Criteriul National

Cele mai bune masini de lux din 2018

Cele mai bune masini de lux din 2018
octombrie 24
13:21 2018

Cele mai bune masini de lux din 2018

Automobilele de lux – numite si masini executive – trebuie sa ofere soferului noile tehnologii si sa prezinte o gama larga de aptitudini. Noile  modele de masini luxury par sa te conduca si nu sa fie conduse. Pe primul loc, se situeaza noul Mercedes, care ofera un confort remarcabil atat pe scaunele din fata, cat si pe scaunele din spate, facand ca plimbarea sa fie lina si foarte placuta.

Nivelul ridicat al tehnologiei in masina este o necesitate, iar sistemele de conectivitate permit ca masina din clasa luxury, sa fie utilizata ca un birou mobil, ceea ce in zilele noastre, este din ce in ce mai apreciat.

Ferrari-Monza-SP1-And-SP2-1

Mecedes Benz clasa S

Cand Mercedes-Benz se pregatea sa faca o noua clasa S, de fapt se pregatea sa faca cea mai buna si mai luxoasa masina din lume. Astfel, a fost conceputa ca un salon cu ampatament lung, rigiditate torsionala fara precedent si suspensie pneumatica standard cu amortizoare adaptive. Mercedes a scos pe piata o gama de trei motoare pe benzina si un motor diesel, masinile standard avand o cutie automata cu noua trepte de viteza 9G-Tonic Plus. Clasa S a fost proiectata  pentru plimbari linistite si confortabile, iar directia de mers este directa si precisa. Interiorul este spatios si extrem de confortabil, fiind dotat cu tehnologie de ultima generatie, inclusiv un ecran de 12,3 inch si sistemul Mercedes Comand Online, ca dotare standard. In privinta confortului, se aseamana masinilor luxury Rolls-Royce Phantom si Bentley Mulsanne. 

Prin urmare, Mercedes, ca intotdeauna, este inaintea tuturor. Doar peste cativa ani, alti producatori vor incepe sa implementeze ceva similar, inovatiile tehnologice de la Mecedes Benz fiind impartite pe mai multe categorii.

Range Rover

Ultimul Range Rover, reprezinta cea de-a patra generatie a brandului si este la fel de revolutionar ca oricare alta masina de lux din istoria Range Rover. Masina luxurianta este dotata cu un nou monobloc din aluminiu si un lux interior de prima clasa. Interiorul spatios exsuda calitatea si luxul, scaunele sunt excelente, iar pozitia de conducere poate fi ajustata, facand-o mai usor de condus. In privinta cofortului, se aseamana unui Porsche Cayenne.

 

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Anabell

Anabell

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Despre „dreptatea” care cere ”justiție” și importanța ei - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dintru început, pentru a vă asigura, cu toată sinceritatea, vreau să vă aduc la cunoștință faptul că acest material nu este conceput a fi unul strict tehnic, înveșmântat în termeni academici greoi. Cu aceeași deschidere vreau să vă mulțumesc și să vă asigur totodată că acest material nu se vrea a fi unul complet, deoarece în rândurile de mai jos voi încerca să realizez o sinteză a unor considerații pe baza evidențelor, în care mi-am propus temerara clarificare a noțiunilor de „dreptate” și de ”justiție”, văzute din mai multe unghiuri de vedere. De aceea, tot ceea ce este cuprins în spațiul acestui material este pur subiectiv dar și perfect argumentat. Luând în considerare acestea, orice fel de încercare de a aduce laude sau dimpotrivă de a cere desființarea totală sau parțială, prin forța și justețea argumentelor vă revin în integralitate, indiferent de natura sau de scopul motivării dumneavoastră în prealabil.

Ca urmare a tuturor celor convenite, ceea ce voi realiza direct sau indirect poate fi comentat și analizat, dezbătut deoarece numai într-o asemnea manieră, prin varietatea punctelor de vedere, prin cumulul de informații și forța argumentelor sustenabile ce creează punți de legătură.De aceea se poate vorbi deschis, fără menajamente despre aceste concepte, virtuți în această societate postmodernă măcinată de griji, de consumerism cât și de vicii.

Din punctul meu de vedere, această opțiune de a avea păreri și de a le susține reprezintă și respectă cu adevărat libertatea și demnitatea oricărui semen. Iar puterea reală, justificată la care oamenii speră să găsească ajutor este dată de către Acel Creator, care are grijă de fiecare dintre noi și care ne inspiră sau ne poate transforma în creațiile sale apropiate, desăvârșite Lui. Urmând acest fir călăuzitor, aș îndrăzni să vă spun că nu voi folosi în acest caz doar simple metafore, ci totul se dorește să fie legat de rolul și semnificația care i se acordă noțiunilor extinse de dreptate, de justiție.

Din cele mai vechi timpuri, chiar din momentul în care Cain l-a ucis pe Abel se produce în lume o separație între prigoniți și victimă, între ucigaș și cel ucis, sacrificat din răutate .Aceasta cse va transmite și se va amplifica tuturor generațiilor, inclusiv celor din actualitate. Setea de răzbunare de răutate a lui Cain cât și a urmașilor săi se poate identifica fără niciun fel de impediment.Tot așa, ideea de jertfă, de asumare a urmașilor lui Abel a constituit chiar unul dintre atributele omenești de prim rang. Însă, între aceste modele transparente există și alte atribute,virtuți (posibil moștenire a scânteii divine,a harului cu care suntem fiecare dintre noi înzestrați) precum dreptatea,cinstea,corectitudinea dar și justiția.

Numai că, din momentul izgoniți din grădina Edenului a protopărinților noștri Adam și Eva, aceste caracteristici psihice și volitive nu au mai fost că la început,în binecuvântatul moment al Creației.Răzvrătirea, ascultarea de șarpe,călcarea poruncii a dus la pervertirea omului cât și a întregii creații de pe pământ. Automat,sentimentele faptele și gândurile „de a fi ca Dumnezeu” și de a stăpâni,de a cunoaște creația s-au amestecat într-un mod incredibil. De aici înainte, moartea, păcatul au devenit firești tuturor, ca și setea anumitor semeni de a clama dreptatea, de a invoca fondat justiția omenească.

Revenind la unul dintre cele mai importante motive care au generat acestea văzute ca fiind antagonice- pe de o parte Dreptatea Lui Dumnezeu materializată prin izgonirea din Rai și nedreptatea lui Cain care l-a ucis pe fratele său Abel-putem descoperi și alte fațete ale acestor evenimente consemnate în Cartea Cărților.

Unii exegeți ai Vechiului Testament precum sfântul Chiril al Alexandriei interpretează însă în profunzime textul, plecând de la pedeapsa înşeptită pentru cel care l-ar ucide pe Cain din cartea Facerii .Surprinzător sau nu, în opinia acestui om înduhovnicit nu ar fi vorba doar de un singur păcat, ci de o înlănţuire de şapte păcate, care au pus stăpânire pe Cain. Deja când Dumnezeu i se adresează, vorbindu-i despre natura păcatului, Cain comisese trei din cele şapte.

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei