Criteriul National

Cele mai bune 9 strategii de marketing online pentru business-ul tau

Cele mai bune 9 strategii de marketing online pentru business-ul tau
august 07
15:50 2017

marketing online

Marketingul digital este un instrument din ce in ce mai important pentru companii, iar intelegerea deficitara a acestui domeniu poate scadea sansele de reusita ale oricarui business din mediul online. Daca doresti sa imbunatatesti strategia de marketing online a afacerii tale, mai jos gasesti cele mai utile 9 sfaturi pentru fidelizarea audientei si construirea unui business online care sa aiba succes pe termen lung:

1. Foloseste un web design potrivit.

De obicei, web designul nu este privit ca o tactica de marketing, insa acesta poate determina timpul pe care utilizatorii il petrec pe site-ul tau. Site-ul business-ului tau se afla in centrul strategiei de marketing online, asa ca acesta trebuie sa fie realizat corect, lizibil si atractiv. Cel mai important este ca website-ul sa fie actualizat, sa atraga atentia si, inainte de toate, sa fie optimizat pentru dispozitivele mobile.

2. Foloseste optimizarea SEO.

Cu ajutorul SEO, business-ul tau va avea o vizibilitate mai buna in paginile de rezultate Google. Avand o strategie SEO puternica, site-ul afacerii tale va fi asociat cu cuvintele cheie folosite de utilizatori in motoarele de cautare. Astfel sansele ca acestia sa aleaga produsele si serviciile tale vor creste .

3. Foloseste programe de afiliere si asociere.

Prin programele de afiliere si asociere, oamenii care cred in business-ul tau pot impartasi informatii despre acesta pe alte platforme, ducand astfel la cresterea audientei targetate. Programele de afiliere reprezinta una dintre cele mai la indemana solutii, deoarece pot aduce rezultate notabile cu un minim de efort.

4. Apeleaza la o agentie de marketing online.

Daca nu esti expert in marketing online, nu ezita sa apelezi la serviciile unei agentii profesioniste. Agentiile de marketing online cu o reputatie buna pot prelua sarcina de a concepe o strategie eficienta, lasandu-te sa te concentrezi pe alte aspecte ale afacerii.

5. Foloseste e-mail marketingul.

O campanie de e-mail marketing nu presupune doar sa trimiti mail-uri. Acestea trebuie sa fie eficiente si targetate corespunzator. Pentru a face acest lucru, este necesar sa analizezi comportamentul de browsing al utilizatorilor si sa personalizezi mesajul in asa fel incat sa ii determini sa cumpere produsele si serviciile tale.

6. Asigura-te ca brandul tau este prezent in articole si stiri online.

Daca brandul tau este prezent si pe alte website-uri, sansele de a-ti mari audienta si a construi brand awareness cresc substantial.

7. Redacteaza si publica comunicate de presa.

Cu ajutorul comunicatelor de presa, „impachetezi” informatiile despre business-ul tau intr-un mod formal si permiti ziarelor, blogurilor si altor canale media sa le transmita mai departe utilizatorilor.

8. Organizeaza concursuri si giveaway-uri.

Oamenii adora concursurile si giveaway-urile, asa ca organizeaza-le cat de des ai ocazia. Astfel, vei vedea cat de dispusi sunt clientii sa iti promoveze business-ul, in schimbul unui produs sau al unui serviciu gratuit.

9. Creeaza un blog.

Daca ai un blog asociat business-ului tau, vei ajunge mai rapid in topul motoarelor de cautare, vei putea oferi sfaturi clientilor tai si te vei putea conecta mai usor cu ei. O relatie de lunga durata cu clientii se bazeaza pe incredere, iar un blog te poate ajuta sa te apropii de publicul tau.

Daca urmezi cele 9 sfaturi de mai sus, strategia ta de marketing online va fi una puternica si va contribui semnificativ la cresterea business-ului tau.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro