Criteriul National

Cele mai triste filme de pe Netflix

Cele mai triste filme de pe Netflix
iunie 22
14:44 2020

Uneori vrei doar sa te uiti la un film, si apoi sa plangi tot restul noptii. Aceste filme triste te fac sa te gandesti la nedreptatile sociale si tragediile din trecut si din prezent. Aceste filme ne amintesc de fragilitatea vietii si de devastarea pierderilor personale. Netflix este locul perfect unde sa gasesti niste filme emotionante. 
Aceasta lista de filme triste este clasata, de la triste la ,,pregateste servetelul” pana la sfasietoare. Fiecare film are propria sa tristete, asa ca este recomandat sa nu va uitati la aceste filme asteptand sa va distrati sau sa radeti, desi unele dintre aceste filme au finaluri fericite. Dupa ce termini aceasta lista cu filme triste, te poti inveseli daca arunci o privire si asupra listei cu seriale Netflix bune, unde gasesti cele mai bune seriale de comedie, de actiune, science fiction, etc..

50/50 (2011)

Joseph Gordon-Levitt joaca in 50/50, un film despre un 20-ceva diagnosticat cu cancer. Titlul apare afland ca sansele sale de supravietuire sunt 50/50. Seth Rogan joaca rolul de prieten al personajului lui Gordon-Levitt. Prietenul lui Seth Rogan, Will Reiser, a scris 50/50 si se ocupa de experienta sa reala cu cancerul. Anna Kendrick, Anjelica Huston si Bryce Dallas Howard au roluri de sustinere in 50/50.

Calul de razboi (2011)

Steven Spielberg a regizat si produs War Horse, o drama bazata pe cartea cu acelasi nume. Steven Spielberg a realizat numeroase filme din cel de-al doilea razboi mondial, dar acesta este primul sau film despre primul razboi mondial. Il urmareste pe Albert (Jeremy Irvine) si iubitul sau cal Joey, in timpul primului razboi mondial. Ei spera ca se vor gasi reciproc dupa incheierea razboiului. Emily Watson, Peter Mullan, David Thewlis, Tom Hiddleston si Benedict Cumberbatch au roluri de sustinere in War Horse.

Camera (2015)

In Camera, Brie Larson si Jacob Tremblay joaca rolul de mama si fiu, Joy si Jack. Old Nick (Sean Bridgers) a rapit-o pe Joy cand era adolescenta si o tine captiva de sapte ani. Cei doi se limiteaza la o camera in care Joy incearca sa-l protejeze pe Jack de ororile pe care le suporta in fiecare seara.

Camera spune povestea oribila de a fi rapit si abuzat in mod repetat. Cu toate acestea, Camera este prezentata mai ales din perspectiva lui Jack, asa ca nu intelege destul de bine ce se intampla si vede situatia intr-o lumina capricioasa. Perspectiva lui Jack impiedica camera sa fie complet deprimanta, insa conceptul, performantele si incordarea emotionala pe care le suporta Joy si Jack fac din acesta un film la care vei avea nevoie de o multime de servetele.

Philadelphia (1993)

In Philadelphia, Andrew Beckett (Tom Hanks) isi ascunde homosexualitatea de firma de avocatura unde lucreaza. Este diagnosticat cu SIDA si continua sa incerce sa-si ascunda starea si sexualitatea. Cand unele documente lipsesc din unul dintre cazurile sale, sefii lui il concediaza imediat. Andrew crede ca concedierea sa a fost din cauza sexualitatii sale si a diagnosticului SIDA, nu a documentelor pierdute. Procesul pe care il formuleaza impotriva firmei sale il conduce la avocatul Joe Miller (Denzel Washington).\

The Pursuit of Happyness (2006)

Will Smith joaca in acest film alaturi de fiul lui, Jaden Smith, in The Pursuit of Happyness, un film bazat pe relatarea vietii adevarate a lui Chris Gardner, un barbat care se confrunta cu suferinta financiara si emotionala in cautarea unei vieti mai bune pentru sine si pentru fiul sau. Sotia lui Chris Gardner (Will Smith) il paraseste, guvernul preia contul bancar, lasandu-l fara bani si el si fiul sau raman fara adapost. Singura speranta a lui Gardner pentru a-si imbunatati situatia este un internship neplatit in care concureaza pentru un loc de munca impotriva multor stagiari calificati.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

AbcSeo

AbcSeo

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul