Criteriul National

Cele mai scumpe rochii din istoria modei

Cele mai scumpe rochii din istoria modei
iulie 14
12:32 2020

Covorul rosu al multor premii sunt adevarate spectacole in care se vad minuni stilistice . In spatele acelor momente in care „celebritatile” poarta astfel de opere de arta, exista o multa munca de confectionare a modelelor, de proiectare si elaborare. Prin urmare, exista multe rochii care au o valoare foarte mare, pe langa materialele cu care a fost fabricata.

Cu toate acestea, exista si altele a caror valoare este consecinta a ceea ce inseamna, de exemplu, pentru industria cinematografica pentru ca au aparut in scene care au devenit memorabile. Rochia neagra pe care Audrey Hepburn o poarta in filmul „Mic dejun cu diamante” sau cea pe care Julie Andrews o poarta in „Zambete si lacrimi” sunt cateva dintre cazurile in care imbracamintea a fost reevaluata pentru acest fapt.

Fie datorita costumului in sine, fie pentru ca aceasta este o emblema a cinematografiei, adevarul este ca de-a lungul istoriei modei exista multe rochii cu un pret care poarta multe zerouri. Aceasta lista include cele mai scumpe 10, comandate de la cea mai mica la cea mai mare valoare.

Modelul plisat purtat de Marilyn Monroe , rochia neire a lui Audrey Hepburn sau rochia de mireasa a ducesei de Cambridge sunt cateva dintre bijuteriile din industrie care au ajuns la milioane. Munca artizanala, marfurile de lux si amprenta lor le-au facut unice.

In spatele acelor momente in care „celebritatile” poarta astfel de opere de arta, exista o multa munca de confectionare a modelelor, de proiectare si elaborare. Prin urmare, exista multe rochii care au o valoare foarte mare, pe langa materialele cu care au fost fabricate. Din fericire, astazi, pe piata exista rochii ieftine frumoase care pot fi achizitionate atat de celebritati, influenceri, cat si de femei simple din viata de zi cu zi.

Fie datorita costumului in sine, fie pentru ca aceasta este o emblema a cinematografiei, adevarul este ca de-a lungul istoriei modei exista multe rochii cu un pret care poarta multe zerouri. Aceasta lista include cele mai scumpe 10 rochii din industria modei.

1. Marilyn Monroe din filmul „Temptation Lives Above” (1955) in iconica William Travilla care a fost scoasa la licitatie pentru 4,6 milioane de dolari.

2. Jennifer Lawrence a ridicat statueta de la premiile Oscar 2013 purtand o rochie Dior Couture in valoare de 4 milioane.

3. Rochi purtata de Nicole Kidman la Oscar din 1997 semnata Christian Dior Haute Couture in valoare de 2 milioane de dolari.

4. Kate Middleton a purtat rochia de mireasa Sarah Burton in ziua nuntii, evaluata la 400.000 de dolari.

5. Paris Hilton a defilat pe covorul rosu de la Hollywood Beauty 2017  cu rochie in valoare de $ 270000.

6. Cate Blanchett la premiile Oscar 2007, intr-o rochie Armani Prive , in valoare de 200.000 USD

7. Elizabeth Taylor a purtat rochia Edith Head la Oscar in 1970 evaluata la 167.500 USD.

8. Lupita Nyong’o a purtat o rochie Calvin Klein in valoare de 150.000 de dolari la premiile Oscar 2015.

9. Diana of Wales in rochia Catherine Walker la Festivalul de Film de la Cannes din 1987, evaluata la 137.000 de dolari.

10. Audrey Hepburn la premiile Oscar din 1954 intr-o rochie Givenchy , in valoare de 131.300 de dolari.

Industria modei a oferit intotdeauna ceva despre care sa vorbeasca, creativitatea designerilor pare sa nu aiba limite, de aceea ne-au oferit momente excelente pe covoarele rosii ale celor mai importante premii din lumea divertismentului.

 

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul