Criteriul National

Ce pot spune hainele despre bărbații care le poartă

Ce pot spune hainele despre bărbații care le poartă
decembrie 22
14:08 2016

Deseori facem afirmații despre cei din jur în funcție de vestimentația lor: „nu e genul meu”, „pare prietenos” sau „pare un tip competent”. Psihologii spun că alegerea hainelor pe care le purtăm este mai importantă decât ne imaginăm. Chiar dacă pentru mulți ceea ce aleg să poarte este doar o obișnuință, o atenție sporită acordată vestimentației ar putea schimba impresia pe care ceilalți o au despre tine.

Un articol publicat în Psychology Today prezintă un studiu realizat pe 300 de persoane cărora li s-au arătat pe rând, preț de trei secunde, câte o fotografie cu bărbați, a căror față a fost blurată pentru a nu influența subiecții, purtând costume potrivite pe corp și altele cu bărbați purtând niște costume oarecare. Participanții la studiu au descris persoanele îmbrăcate cu costume pe măsură că sunt „mai stăpâne pe sine”, „de succes”, „flexibile” sau „cu salarii mai mari”.

Mizând pe importanța vestimentației masculine, Gentlemen`s Corner oferă clienților o gamă largă de haine de cea mai bună calitate, menite să transforme clienții în bărbați de succes indiferent de domeniul de activitate. Costume cu o croială italiană, mizând pe materiale deosebite și atenția la detalii vin să dea un aer de rafinament celor ce le poartă.

Gentlemen`s Corner lucrează costumele sub brand propriu în Romania, folosind materiale deosebite de la mari producători din Italia. Printre furnizorii Gentlemen`s Corner se află Cerruti, cu ale sale realizări tehnice deosebite, Vitale Barberis Canonico – furnizor de cea mai bună lână de merino, de pe pășunile din Australia și Noua Zeelanda sau Loro Piana – companie specializată în țesături din lână, cașmir și mătase de lux, cu origini încă de la începutul secolului XIX (în 2013 Louis Vuitton a achiziționat 80% din acțiunile companiei de la familia Loro Piana).

Gama costumelor de la Gentlemen`s Corner cuprinde costume de ceremonie, business sau casual și smoking-uri. De asemenea, clienții au posibilitatea să realizeze la comandă costumul dorit folosind materiale de la cei mai mari producători de țesături din lume: Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Carnet, Vitale Barberis Canonico, Reda, Drapers, Cerruti și Holland & Sherry.

Oferta Gentlemen`s Corner cuprinde și o gamă largă de cămăși, din categoriile premium, business, de gală sau casual. Ca și în cazul costumelor, Gentlemen’s Corner vă ofera posibilitatea confecționării cămășilor la comandă, pentru a vă putea bucura de o cămașă croită special pe gustul și conformația fiecăruia. Veți avea posibilitatea de a alege tipul de guler, de manșetă, a nasturilor, butonierelor, a fentei, a penselor, a tăieturii inferioare, a buzunarului și să vă brodați monograma. La alegere pentru realizarea cămășii veți avea și materiale deosebite de la cei mai mari producători de țesături din lume: Cotonificio Albini, Tessitura Monti, Somelos  sau Tootal Holland.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo