Criteriul National

Ce metode de promovare online poti folosi pentru afacerea ta?

Ce metode de promovare online poti folosi pentru afacerea ta?
aprilie 21
15:05 2017

agentie_seo_iagency

Este posibil ca o afacere sa aiba succes in zilele noastre fara sa investesti bani in marketing online? Raspunsul este nu. Orice afacere are nevoie si de promovare online, iar aceasta poate fi realizata in mai multe moduri, de catre toate persoanele din companie, indiferent daca sunt simpli angajati sau web designeri.

De asemenea, este foarte important ca serviciul sau produsul oferit sa fie de calitate, deoarece aceasta reprezinta fundamentul recenziilor si parerilor pozitive.

In societatea contemporana, promovarea online este absolut necesara si decide viitorul unei afaceri online. De aceea, ne-am gandit sa iti enumeram cateva metode eficiente de promovare pentru afacerea ta:

1. Apeleaza cu incredere la email marketing

Marketingul prin e-mail este o modalitate excelenta de a pastra legatura cu clientii si cu utilizatorii care iti pot deveni clienti. Retine faptul ca 91% dintre utilizatori isi verifica e-mailurile in fiecare zi. De asemenea, utilizatorii interactioneaza zilnic cu aproximativ 11 branduri prin e-mail (in comparatie cu 9 branduri pe Facebook si mai putin de 8 branduri pe Twitter). De aceea, email marketingul este un mediu foarte puternic, iar atunci cand este folosit corect, este extrem de eficient.

Exista multe tipuri de newslettere pe care le poti trimite prin email clientilor. Totul depinde de afacerea pe care o ai si de continutul pe care il creezi. Poti trimite newslettere care informeaza utilizatorii despre promotii speciale, despre produse noi, despre actualizari sau despre postari noi pe blog.

Indiferent de tipul de newsletter pe care decizi sa il trimiti, ai grija sa il trimiti regulat. Astfel, vei obisnui utilizatorii cu faptul ca periodic trebuie sa primeasca un newsletter din partea ta si exista mari sanse sa ii fidelizezi.

2. Nu subestima puterea retelelor sociale

Trebuie sa iti adaptezi tipul de promovare online al afacerii tale in functie de retelele sociale pe care iti promovezi mesajul. Inainte de a configura orice cont de social media, gandeste-te la ce vrei sa transmiti. Apoi, trebuie sa concepi o strategie potrivita si sa te concentrezi pe furnizarea unui continut de calitate, interesant pentru publicul tau tinta.

Iata cum poti folosi platformele social media pentru a-ti promova online afacerea:

– posteaza lucruri interesante, curiozitati si diferite alte informatii intr-un mod usor amuzant. De asemenea, poti realiza o postare in care fanii paginii tale sa iti puna intrebari, iar tu sa le raspunzi. Astfel, iti poti dezvolta relatia cu acestia si le poti arata ca iti pasa de parerea lor.

– nu posta informatii despre actualizarea produselor pe Instagram, lucrurile de acest gen ar trebui postate mai degraba pe Facebook sau pe Twitter. Dupa cum spune si Gary Vaynerchuk: „Continutul este rege, dar contextul este Dumnezeu”.

– urmeaza regula unu-sapte. Aceasta regula consta in faptul ca doar una din sapte postari publicate ar trebui sa faca referire la promovarea afacerii tale. Restul de sase se pot concentra pe impartasirea unui continut valoros pentru publicul tinta.

3. Apeleaza si la recenzii online

Comentariile si recenziile pozitive ale clientilor sunt foarte importante si au un impact mare in mediul online. Ele te pot face lider de piata. Cum faci sa le obtii?

In primul rand, asigura-te ca oferi servicii sau produse de calitate. Astfel, vei avea clienti multumiti care isi vor dori sa impartaseasca si altora experienta lor cu brandul tau. Tine minte: toata lumea are o parere si abia asteapta sa o spuna si altora.

Incurajeaza-ti clientii ca dupa o comanda sa vorbeasca despre produsele sau serviciile tale, atat pe site, cat si pe Facebook. Vei vedea cum recenziile si comentariile pozitive nu se lasa prea mult asteptate.

4. Alatura-te unor comunitati online relevante pentru afacerea ta si contribuie la dezvoltarea lor

Fiecare industrie are comunitati online unde persoane avizate isi impartasesc cunostintele, experienta si sfaturile. Ar trebui sa te alaturi si tu unei astfel de comunitati din domeniul in care activezi, cum ar fi grupurile de experti de pe LinkedIN, comunitatile Google+ sau grupurile de pe Facebook destinate industriilor.

Credibilitatea este foarte importanta atunci cand vorbim de promovarea online. Pe langa faptul ca postezi continut ce face referire la afacerea ta, ar trebui sa contribui alaturi de ceilalti si sa raspunzi intrebarilor adresate de catre utilizatori.

Daca te implici si faci acest lucru, poti deveni un membru cunoscut al grupurilor si poti fi perceput ca expert in domeniul in care activezi. Asta inseamna ca utilizatorii vor avea incredere in tine si in brandul tau si iti vor cauta cu interes afacerea.

5. Incearca si Youtube-ul

YouTube este o modalitate simpla si gratuita de a distribui videoclipuri prin care iti poti promova online afacerea. In cazul in care nu creezi o reclama virala, concentreaza-te pe publicarea unui continut valoros, pe care oamenii sa isi doreasca sa il vada.

6. Poate cel mai important pas in promovarea online este optimizarea SEO

In timp ce toate sugestiile si metodele de promovare online de mai sus se refera la modul in care te adresezi si interactionezi direct cu clientii si cu utilizatorii, optimizarea SEO se refera la metodele prin care poti face ca respectivele persoane sa iti gaseasca site-ul cat mai usor. Mai exact, se refera la tehnicile prin care poti aparea cat mai sus in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare.

Optimizarea SEO este absolut fundamentala in reusita oricarui business online. Aceasta practica vizeaza pregatirea site-ului tau si a continutului pentru motoarele de cautare. Realizata cu seriozitate de catre experti in domeniu, strategia de optimizare SEO te poate duce pe culmile succesului si iti poate creste profiturile.

Pentru a fi sigur ca afacerea ta beneficiaza de o strategie SEO eficienta, exista mult prea multe aspecte de care ar trebui sa te ocupi singur. De aceea, indicat este sa apelezi la o agentie SEO profesionala, cu experienta in domeniu, care iti poate oferi rezultatele pe care ti le doresti.

In incheiere, nu uita aceste reguli legate de promovarea online:

– apeleaza la experti in domeniu care sa realizeze o strategie SEO eficienta pentru afacerea ta;
– este foarte important sa livrezi produse sau servicii de calitate clientilor tai. Doar asa te poti asigura ca vei primi recenzii si comentarii pozitive;
– clientii multumiti iti vor promova eficient afacerea, prin recomandarile pe care le vor face cunoscutilor si internautilor;
– concentreaza-te pe livrarea unui continut de calitate, adaptat in functie de mediile pe care il distribui;
– alatura-te comunitatilor online relevante pentru afacerea ta si contribuie la dezvoltarea lor pentru a-ti crea o credibilitate sporita in mediul online.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Dor de primăvară - Editorial

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Intrarea în anotimpul renașterii își face simțită prezența. Natura se trezește la viață , chiar dacă acest sfârşit de februarie a fost destul de agitat, fiind marcat de nenumărate tulburări meteorologice dar și de evenimente, de arestări repetate şi anchete subtile, de multiple declaraţii de război şi de tensiuni mocnite. Dar, propun să le lăsăm în suspensie, deoarece toate au parte de rezolvare, la un moment dat.

Odată lămurite aceste aspecte, vă invit pe fiecare dintre dumneavoastră să vă lăsați imaginația să lucreze. Nu va necesita niciun cost suplimentar, iar beneficiile le veți cuantifica mai devreme sau mai târziu.

Așadar, din acest moment până la finalul acestor rânduri vă invit la a retrăi și reimagina primăvara din punctul dumneavoastră de vedere. Nu contează câtă experiență dețineți, nu contează nici statutul social, ci mai degrabă deschiderea sufletească dublată de acea trezvie.

Socoietatea postmodernă a devenit oarecum insensibilă la schimbările psihice, la schimbările anotimpurilor iar cea mai acută lipsă de orizont este pentru noi toţi o veritabilă și feroce luptă cu dorințele, temerile, ideile sau prejudecățile noastre. De aceea, anotimpul renașterii este o invitație la accederea într-o altă etapă a vieții şi o alternativă de a ne (re)veni în fire. La modul ideal se poate compara acest lucru ca pe o ofertă de a (re)veni la normalitate, la o invitație de a ne (re)găsi buna aşezare atât în relaţie cu semenii noştri, cât mai ales cu noi înşine.

Și este minunat să observăm aceste lucruri, chiar dacă suntem în mijlocul tuturor evenimentelor. Ce bucurie este atunci când ne alocăm timpul de a ne relaxa și de a privi la florile de câmp pentru a dobândi de la ele o înțelegere. Cromatic și olfactiv…Dar nu numai atât, deoarece aşa cum albina, zburând din floare în floare, adună din ele mierea, aşa şi noi, privind la flori nu numai cu ochii cei trupeşti, ci şi cu ochii lăuntrici putem aduna înțelepciune superioară, ce ține de suflet, dobândind anumite cunoştinţe..........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

clinica implant dentar timisoara

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro