Criteriul National

COMUNICAT DE PRESĂ- Împreună putem proteja mediul înconjurător – Caravana Polaris

iulie 30
11:26 2015

 

    P O L A R I S M H O L D I N G

                                                          STR SPIRU HARET 2A • Constanta – 900146
                                                         Phone: 0241.548700 • Fax: 0241.693708
                                                        CF R012079629; O.R.C. J 13/1645/1999
                                                        CAPITAL SOCIAL : 1 000 000 lei

  COMUNICAT DE PRESĂ
Împreună putem proteja mediul înconjurător – Caravana Polaris

 

 

Duminică, 2 august, Polaris M Holding demarează cea de-a şasea ediţie a “Caravanei Polaris”, eveniment ce promovează importanţa menţinerii oraşului curat. La fel ca şi în anii precendenti, evenimentul se va desfăşura în zona Portul Tomis începând cu ora 19:30.
Prin intermediul acestui eveniment, compania Polaris îşi propune să sensibilizeze şi să responsabilizeze constănţenii şi turiştii aflaţi pe litoral să participe în mod activ la păstrarea curăţeniei oraşului şi a plajelor.

 

1

De noi depinde că imaginea oraşului în care locuim să fie frumoasă şi numai împreună putem demonstra că se poate realiza acest lucru prin contribuţia fiecărui cetăţean la crearea unui mediu mai curat şi mai sănătos.

3
Dacă în ediţiile anterioare, “Caravana Polaris” şi-a axat atenţia asupra sensibilizării populaţiei adulte cu privire la menţinerea oraşului curat, anul acesta tema campaniei se va concentra asupra educaţiei ecologice în rândul copiilor. Mai multe personaje îndrăgite de aceştia, printre care: Zâna curăţeniei, personajele pe picioroange, mascotele vesele şi năzdravane, vor fi prezente în Portul Tomis şi îi vor îndemna pe cei mici, pe constănţeni şi pe turişti să participe la menţinerea curăţeniei oraşului şi plajelor.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

De asemenea, acestor personaje li se vor alătura mai mulţi tineri, îmbrăcaţi în salopete verzi care se vor plimba în Portul Tomis şi-i vor îndemna pe constănţenii şi turiştii aflaţi pe litoral să menţină oraşul curat. Aceştia vor oferi copiilor şi adulţilor obiecte promoţionale de culoare verde pentru curăţenie.

4Puterea exemplului rămâne metoda cea mai simplă de a inocula în rândul copiilor un obicei corect. Exemplul trebuie să vină din partea adulţilor, aceştia având rolul de a promova în rândul copiilor respectul pentru mediul înconjurător, pentru curăţenia oraşului, deoarece un comportament sănătos faţă de mediu se clădeşte din copilărie.

 

Pentru alte detalii referitoare la această acţiune, vă rugăm să ne contactaţi.
Călina Spirea – Specialist Relaţii Publice
Telefon: 0728.281.678
calina.spirea@polaris.ro
www.polaris.ro

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro