarea specialiştilor IT sau cu neplacerile cauzate de întârzierile rapoartelor contabile. Dacă nu fac acest lucru, au două opţiuni: ori însărcinează specialiştii de PR să facă şi altceva, ori iau cele două decizii de mai sus, şi poate şi altele.  

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Miruna A

Miruna A

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo