Criteriul National

COMUNICAT DE PRESA Bărcuţa colorată a copilăriei

mai 26
13:03 2015

 

Comunicat de presă

Logo-Civicum_300X117

Asociaţia Civicum Voluntaris în parteneriat cu Centrul comercial Maritimo Shopping Center, AYG Romania, Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa, Radio Constanţa şi Avon Romania, invită elevii constănţeni cu vârste cuprinse între 6 şi 10 ani să participe la concursul cu premii “Bărcuţa colorată”, care va avea loc sâmbătă -30 mai 2015, în incinta Maritimo Shopping Center, cu ocazia Zilei Internaţionale a Copilului.

 

Nu există copil care să nu fi pliat din hârtie la un moment dat, o bărcuţă, o solniţă, o broscuţă sau o altă figurină care sa-i însenineze ziua şi să-i ofere satisfacţia şi bucuria de a-şi fi conceput propria jucărie. Sărbătorind inocenţa şi bucuria, Asociaţia Civicum Voluntaris lansează pentru copiii din Constanţa, un concurs de bărcuţe colorate, care să le ofere oportunitatea elevilor din clasele 0 -IV să creeze şi să le reamintească părinţilor de anii frumoşi ai copilăriei.

 

Micuţii trebuie să realizeze bărcuţele din hârtie de calc format A4 şi să le “branduiască” în stil personal,  desenându-le (de preferat cu cu creioane cerate), lipind abţibilduri cu tematici adecvate sau personaje din hartie şi orice alte accesorii care nu le îngreunează şi nu le afecteaza stabilitatea şi flotabilitatea.  Şi asta pentru că multe dintre bărcuţe vor fi lansate la apă din “portul Maritimo”, în cadrul unei ceremonii festive, care va avea loc după premierea celor mai frumoase şi originale ambarcaţiuni din hârtie. Fiecare copil poate participa la competiţie cu o singură bărcuţă, care trebuie să îndeplinească o serie de condiţiile impuse de regulament pentru a evita descalificarea concurentului.

 

Bărcuţele se pot depune pentru înscrierea în concurs, la Info Desk Maritimo, pe 29 mai 2015, între orele 1500 – 2000  şi pe 30 mai,  între orele 900 – 1100.

 

Jurizarea se va realiza la nivel de an şcolar, astfel încât se vor acorda cinci premii celor mai creativi elevi din clasele 0 – IV şi alte cinci premii fără a mai ţine cont de criteriul vârstei. Premiile constau în jucării şi dulciuri. Iar surprizele organizatorilor vizează nu numai copiii ci şi părinţii, jurnaliştii sau pur şi simplu, clienţii adulţi care vor fi prezenţi în centrul comercial la eveniment.

 

Regulamentul poate fi accesat pe pagina: www.civicumvoluntaris.ro

 

Vă aşteptam cu drag!

 Contact: Isabela Ştefan-Iorga

Manager marketing şi comunicare Asociaţia Civicum Voluntaris

Tel. 0766.407561/e-mail: contact@civicumvoluntaris.org

 

Sursa foto : sportpentrusanatate.com

 

 

Asociaţia Civicum Voluntaris. Iniţiativă, spirit civic şi acţiune! Pentru oameni, pentru comunitate.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo