Criteriul National

Cauta cel mai bun suport auto de bicicleta pentru o calatorie completa

Cauta cel mai bun suport auto de bicicleta pentru o calatorie completa
martie 15
12:32 2017

suporturi bicicleteMersul pe bicicleta a devenit unul dintre mijloacele de transport preferate de catre multi dintre noi. Am inlocuit masina sau metroul, am gasit o metoda relaxanta de a face sport si o purtam cu noi pretutindeni si oricand. Fie vara, fie iarna, bicicleta este aliatul perfect impotriva sedentarismului si nu numai – pedalatul a devenit una dintre cele mai placute activitati pe care le putem face in aer liber. In natura, pe strazile aglomerate, pe faleza marii, pe culmile muntilor, impreuna cu prietenii sau singuri, cu castile in urechi, este cert ca o bicicleta este un must have in casele multora dintre noi.

In momentul in care alegi sa iti iei bicicleta in calatoriile tale, ai nevoie de suporturi auto de calitate, care sa asigure siguranta acesteia , fara sa te temi ca s-ar putea sa o pierzi, asa cum se poate intampla in cazul sistemelor de prindere improvizate.

Impartirea cea mai simpla a suporturilor auto pentru bicicleta este facuta in functie de modul de prindere pe masina; astfel, avem:

  • Suport auto pentru bicicleta cu fixare pe plafonul masinii, cu ajutorul barelor transversale

  • Suport auto pentru bicicleta cu prindere pe portbagaj, cu ajutorul suportului pe haion

  • Suport auto pentru bicicleta cu prindere prin carligul de remorcare


Veloteca, unul dintre cele mai cunoscute magazine de biciclete din Bucuresti, ofera clientilor sai solutii pentru orice tip de suport auto pentru bicicleta si-ar dori, acestea fiind de cea mai buna calitate. In plus, gama lor dispune si de suporturi auto pentru biciclete cu prindere de roata de rezerva, care sunt destinate doar autoturismelor off-road si SUV, echipate cu roata de rezerva la exterior, pe haion. De asemenea, pentru alegerea unui suport auto pentru biciclete, trebuie sa ai in vedere numarul bicicletelor pe care vrei sa le transporti. Cu variantele enumerate mai sus poti transporta intre 1 si 4 biciclete pe masina, in functie de caz.


Suportul auto pentru biciclete cu montare pe plafonul masinii este unul dintre cele mai cautate, oferind foarte multe avantaje ciclistilor. In primul rand, trebuie stiut ca acesta fixeaza masinile individual, fiecare bicicleta avand suportul; aceasta modalitate favorizeaza vizibilitatea totala in spate si permite folosirea carligului de remorcare – asta in cazul unor evenimente neprevazute pe traseu. De asemenea, acest tip de suport auto pentru biciclete, ofera flexibilitate, putandu-se monta pana la 6 biciclete, in cazul in care plafonul masinii permite, astfel incat nu va trebui sa investesti intr-un suport de 3 sau 4 biciclete in ideea ca poate vreodata veti fi mai mult de doi biciclisti in masina; in plus, prietenii tai isi pot monta suporturile pe barele masinii tale si invers, atunci cand e cazul (cu conditia ca sistemele de prindere sa fie compatibile cu barele).


Suporturile auto de biciclete cu prindere de portbagaj sunt foarte usor de montat pe usa din spate a masinii si permit transportul a 2-3 biciclete. Ele se ataseaza cu ajutorul suportului de haion, prin intermediului unui sistem de carlige rigide sau de chingi, insa trebuie avut in vedere faptul ca nu toate autoturismele sunt compatibile cu ele, deci trebuie sa gasesti kitul special pentru masina ta. Pentru asta e nevoie sa consulti lista producatorului cu autoturismele pentru care a conceput astfel de suporturi de biciclete. In cazul in care schimbi masina, nu trebuie sa achizitionezi decat un nou kit compatibil, caci suportul de biciclete poate fi refolosit.
Spre deosebire de celalalt tip de suport auto pentru biciclete, acesta nu permite soferului sa aiba vizibilitate maxima in spatele masinii, bicicletele se murdaresc mai usor, iar atunci cand ai nevoie sa umbli in portbagaj, trebuie sa dai bicicletele jos pentru a nu strica balamalele usii.


Suporturile auto de biciclete cu prindere prin carligul de remorcare sunt construite din aluminium si permit transportul maxim a 4 biciclete. Montajul este simplu si rapid, aceasta varianta fiind foarte convenabila pentru cei care calatoresc destul de mult. O bicicleta se aseaza cu ghidonul intr-o parte, urmatoare cu ghidonul in partea opusa si tot asa. De asemenea, ele nu afecteaza negativ consumul de combustibil. Unele suporturi de biciclete montate pe carligul de tractare pot bascula, oferindu-ti acces la portbagaj fara sa demontezi bicicletele. Este recomandat sa folosesti curele pentru asigurarea bicicletelor intre ele, eliminand astfel posibilitate de frecare intre partile componente. Unele modele premium de suporturi de biciclete pe carligul de remorcare se pot conecta la instalatia electrica, pentru luminile de pozitie si stopurile de frana. Nu uita ca, pentru a folosi remorca in acelasi timp cu acest gen de suport, trebuie sa cumperi un adaptor apecial.


Veloteca este locul unde ciclisti pasionati te vor indruma cum sa alegi cel mai bun suport de biciclete auto, in functie de nevoile pe care le ai si de tipul de masina pe care il detii. Totul pentru ca bicicleta sa nu fie niciodata lasata acasa!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andreea Paul

Andreea Paul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul