Criteriul National

Ce trebuie sa stii cand inchiriezi o masina

Ce trebuie sa stii cand inchiriezi o masina
decembrie 12
08:35 2016

Inchiriatul unei masini nu este un lux , ci de cele mai multe ori o necesitate .Fie ca ai masina in service , iar deplasarea prin Bucuresti este o adevarata aventura , fie ca esti in vacanta in Romania si vrei sa redescoperi locurile minunate de aici , inchirierea unei masini este o buna optiune .
In cazul in care nu ati mai inchiriat masina de la firma respectiva , trebuie sa fiti atenti la cateva detalii :

   1. nu alegeti firma dupa cele mai mici tarife ; puteti avea surpriza ca masina sa nu fie noua , sa aiba multi kilometri la bord , sau  sa existe costuri suplimentare pe care sa le afli in momentul preluarii masinii , ca de exemplu : asigurari de platit , TVA care nu a fost inclus in pret sau kilometraj limitat .

  1. fiti atenti la disponibilitate si la modelul inchiriat, pentru a va asigura ca acesta corespunde nevoilor  tale : portbagaj incapator , locuri suficiente , sau tractiune 4×4 ( daca este cazul ). . Destinatia si motivul sejurului , este un factor important .Daca veti calatori intr-un oras mare ca Bucuresti sau Brasov , ideal va fi sa inchiriati o masina mica de oras , care va va ajuta in trafic sau in locurile de parcare .
  2. Nu uitati de anotimpul in care calatoriti , asa ca alegeti o masina cu aer conditionat in perioada de vara in Romania si daca dispuneti de bugetul necesar , o masina 4×4 in perioada de iarna .

4.Fiti atenti  la conditiile generale de rezervare ale societatii care inchiriaza: durata minima a inchirierii (cateva ore sau o zi), data de rezervare (aceasta poate ajunge de la cateva ore inaintea preluarii autovehiculului, pana la cateva luni inainte) in perioadele aglomerate de sarbatori sau in vacanta de vara), zona geografica acoperita (posibilitatea de a calatori intr-o alta tara decat cea din care am inchiriat automobilul)

  1. Atentie la contractul pe care il semnati. Trebuie sa intelegeti toate clauzele.O firma serioasa are contractul de inchiriere scris cel putin in limba romana si engleza .

6.Predarea si primirea masinii se face obligatoriu in prezenta unui angajat al societatii ; este cel mai bine pentru ambele parti , pentru a evita discutiile ulterioare referitaore la starea masinii , nivelul carburantului sau la elementele suplimenatre solicitate : GPS , scaun de copil , cutie bagaje .

  1. Majoritatea companiilor de inchiriere solicita  depunerea  unei garantii corespunzatoare cu masina  inchiriata . Aceasta suma va acoperi orice degradare a autovehiculului inchiriat si o vei primi inapoi la sfarsitul perioadei de inchiriere , daca bineinteles ai adus masina in stare buna.

8.Daca inchiriati pentru prima data de la firma respectiva  , asiguarati-va ca are un birou  , fie in oras , fie la aeroport unde sa mergeti sa semnati contractul de inchiriere 9. nu va lasati impresionati de siteul firmei ; un numar mare de masini pe site sau de locatii , nu inseamna ca daca ai o problema cu masina in perioada e inchiriere oriunde pe teritoriul Romaniei , firma respectiva are pe cineva care sa-ti sara rapid in ajutor .

Daca ai gasit firma de rent a car in care poti avea incredere , lucreaza in continuare cu ea ; avantajul va fi de ambele parti !!

Asa ca te asteptam la FRANCROCAR RENT A CAR  :www.francrocar.ro

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu