Criteriul National

Ce trebuie sa iei in considerare in crearea unui logo?

Ce trebuie sa iei in considerare in crearea unui logo?
septembrie 05
15:05 2017

Crearea unui logo care sa arate profesional si sa iti defineasca afacerea nu este deloc scump. Sa luam cazul celor mai renumite brand-uri – Coca Cola, Google, Microsoft – 0 $, apoi Twitter și Nike au cheltuit sub 40$.

Daca esti un antreprenor la inceput de drum, cu siguranta nu ai un buget de marketing prea mare care sa iti permita sa iti angajezi o companie de design. Insa urmatoarele noastre sfaturi iti vor conferi increderea ca procesul de crearea unui logo poate fi mult mai rapid decat te-ai astepta.

In primul rand, trebuie sa intelegi ca un logo este cartea de vizita a afacerii tale si ca acesta va fi afisat peste tot unde apare numele tau. Trebuie sa poata fi redimensionat, sa arate bine atat online, cat si pe diferite afise si brosuri de prezentare.

Pentru publicul larg un logo reprezinta un memento instantaneu al unei companii sau produs. Pentru clienti este punctul de plecare in recunoasterea unui brand, iar pentru noi, ca designeri, reprezinta provocarea de a incorpora ideologia si asteptarile clientilor unui brand intr-o reprezentare grafica unica.

Un logo reusit trebuie sa fie distinctiv, potrivit domeniului in care vei activa, sa aiba o grafica moderna, care sa transmita subtil un mesaj. Designul unui logo trebuie sa fie simplu. Astfel, in procesul de crearea unui logo trebuie sa iei in calcul versatilitatea, prin care oamenii vor asocia logo-ul cu numele tau.

Cu cat este mai simplu, cu atat va fi memorat mai repede. Astfel, un design eficace de logo ar trebui sa aiba in vedere aceasta caracteristica.

Apoi, in crearea unui logo trebuie sa se ia in considerare durabilitatea in timp. Alege elementele care sa nu fie afectate de timp si sa poate fi folosite chiar si peste 10 ani.

Logo-ul trebuie creat pentru publicul tau tinta. Pentru asta, trebuie sa iti intelegi consumatorii si, in concordanta, sa alegi un font, culori si elemente grafice potrivite.

Cauta inspiratie in cat mai multe locuri. Documenteaza-te si vizualizeaza logo-uri ale companiilor mari, vezi ce iti inspira si ce emotii starnesc.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro