Criteriul National

Ce metode de promovare online poti folosi pentru afacerea ta?

Ce metode de promovare online poti folosi pentru afacerea ta?
aprilie 21
15:05 2017

agentie_seo_iagency

Este posibil ca o afacere sa aiba succes in zilele noastre fara sa investesti bani in marketing online? Raspunsul este nu. Orice afacere are nevoie si de promovare online, iar aceasta poate fi realizata in mai multe moduri, de catre toate persoanele din companie, indiferent daca sunt simpli angajati sau web designeri.

De asemenea, este foarte important ca serviciul sau produsul oferit sa fie de calitate, deoarece aceasta reprezinta fundamentul recenziilor si parerilor pozitive.

In societatea contemporana, promovarea online este absolut necesara si decide viitorul unei afaceri online. De aceea, ne-am gandit sa iti enumeram cateva metode eficiente de promovare pentru afacerea ta:

1. Apeleaza cu incredere la email marketing

Marketingul prin e-mail este o modalitate excelenta de a pastra legatura cu clientii si cu utilizatorii care iti pot deveni clienti. Retine faptul ca 91% dintre utilizatori isi verifica e-mailurile in fiecare zi. De asemenea, utilizatorii interactioneaza zilnic cu aproximativ 11 branduri prin e-mail (in comparatie cu 9 branduri pe Facebook si mai putin de 8 branduri pe Twitter). De aceea, email marketingul este un mediu foarte puternic, iar atunci cand este folosit corect, este extrem de eficient.

Exista multe tipuri de newslettere pe care le poti trimite prin email clientilor. Totul depinde de afacerea pe care o ai si de continutul pe care il creezi. Poti trimite newslettere care informeaza utilizatorii despre promotii speciale, despre produse noi, despre actualizari sau despre postari noi pe blog.

Indiferent de tipul de newsletter pe care decizi sa il trimiti, ai grija sa il trimiti regulat. Astfel, vei obisnui utilizatorii cu faptul ca periodic trebuie sa primeasca un newsletter din partea ta si exista mari sanse sa ii fidelizezi.

2. Nu subestima puterea retelelor sociale

Trebuie sa iti adaptezi tipul de promovare online al afacerii tale in functie de retelele sociale pe care iti promovezi mesajul. Inainte de a configura orice cont de social media, gandeste-te la ce vrei sa transmiti. Apoi, trebuie sa concepi o strategie potrivita si sa te concentrezi pe furnizarea unui continut de calitate, interesant pentru publicul tau tinta.

Iata cum poti folosi platformele social media pentru a-ti promova online afacerea:

– posteaza lucruri interesante, curiozitati si diferite alte informatii intr-un mod usor amuzant. De asemenea, poti realiza o postare in care fanii paginii tale sa iti puna intrebari, iar tu sa le raspunzi. Astfel, iti poti dezvolta relatia cu acestia si le poti arata ca iti pasa de parerea lor.

– nu posta informatii despre actualizarea produselor pe Instagram, lucrurile de acest gen ar trebui postate mai degraba pe Facebook sau pe Twitter. Dupa cum spune si Gary Vaynerchuk: „Continutul este rege, dar contextul este Dumnezeu”.

– urmeaza regula unu-sapte. Aceasta regula consta in faptul ca doar una din sapte postari publicate ar trebui sa faca referire la promovarea afacerii tale. Restul de sase se pot concentra pe impartasirea unui continut valoros pentru publicul tinta.

3. Apeleaza si la recenzii online

Comentariile si recenziile pozitive ale clientilor sunt foarte importante si au un impact mare in mediul online. Ele te pot face lider de piata. Cum faci sa le obtii?

In primul rand, asigura-te ca oferi servicii sau produse de calitate. Astfel, vei avea clienti multumiti care isi vor dori sa impartaseasca si altora experienta lor cu brandul tau. Tine minte: toata lumea are o parere si abia asteapta sa o spuna si altora.

Incurajeaza-ti clientii ca dupa o comanda sa vorbeasca despre produsele sau serviciile tale, atat pe site, cat si pe Facebook. Vei vedea cum recenziile si comentariile pozitive nu se lasa prea mult asteptate.

4. Alatura-te unor comunitati online relevante pentru afacerea ta si contribuie la dezvoltarea lor

Fiecare industrie are comunitati online unde persoane avizate isi impartasesc cunostintele, experienta si sfaturile. Ar trebui sa te alaturi si tu unei astfel de comunitati din domeniul in care activezi, cum ar fi grupurile de experti de pe LinkedIN, comunitatile Google+ sau grupurile de pe Facebook destinate industriilor.

Credibilitatea este foarte importanta atunci cand vorbim de promovarea online. Pe langa faptul ca postezi continut ce face referire la afacerea ta, ar trebui sa contribui alaturi de ceilalti si sa raspunzi intrebarilor adresate de catre utilizatori.

Daca te implici si faci acest lucru, poti deveni un membru cunoscut al grupurilor si poti fi perceput ca expert in domeniul in care activezi. Asta inseamna ca utilizatorii vor avea incredere in tine si in brandul tau si iti vor cauta cu interes afacerea.

5. Incearca si Youtube-ul

YouTube este o modalitate simpla si gratuita de a distribui videoclipuri prin care iti poti promova online afacerea. In cazul in care nu creezi o reclama virala, concentreaza-te pe publicarea unui continut valoros, pe care oamenii sa isi doreasca sa il vada.

6. Poate cel mai important pas in promovarea online este optimizarea SEO

In timp ce toate sugestiile si metodele de promovare online de mai sus se refera la modul in care te adresezi si interactionezi direct cu clientii si cu utilizatorii, optimizarea SEO se refera la metodele prin care poti face ca respectivele persoane sa iti gaseasca site-ul cat mai usor. Mai exact, se refera la tehnicile prin care poti aparea cat mai sus in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare.

Optimizarea SEO este absolut fundamentala in reusita oricarui business online. Aceasta practica vizeaza pregatirea site-ului tau si a continutului pentru motoarele de cautare. Realizata cu seriozitate de catre experti in domeniu, strategia de optimizare SEO te poate duce pe culmile succesului si iti poate creste profiturile.

Pentru a fi sigur ca afacerea ta beneficiaza de o strategie SEO eficienta, exista mult prea multe aspecte de care ar trebui sa te ocupi singur. De aceea, indicat este sa apelezi la o agentie SEO profesionala, cu experienta in domeniu, care iti poate oferi rezultatele pe care ti le doresti.

In incheiere, nu uita aceste reguli legate de promovarea online:

– apeleaza la experti in domeniu care sa realizeze o strategie SEO eficienta pentru afacerea ta;
– este foarte important sa livrezi produse sau servicii de calitate clientilor tai. Doar asa te poti asigura ca vei primi recenzii si comentarii pozitive;
– clientii multumiti iti vor promova eficient afacerea, prin recomandarile pe care le vor face cunoscutilor si internautilor;
– concentreaza-te pe livrarea unui continut de calitate, adaptat in functie de mediile pe care il distribui;
– alatura-te comunitatilor online relevante pentru afacerea ta si contribuie la dezvoltarea lor pentru a-ti crea o credibilitate sporita in mediul online.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro