Criteriul National

Ce verificări de rutină are nevoie mașina ta dacă ești șofer Uber?

Ce verificări de rutină are nevoie mașina ta dacă ești șofer Uber?
august 26
12:11 2022

Serviciile oferite de Uber se bucură în prezent de maximă popularitate. Pe măsură ce tot mai multe persoane devin șoferi Uber, încep să își folosească vehiculele personale pentru muncă. Totuși, fără îngrijirea mecanică adecvată, mașina va fi supusă unei uzuri în exces.

Iată 3 verificări de rutină care îi ajută pe șoferii Uber să își protejeze vehiculul:

Verificări regulate ale anvelopelor

Anvelopele reprezintă unul dintre cele mai importante elemente care contribuie la siguranța vehiculului, la o bună manevrabilitate, la frânare și, în general, la o experiență plăcută de condus. În calitate de șoferi Uber, este esențial să verificați anvelopele în mod regulat. În primul rând, verificați uzura benzii de rulare. Banda de rulare a anvelopelor este esențială pentru siguranța vehiculului, pentru manevrare facilă și pentru frânare precisă. Detectarea timpurie a uzurii neuniforme a benzii de rulare vă poate ajuta, de asemenea, să depistați și eventualele probleme de aliniere, care sunt foarte comune printre șoferii Uber.

De asemenea, presiunea scăzută a aerului poate cauza pericole pentru siguranța rutieră, poate conduce la deteriorarea anvelopelor și poate solicita mai mult consum de combustibil. Dacă aveți frecvent presiune scăzută în anvelope, identificați eventualele semne de cuie în anvelopă. Vechimea anvelopelor este un alt factor important. Odată ce anvelopele ating vârsta de 5 ani, cauciucul poate începe să se oxideze, ceea ce are potențialul de a declanșa accidente de mașină.

Verificare de rutină a uleiului și a filtrelor

Dacă sunteți șoferi Uber, este deosebit de important să mențineți sănătos motorul mașinii. Piesele auto pe care le veți găsi în magazinul online dauto vă vor ajuta să vă mențineți vehiculul în stare excelentă de funcționare. Poate că cel mai necesar serviciu este acela de schimbare a uleiului. Uleiul are rolul de a lubrifia motorul, astfel încât toate piesele să se coordoneze și să asigure un șofat plăcut. De asemenea, uleiul ajută la menținerea temperaturii echilibrate a motorului. Acest serviciu simplu și rapid protejează motorul și împiedică deteriorarea lui, ceea ce vă ajută să economisiți bani. În primul rând, verificați nivelul uleiului, deoarece uleiul de motor se poate epuiza în timp. Verificați apoi compoziția, deoarece uleiul murdar nu va funcționa la fel de bine ca uleiul proaspăt de motor. Nu în ultimul rând, verificați filtrul de ulei, deoarece filtrul ajută la captarea contaminanților din ulei, însă trebuie curățat sau înlocuit în mod regulat.

Verificați alinierea roților

Denivelările, gropile și alte pericole rutiere pot afecta alinierea roților. Cu cât conduceți mai des, în special pe drumuri mai puțin rezistente, cu atât este mai probabil ca alinierea roților să fie din ce în ce mai afectată. Ca atare, mașinile șoferilor Uber sunt în special predispuse la probleme de aliniere. Când roțile nu sunt aliniate, asta poate cauza uzură accelerată și neuniformă a benzii de rulare a anvelopei. De exemplu, banda de rulare devine uzată pe interiorul anvelopei, în timp ce jumătatea exterioară a anvelopei arată ca nouă. De asemenea, banda de rulare poate fi uzată pe exteriorul anvelopei, în timp ce jumătatea interioară a anvelopei arată ca nouă.

 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

AdrianaG

AdrianaG

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul