Criteriul National

Cele mai bune anvelope de vară pentru maşini sport

Cele mai bune anvelope de vară pentru maşini sport
august 12
10:38 2019

Trecerea de la vară la iarnă şi invers pentru orice conducător auto înseamnă anumite schimbări în ceea ce priveşte autoturismul. Maşina trebuie să fie echipată pentru noile condiţii meteo care sunt în acel sezon şi de aceea şoferul sau proprietarul maşinii va face cele necesare pentru a îmbunătăţi condiţiile în care conduce. În cazul trecerii de la sezonul rece la cel cald, schimbarea anvelopelor este necesară şi obligatorie. Se vor pune astfel anvelope de vară, iar proprietarii maşinilor sport, vor alege să cumpere anvelope cu caracteristici speciale, care să ajute maşina să funcţioneze în cei mai buni parametri posibili pentru construcţia ei şi să pună astfel în valoare calităţile pe care fiecare tip de maşina le deţine. Anvelopele Lassa reprezintă o variantă cu multe caracteristici potrivite pentru maşinile sport şi este opţiunea aleasă de cei care deţin maşini sport.

Ce caracteristici au anvelopele de vară?

Anvelopele de vară sunt rezistente atât la umiditate, cât şi la căldură. Ele se pot pune pe maşina atunci când temperatura este de minim câteva grade cu plus, pentru a proteja cauciucul. Sunt construite în mod specific pentru sezonul cald şi deţin calităţile potrivite pentru condusul fără zăpadă. 

Gradul de aderentă

Gradul de aderenţă este important şi el reprezintă unul dintre indicii de care se ţine cont atunci când se cumpără o anvelopă.  Acest grad este de la A până la G, iar gradul A este cel mai bun pe această scală. El reprezintă modul în care anvelopa are abilitatea de a se „prinde” de şosea în cazul în care merge în anumite condiţii meteo. De exemplu gradul de aderenţa la umezeală reprezintă modul în care reacţionează roată la carosabilul umed şi se încadrează în cele descrise mai sus. 

Nivelul de zgomot

Nivelul de zgomot de rulare este din nou o altă caracteristică de care se ţine cont atunci când se cumpără anvelopele de vară. El reprezintă exact modul în care se aud pe şosea anvelopele în momentul condusului şi au şi ele grade în care se regăsesc şi se măsoară în decibeli. Când există 3 db care sunt în plus ca nivel de zgomot, urechea umană percepe cu mult mai mult de atât. Pe grafice acest indice este reprezentat de liniuţe de genul acoladelor care sunt în număr de trei. Dacă este trecută o singură liniuţă, atunci nivelul de zgomot este redus, iar dacă sunt trei este un nivel ridicat. 

Eficienţa consumului de carburant

Alt lucru de care se ţine cont în achiziţionarea unor anvelope, este eficientă consumului de carburant. De obicei oamenii care au maşini sport şi merg cu viteză, au şi consum mare de carburant. 

Ce caracteristici au anvelopele Lassa pentru vara pentru maşini sport?

Anvelopele Lassa sunt căutate datorită elementelor lor de înaltă calitate şi datorită îmbinării potrivite în ceea ce priveşte caracteristicile pe care este bine să le aibă o anvelopă care merge a fi montată  în sezonul de vară.

Astfel, anvelopele Lassa Driveways Sport 225/45 R 17 sunt anvelope cu lăţime 225, cu înălţime de 45 şi radius de 17. Au indice de sarcina de 94, care înseamnă 640 de kilograme. Un alt indice important este cel de viteză, care aici este Y, ajungând până la 300 km/h. Gradul său la carosabil umed este B, care este un indice sus pe scala reprezentată, iar nivelul zgomotului de rulare este 72 db, care este mediu. Raportul calitate preţ este în favoarea calităţii, iar anvelopele Lassa pentru maşini sport şi sezonul de vară sunt o opţiune validă pentru conducătorii auto.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

RaduPlugaru

RaduPlugaru

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei