Criteriul National

Circulația tramvaielor liniei 41 va fi suspendată pentru câteva zile, începând de miercuri / Va fi înființată o linie navetă de autobuze / Traseul acesteia – Esential

Circulația tramvaielor liniei 41 va fi suspendată pentru câteva zile, începând de miercuri / Va fi înființată o linie navetă de autobuze / Traseul acesteia – Esential
octombrie 13
10:31 2020

Ciculația tramvaielor liniei 41 din Capitală va fi suspendată începând de miercuri și până duminică, pentru a permite Metrorex executarea unor lucrări la pasajul pietonal de la stația de metrou „Parc Drumul Taberei”, aflată pe Magistrala 5, a anunțat STB.

Conform sursei citate, pentru asigurarea capacității de transport, STB SA va înființa o linie navetă de autobuze cu indicativul 641, care va funcționa între terminalele „Piața Presei” și „Ghencea”.

Autobuzele vor circula pe Bd. Expoziției, Bd. Mărăști, Bd. Mareșal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Pasajul Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea și vor opri în stații, astfel:

Pe sensul spre terminalul „Ghencea”:

  • pe Bd. Mărăști, în stațiile „Agronomie” (amplasată în zona Institutului Agronomic) și „Cașin” (amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu);
  • pe Str. Turda, în stațiile „Bd. Ion Mihalache” (amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache) și „Pasajul Grant” (amplasată înainte de Pasajul Grant);
  • pe Calea Crângași și pe Șos. Virtuții, în stațiile liniei de autobuz 178, precum și în noua stație „Bd. Uverturii” (amplasată înainte de Bd. Uverturii);
  • pe Str. Brașov, în stațiile liniilor de autobuz 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Bd. Timișoara” (amplasată după intersecția cu Bd. Timișoara);
  • în terminalul „Ghencea”, în stația liniei regionale R425.

Pe sensul spre terminalul „Piața Presei”:

  • pe str. Brașov, în stațiile liniilor de autobuz 105, 173 și 221, precum și în noile stații „Drumul Taberei” (amplasată în zona Bisericii Sf. Vineri) și „Bd. Timișoara” (amplasată înainte de intersecția cu Bd. Timișoara);
  • pe Șos. Virtuții, în noua stație „Bd. Uverturii” (amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii), apoi în stațiile liniei de autobuz 178;
  • pe Șos. Crângași, în stațiile liniei 178;
  • pe Str. Turda, în noua stație „Turda” (amplasată după Pasajul Grant);
  • pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu, în stația de tramvai „Bd. Ion Mihalache” (amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache);
  • pe Bd. Mărăști, în stațiile de tramvai „Cașin” (amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu) și „Agronomie” (amplasată în zona Institutului Agronomic);
  • în terminalul „Piața Presei”, în stațiile liniilor de autobuz 261 și 304.

Pe tronsonul cuprins între terminalul „Piața Presei” și Bd. Ion Mihalache, autobuzele vor circula pe calea de rulare a tramvaielor și vor opri în stații la peroanele de tramvai.

Societatea de Transport București mai spune că va monitoriza funcționarea liniei 641 și va în reconfigurarea programului de circulație, în cazul în care cererea de transport o va impune.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul