Criteriul National

Cele mai eficiente metode de promovare online in 2015

Cele mai eficiente metode de promovare online in 2015
august 30
06:20 2015

Un site de prezentare al unei companii sau un magazin online are nevoie de promovare online pentru a returna investitia dar si pentru a genera vanzari, aceasta este una dintre regulile de baza pentru orice afacere online de succes. Este interesant faptul ca majoritatea managerilor isi indreapta atentia catre potentialul internetului, fiecare potential client perindandu-se zilnic pe diverse pagini pe care le acceseaza in interes personal si nu numai. Daca pornim de la premisa ca o afacere are deja o prezenta online, urmatoarea etapa ar fi conceperea unei strategii de promovare adaptata domeniului sau de activitate.

Exista si numeroase business-uri de succes care au inteles mai greu importanta internetului pentru clientii sai, drept pentru care acestea nu sunt inca reprezentate online prin intermediul unei pagini web. In atentia acestor afaceri si a persoanelor care le reprezinta, este important sa se mizeze in perioada imediat urmatoare pe un serviciu de realizare site sau magazin online, doua servicii care vin in ajutorul dezvoltarii acestor afaceri.

Exista o prezenta online adecvata? Puneti miza pe promovarea afacerii!

Cand vine vorba despre promovare online, solutiile sunt nelimitate insa nu toate va ofera randamentul de care afacerea voastra are nevoie. Alaturi de unul dintre reprezentatii agentiei Webdesk am reusit sa selectam cateva dintre cele mai eficiente metode de promovare online, solutii general valabile care vor impulsiona afacerea voastra si ii vor oferi vizibilitatea de care aceasta are nevoie. Rezultatul unei campanii de promovare online inteligente? Mai multa vizibilitate, mai mult trafic pentru site-ul companiei voastre si mai multi clienti, totul traducandu-se prin rezultate capabile sa va genereze profitul pe care il tintiti.

Optimizarea SEO o incadram in topul celor mai eficiente metode de promovare online datorita ROI-ului(Return of Investment) pe care il garanteaza. Ca orice alta afacere, promovarea online este nimic altceva decat o strategie, una in care exista o investitie, o perioada de propagare si un profit pe termen lung. Cum garantam un ROI cat mai bun? Indicat ar fi sa alegeti o companie prestatoare de servicii SEO, un asa-zis specialist SEO care sa inteleaga business-ul vostru, sa aiba competentele necesare si sa va poata garanta ca investitia pe care o faceti se va intoarce, mai devreme sau mai tarziu, sub forma unui profit.

Google Adwords este solutia prin care va puteti promova afacerea pe termen lung, rezultatele unei campanii fiind imediate. Cum functioneaza? In comparatie cu un serviciu SEO care va asigura una dintre pozitiile fruntase oferite de rezultatele organice dupa o anumita perioada de timp, Google Adwords va poate pozitiona instant in cadrul anunturilor sponsorizate. Obtineti vizibilitate, click-uri si implicit vizitatori pentru site-ul vostru, detaliu care daca este manageriat corespunzator va poate aduce si un profit pe masura investitiilor.

Social Media nu poate fi exclus din aceasta ecuatie, retelele de socializare fiind omniprezente in viata publicului autohton. Se spune ca 4/5 romani detin cel putin un cont pe retelele sociale, fie ca este vorba despre Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram sau Google+. Cum ii puteti transforma din simpli utilizatori in potentiali clienti? Conteaza foarte mult prezenta si imaginea voastra pe aceste retele sau, de ce nu, puteti initia campanii de advertising prin intermediul carora sa plasati anunturi platite pe aceste platforme. Facebook este una dintre platformele care va permit, in schimbul unor sume de bani, sa plasati reclame platite cu link spre site-ul vostru.

Alte metode cu impact bun in randul promovarii site-ului vostru ar fi distribuirea de comunicate de presa, publicarea de anunturi pe site-urile de specialitate, achizitionarea de reclama vizuala pe site-uri si portaluri din acelasi domeniu sau chiar newsletterele, in continuare o metoda destul de bine vazuta de catre publicul din Romania.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo