Criteriul National

Câte calorii ar trebui să mănânci pe zi pentru a slăbi?

Câte calorii ar trebui să mănânci pe zi pentru a slăbi?
august 09
15:43 2021

O calorie este o unitate care măsoară energia. Caloriile sunt de obicei utilizate pentru a măsura conținutul energetic al alimentelor și băuturilor.

Pentru a slăbi, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arde corpul tău în fiecare zi.

Câte calorii ar trebui să mănânci în medie?

 

Răspunsul la această întrebare depinde de numeroși factori, inclusiv vârsta, înălțimea, greutatea actuală, nivelul de activitate și sănătatea metabolică, printre alții.

Când încercați să pierdeți în greutate, o regulă generală este reducerea aportului de calorii la 500 de calorii mai puține decât are nevoie corpul pentru a vă menține greutatea actuală.

Vezi aici Tabelul de calorii pe alimente

Acest lucru vă va ajuta să pierdeți între 0,45 kg și 1 kg de greutate corporală pe săptămână.

Mai jos sunt intervalele medii de calorii care iau în considerare acești factori.

Femei

  • Femeia medie, moderat activă, cu vârste cuprinse între 26 și 50 de ani, trebuie să mănânce aproximativ 2.000 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și 1.500 de calorii pe zi pentru a pierde aproximativ 1 kg de greutate pe săptămână.
  • Femeile care sunt active și merg mai mult de 3 km pe zi, vor trebui să consume zilnic 2.200 de calorii sau mai mult pentru a-și menține greutatea și cel puțin 1.700 de calorii pentru a pierde 0,45 kg – 1 kg de greutate pe săptămână.
  • Femeile tinere de la vârsta de 20 de ani au nevoie de calorii mai multe. Aproximativ 2.200 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea.
  • Femeile cu vârsta peste 50 de ani necesită în general mai puține calorii. Femeia medie moderat activă de peste 50 de ani are nevoie de aproximativ 1.800 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și de 1.300 de calorii pe zi pentru a pierde 0,45 kg pe săptămână.

Aceste estimări nu se aplică femeilor însărcinate sau care alăptează, deoarece acestea au nevoie de calorii semnificativ mai mari.

 
body line slim pack

Alege PACHETUL COMPLET DE SLĂBIRE RAPIDĂ DE LA BODY LINE și obiectivul tău de a slăbi poate fi atins mai ușor

Bărbați

Bărbatul mediu, moderat activ, cu vârste cuprinse între 26 și 45 de ani, are nevoie de 2.600 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și de 2.100 de calorii pe zi pentru a pierde între 0,45 kg – 1 kg pe săptămână.

Bărbații activi care parcurg mai mult de 3 km pe zi pot necesită 2.800-3.000 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și 2.300-2.500 de calorii pe zi pentru a pierde 1 kg de greutate pe săptămână.

Tinerii cu vârste cuprinse între 19 și 25 de ani au nevoie de energie mai multă. Aceștia necesită în medie 2.800 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și până la 3.000 dacă sunt activi.

Pentru a pierde aproximativ 1 kg pe săptămână, bărbații tineri cu activitate moderată ar trebui să consume zilnic 2.300-2.500 de calorii.

Nevoile de energie scad pe măsură ce bărbații îmbătrânesc.

Între 46 și 65 de ani, bărbații moderat activi au nevoie în medie de 2.400 de calorii pe zi.

După 66 de ani, necesarul mediu de calorii al bărbatului scade la aproximativ 2.200 de calorii pe zi.

Copii

Copiii au nevoie de calorii variabile în funcție de vârstă, creștere și nivel de activitate.

În timp ce copilul mediu necesită 1.200-1.400 calorii pe zi, adolescentul mediu activ necesită 2.000-2.800 calorii pe zi.

Băieții adolescenți activi necesită și mai mult.

Copiii care cresc și se dezvoltă normal și desfășoară activități fizice regulate nu trebuie să numere calorii. Când li se oferă o gamă largă de opțiuni sănătoase de a mânca, cei mai mulți copii activi moderat, mănâncă în mod natural cantitatea de mâncare necesară organismului lor.

Prin urmare, câte calorii aveți nevoie pe zi depinde dacă doriți să mențineți, să pierdeți sau să câștigați în greutate . Precum și diferiți alți factori, cum ar fi sexul, vârsta, înălțimea, greutatea actuală, nivelul de activitate și sănătatea metabolică.

Reducerea caloriilor nu înseamnă să te înfometezi.

Câteva modificări simple ale dietei și ale stilului de viață, inclusiv exercițiile fizice, hidratarea corespunzătoare și creșterea aportului de proteine, vă pot ajuta să pierdeți în greutate și să vă simțiți mulțumiți.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul

Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul