Criteriul National

Circulaţie îngreunată pe timpul nopţii pe Centura Capitalei, în zona Pasajului Mogoşoaia – Esential

Circulaţie îngreunată pe timpul nopţii pe Centura Capitalei, în zona Pasajului Mogoşoaia – Esential
decembrie 14
19:28 2020

Circulaţia rutieră va fi îngreunată pe timpul nopţii pe Centura Capitalei, în zona Pasajului Mogoşoaia, din cauza unor lucrări care vor avea loc în perioada 15-18 decembrie.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat luni că în perioada 15-18 decembrie, pe Centura Capitalei, între km 66+540 – km 67+340, vor avea loc lucrări la Pasajul Mogoşoaia, în intervalul orar 22.00-05.00, pe durate succesive de maximum 30 de minute.

CNAIR precizează că se va bloca o porțiune din sensul giratoriu între intersecția cu DN 1A – sens București – Otopeni și intersecția cu breteaua 8 (sens Otopeni-Mogoșoaia). Circulația va fi dirijată cu ajutorul piloților de trafic, pe durate succesive de maximum 30 de minute, în intervalul orar 22:00 – 05:00, astfel:

  • pe sensul București – Otopeni, circulația se va desfășura pe DN 1A – breteaua 7 – (București-Otopeni: km 66+870- km 67+340) a pasajului sau DN 1A – sensul giratoriu (dirijat pe partea stângă a acestuia) – DN Centura București breteaua 8 (Otopeni-Mogoșoaia km 66+870 – km 67+280);
  • pe sensul București – Mogoșoaia/Chitila, circulația se va desfășura pe DN 1A – sensul giratoriu (dirijat pe partea stângă a acestuia) – DN 1A/DN CB (breteaua 5 Mogoșoaia-Chitila: km 66+360 – km 66+840);
  • pe sensul Chitila – Mogoșoaia/Otopeni circulația se va desfășura pe DN CB breteaua 6 (Chitila-București km 66+420 – km 66+840) – sensul giratoriu (dirijat pe partea stângă a acestuia) – DN 1A/ DN Centura București (breteaua 7 sens București Otopeni);
  • pe sensul Mogoșoaia – Chitila/București și Chitila – București circulația se va desfășura normal;
  • pe sensul Mogoșoaia – Otopeni circulația se va desfășura pe DN 1A – sensul giratoriu (dirijat) – DN Centura București (breteaua 7 sens București -Otopeni ).

Conform CNAIR, se va restricționa banda interioară a girației, iar pentru desfășurarea traficului se va asigura o bandă de circulație de minimum 5,50 m, care de asemenea va fi dirijată de către piloții de trafic.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul